LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stedin / Eneco en de Klantenservice

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Johan1968
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 nov 2011 09:23

Stedin / Eneco en de Klantenservice

Ongelezen bericht door Johan1968 »

Op 16 augustus 2013 is er bij de buren van mijn schoonvader een flinke brand, waardoor er bij mijn schoonvader rookschade is ontstaan, maar geen waterschade. Tijdens de brand werden van alle woningen de stroom en gas afgesloten. Dit op zich heeft al veel te lang geduurd waardoor de gasleiding bij de buren onnodig lang heeft staan branden. Stedin kwam pas na meer dan anderhalf uur opdagen en in de tussentijd was er bij de buren een fikse brand. De brandweer mag de boel niet afsluiten verderop in de straat, op zich al vreemd. Enkele weken na de brand wordt de woning van mijn schoonvader volledig schoongemaakt etc.... maar daarna stagneert de boel, want Stedin moet de elektriciteit en gas weer aansluiten. Na veel bellen door schoonvader, familie, schade expert, aannemer, contra expert en aannemer welke allen zeggen er is geen waterschade en de energie kan weer worden aangesloten zegt Stedin nee dat kan niet en reageert vervolgens op niemand. Al met al is het nu drie maanden verder en kan mijn schoonvader (76 jaar) nog steeds zijn huis niet in omdat Stedin zo laks is. Het begint hem langzamerhand allemaal teveel te worden, want veel dingen laat ik hier nog weg, maar dat Stedin nu niets doet is wel langzamerhand een drama aan het worden. Een onnodig drama daar het alleen om rookschade gaat en men voor verdere afwikkeling stroom nodig heeft etc.............Iemand wellicht een idee om deze padstelling te doorbreken ?
Als klap op de vuurpijl blijkt op de jaarafrekening van eneco de afgesproken tarieven om bij Eneco te blijven niet te zijn gehanteerd, waardoor de jaarafrekening veel hoger uitvalt. Stedin en Eneco zijn op papier dan wel gescheiden maar het is nog steeds een bedrijf en zijn allebei zo klantvriendelijk als de.............. Wij zeggen in ieder geval alles op zodra dit kan en dan maar op bij een andere leverancier op een betere service indien nodig.

JanTinusPlukvet
Berichten: 438
Lid geworden op: 18 apr 2010 15:03

Re: Stedin / Eneco en de Klantenservice

Ongelezen bericht door JanTinusPlukvet »

www.sgc.nl

Daar kun je een geschil aanspannen.

Gesloten