LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] chippen

Je hebt geen vertrouwen in de euro of juist wel? Geef hier jouw mening.
sylvia vonk

chippen

Ongelezen bericht door sylvia vonk »

sinds het mogelijk is om te chippen doe ik dit ook.
vooral in parkeergarage erg makkelijk.
maar hier komt het dilemma:
de promotie op t.v. stelt voor dat we meer gebruikmaken
van de chipknip.
maar je kunt in veel grote winkels zoals bijv. Hema, V&D,
C&A, nieteens chippen!!
In het begin kon dat wel in de Hema en V&D en nu kan het
niet meer!!!
DUS WE WILLEN WEL MAAR KUNNEN NIET !!!!
is hier iets aan te doen want ik vind het zeer irritant,
wel promoten en geen gelegenheid geven.
misschien een item voor Radar???
groeten Sylvia Vonk.

Eric

Re: chippen

Ongelezen bericht door Eric »

Hoi Sylvia. Chippen is inderdaad erg makkelijk. Het irriteert mij alleen dat (ik ben student) wij op de hogeschool per 1 oktober j.l. alleen nog kunnen chippen om te eten of te drinken. Niet iedereen heeft nog een chippas. Deze studenten hebben dus simpel gezegd pech! Zelfs bij de frisdrank- en snoepautomaten kan alleen nog gepind worden!
Jeetje jammer dat het zo moet. Je kunt altijd op mijn hogeschool nog je chipper opwaarderen..

Gr,
Eric

sylvia vonk

Re: chippen

Ongelezen bericht door sylvia vonk »

hoi Eric, dank voor je reactie,
zo zie je maar weer, bij de een wordt je gedwongen te chippen en als je het graag wil dan kan het niet overal!!!
het lijkt mij een item voor radar!!!
vriendelijke groeten, sylvia.

eddy

Re: chippen

Ongelezen bericht door eddy »

Hallo Sylvia,