LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Benzine & Centen

Je hebt geen vertrouwen in de euro of juist wel? Geef hier jouw mening.
Brombeer

Re: Benzine & Centen

Ongelezen bericht door Brombeer »

Ik ga zelf ook tanken in duitsland maar niet lang meer dan loont zich dit ook niet meer. Betaal nu 1.27 voor 95 loodvrij maar het gaat stukje bij beetje omhoog.

Ik vraag mij wel eens af, als de koffie 2x zo duur is geworden, krijgt de koffieboer die de koffiebonen plukt dan ook twee keer zoveel loon?
Tuurlijk niet....waar blijft dit geld?
Je kunt hier uren over discussieren maar het houdt je toch bezig.

biggles
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 okt 2004 06:00

Re: Benzine & Centen

Ongelezen bericht door biggles »

het gaat ook hier niet over 1 persoon die moet gaan tanken, maar over duizenden mensen die per dag tanken.
en dan praat je wel over heel andere bedragen.
de olie maatschappijen verdienen miljarden aan deze mensen.
het is dus in mijn ogen een pure afzetterij mat die maatschappijen met hun prijzen doen.
en ook (onze) regering plukt er zijn vruchten van mee.
en de gewone man moet het allemaal betalen.

Beagle

Re: Benzine & Centen

Ongelezen bericht door Beagle »

Als iedere nederlandse weggebruiker nu eens een week niet gaat tanken bij welke bezine pomp ook in Nederland, moet je eens zien wat de schatkist en benzine maatschappijen mislopen. :idea: :idea:

schutte148

Re: Benzine & Centen

Ongelezen bericht door schutte148 »

Geacht forum,

Ten aanzien van de hoge schommelende benzineprijs verbaas ik mij over het volgende namelijk:

a. waarom haalt de regering in deze tijd van neergaande economie niet als eerste het zgn. "Kwartje van Kok"van de benzineprijs af;
b. waarom kan de regering niets doen aan al die flutuaties van de bezineprijs; ik zou zo niet in de regering willen zitten en dat de multinationals maar kunnen bepalen wat er gebeurd;

Tenslotte: als je zo door gaat met het ongebreidelde verhogen van de benzineprijs komen er nog veel meer mensen in de problemen met hun financien. Dan kost het de samenleving nog veel meer geld.

M.vr.groet W.J.Schutte Almelo

Gesloten