LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] blokkade 06-nummers

Je hebt geen vertrouwen in de euro of juist wel? Geef hier jouw mening.
Freesurfer1
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 apr 2010 20:57

blokkade 06-nummers

Ongelezen bericht door Freesurfer1 »

cry: Al sinds november bern ik voor een goede bekende van mij met UPC bezig om de door hen aangebrachte blokkade van 06-nrs ongedaan te maken. Aangetekende brieven naaar de generaal manager worden naast zich neergelegd. Deze mevrouw is gehandicapt en van de telefoon afhankelijk. Nu voeg ik de daad bij het woord en plaats dit op het forum. Zelf maak ik ook van UPC-diensten gebruik en heb soms wel eens wat probleempjes en we weten ehet samen vaak op te lossen. Maar voor haar lukt dit maar niet. Haar kinderen en kleinkinderen beschikken alleen maar over mobiele tefoon. Zij kan ze echter niet bellen. UPC heeft zelf deze blokkade aangebracht; maar om het ongedaan te maken moet via te veel kanalen gebeuren. Men stuurt mij mails dat men haar heeft gebeld, en er niet gereageerd werd; dit is echter niet waar want ik was daar op bezoek en nog op haar telefoon of mijn mobiel is er gereageerd. Ik regel op voorspraak van haar kinderen een aantal zaken voor haar.

frans

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: blokkade 06-nummers

Ongelezen bericht door jor »

Ik heb ook huistelefoon van UPC en daar zit ook een blokkade op (moet je zelf aanvragen! ) echter met de blokkade komt ook een pincode welke in geval je toch naar mobiel of/en buitenland wil bellen toets je gewoon Kiestoon/*80 en de pincode in en bellen maar. Heb ik gedaan omdat ik te hoge rekeningen kreeg en niet precies wist wie van de kinderen nu zoveel belde.Het is dus vrijwillig en als je belt naar 0900-1580 kan het zo opgezegd worden, door de contracthouder dan uiteraard.

PS, het is niet gratis, zie net op de rek dan nummers blokkeren niveau 4 (mobiel + internationaal ) €0.97.- Ex btw per maand kost.
Oeps, door de korting via Freetime is het toch gratis en word het niet berekend.
Laatst gewijzigd door jor op 19 apr 2010 23:18, 2 keer totaal gewijzigd.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: blokkade 06-nummers

Ongelezen bericht door jor »

vogels schreef: Precies wat ik ook bedoelde: dat doen ze alleen op verzoek van de abonnee.
Ja, je zult dat zelf moeten aanvragen want je kan begrijpen ( en dat doe je ook :wink: ) dat UPC daar geen belang bij heeft. Het opzeggen moet geen problemen geven en bij de brief waarin word bevestigt dat je deze blokkade wil staat dus de methode + de pincode om toch mobiele of internationale gesprekken te voeren.

Gesloten