LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oxxio vs Intrum Justitia

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
elvis102
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 nov 2008 13:20

Re: Oxxio vs Intrum Justitia

Ongelezen bericht door elvis102 »

Oh ja, nog even dit ter aanvulling: óók de Radar uitzending van 10 november gezien?? Daar werden de praktijken van incassobureau's nader onder de loep genomen. Wat bleek?? Ze voerden veel te hoge incassokosten op, en telden zich ook nog eens, volledig ten onrechte, zgn. registratiekosten!! Allemaal extra kosten die je dus NIET hoeft te betalen!!! Kun je nagaan wat het voor maffia is!!! Er werd bij gezegd dat, indien een incassobureau, jou alsnog voor de rechter zou slepen, dat géén enkele rechter in Nederland, deze kosten zou toewijzen aan het incassobureau, deze kostenclaim zou ALTIJD worden afgewezen!! Ook ik ben er ingetuind, en heb 1 keer een rekening betaald, ik heb dus teveel betaald, door onterecht opgevoerde kosten. Maar nu ik dat weet, zal ik er natuurlijk never nooit meer intrappen!! Eigenlijk zou je het incassobureau moeten aanschrijven, met het verzoek, om deze onterecht betaalde kosten terug te krijgen. Incassobureau's zouden op deze manier, o.a natuurlijk door bedreiging en intimidatie, ten onrechte op jaarbasis €130 miljoen extra verdienen!! Bah, bah, het is een grote schande dat dit maar allemaal kan!!!

Gesloten