LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slimme of domme meter.

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
luna01
Berichten: 156
Lid geworden op: 05 mar 2010 13:56

Re: Slimme of domme meter.

Ongelezen bericht door luna01 »

Haha nee het geluid als dat van een fietsenketting in vrijloop. Ik weet bij god niet hoe ik die geluidopname hier in kan plaatsen. Misschien via youtube...??? Ik weet het klinkt heel raar, maar toch is het zo. Heb nu in deze tijden niet veel visite, maar ben niet de enige die het waarneemt..

Moneyman
Berichten: 30032
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Slimme of domme meter.

Ongelezen bericht door Moneyman »

luna01 schreef:
02 mar 2021 13:17
Hulpverlening in technische zin, of zou je me ook weer naar een psychiater sturen? Vergeef me mocht mijn vraagsteeling terug een beetje crue overkomen. Maar ik hoor het zovaak, en wat vervelend dat u die klachten ervaart ed. En huisarts bla bla bla..Het is allemaal aangetoond en mensen die bij me komen horen het ook sizzen..
In alle eerlijkheid: ik weet het niet. Je hebt een dermate brede en complexe klachtenervaring dat ik niet zou weten waar je moet beginnen.
luna01 schreef:
02 mar 2021 13:17
Ik vind het trouwens erg flauw om me op mijn posthistorie te reduceren. Als ik hier een verhaal lees, ga ik niet eerst de history af, maar zou denken misschien heeft zij echt wel een punt. En dat heb ik ook..al beantwoord ik jou vraag nu ook al in het geloof je zou me naar dokters etc. sturen. Is ook niet oké van mij...doe in wezen het zelde nu..
Tsja, je begon zelf al over je posthistorie :wink: maar zelfs als je dat niet gedaan zou hebben, zou ik ze direct herinnerd hebben. Ze zijn namelijk nogal opvallend.

luna01
Berichten: 156
Lid geworden op: 05 mar 2010 13:56

Re: Slimme of domme meter.

Ongelezen bericht door luna01 »

Naja ik zeg ook niet dat ik niet opvallend ben ;) Maar jij begon over een goede hulpverlening gezien mijn history. Daar reageer ik na 6 jaar wel een beetje geprikkeld op, dat is wel zo. Nou, ik heb de opname op you tube neer gezet, dacht, hmmm, dat is me een beetje te, ook al staat ie op privé, dan nog sta ik er met mijn foto en volle naam op. Daar ben ik niet zo handig in. Zal het nog in rust proberen, krijg nu codes hier en daar, maar bekijk het vanavond wel en zal de opname zeker plaatsen. Zou ook een elektrische kettingzaag kunnen zijn. Ik ga er echt voor zitten. Heb meerdere frequenties, is ook een beetje om flauw van te worden. Ik weet ook niet of het de meter is, of interferentie met andere frequenties.

De meest akelige zal ik vanvond plaatsen,

Groeten voor nu,

Luna

luna01
Berichten: 156
Lid geworden op: 05 mar 2010 13:56

Re: Slimme of domme meter.

Ongelezen bericht door luna01 »

Oh de history snap ik nu pas...klopt mijn huis trilt en schudt....

luna01
Berichten: 156
Lid geworden op: 05 mar 2010 13:56

Re: Slimme of domme meter.

Ongelezen bericht door luna01 »

Sorry, ik had geen zin meer...

Kan best dat ik last heb van stroom en straling. Dit is onnatuurlijk, heb het pech dat ik alles voel/hoor en dat ik uit Freudsche tijden misschien wel histerisch ben. Daar geef ik me niet mee tevreden en oké, soms kan ik, zoals hier wel even lachen. Maar ik persoonlijk, ervaar een slimme meter, lekker versimpelt, als een probleem. Heb er alleen maar geluidoverlast van en voel trillingen/wellen/golven. Leidingen resoneren mee en dat is ook weer een geluid, laagfrequent gebrom.

Ging over de slimme meter, veel plezier met u keuze...

Smartje
Berichten: 282
Lid geworden op: 23 dec 2020 15:17

Re: Slimme of domme meter.

Ongelezen bericht door Smartje »

Ben een beetje aan het zoeken en na het lezen van deze topic heb ik de uitgeleende kettingzaag aan de buurman direct teruggevraagd.
Alle leidingen voor de zekerheid vastgezet en trillingdempers onder het huis geplaatst.
Ook de kettingspanners van de fietsen strakker gezet.
Gehoorbescherming, veiligheidshelm, frequentiemeter oja nog even kijken of ik een slimme of domme meter heb.
Kan er bij mij nu echt niks gebeuren. Ben wel blij dat ik de ze topic gelezen heb.

Gesloten