LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] E-mail adres Zalm en kornuiten

Je hebt geen vertrouwen in de euro of juist wel? Geef hier jouw mening.
<Dick>
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 sep 2005 22:19

E-mail adres Zalm en kornuiten

Ongelezen bericht door <Dick> »

Wie weet wat E-mail adres van Zalm en kornuiten, is zodat we ze kunnen trikkeren net zolang tot ze beseffen dat we de Gulden terug willen.
"De boom in met europa"!!!

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: E-mail adres Zalm en kornuiten

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Het is [email protected]




==============
Geachte heer Zalm,

graag zou ik zien dat u de invoering van de euro zou terugdraaien. Ik ben er financieel op acheruit gegaan, maar weiger de hand in eigen boezem te steken. Wellicht heb ik meer geld uitgegeven dan ik eigenlijk kon besteden en omdat ik steeds moet rekenen - joh al die getalletjes, daar word ik duizelig van! - kom ik nu iedere maand met moeite rond.

Gegroet,


een "gedupeerde" consument



==============

Geachte heer/mevrouw,


allereerst bedankt voor uw mailtje. Ik ben diep geschokt en vind het zeer vervelend voor u dat u zulke nare ervaringen met de euro heeft. Ik zal zo snel mogelijk zorgen dat het wordt teruggedraaid, ik heb De Munt al gebeld, ze draaien op dit moment op volle toeren om genoeg guldens te slaan. Naar verwachting worden deze eind deze maand in de omloop gebracht.


Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben ingelicht,

hoogachtend,

G. Zalm
Minister van Financiën

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: E-mail adres Zalm en kornuiten

Ongelezen bericht door karr-2 »

dat we de Gulden terug willen
Ze bestaan dus echt nog? Mensen die de gulden terug willen? Ik zou zeggen, droom lekker verder, dat kun je dus echt vergeten. De euro is er en de euro blijft er, terug naar de gulden zit er niet in.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: E-mail adres Zalm en kornuiten

Ongelezen bericht door JH »

Misschien dat je eens naar het museum kan gaan. :lol:

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: E-mail adres Zalm en kornuiten

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Dick, denk jij nou echt serieus, dat het opnieuw invoeren van de gulden jou van je financiele problemen afhelpt?

Kijk eens wat er moet gebeuren om dat te bewerkstelligen:

Overal waar je nu met de euro betaalt, zullen ze maatregelen moeten treffen om dat weer met de gulden mogelijk te maken.

Produkten zullen heus niet het oude niveau van rond het jaar 2000 bereiken. Integendeel. Ze zullen NOG duurder worden, omdat de winkeliers de kosten van een volgende omwisseling andermaal op de consument zullen afwentelen.



Ga jij maar lekker in je eentje je eigen munt-eenheid invoeren. Beetje dom geredeneerd, vind je ook niet, Dick? Of geloof jij nog echt in sprookjes?

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: E-mail adres Zalm en kornuiten

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Mensen die in sprookjes geloven bestaan nog altijd. Die denken dat de euro met een paar mails aan Zalm teruggedraaid wordt en dat dan de hele wereld op magische wijze weer wordt zoals ie was.

Prijzen zullen nog steeds niet dalen, benzine wordt nog steeds niet goedkoper etc. De prijzen zullen inderdaad eerder nog verder stijgen vanwege de omwisselkosten e.d. Bovendien betalen alle landen om ons heen wel in euro en dan moeten we dus weer wisselen als we op vakantie gaan.

Of je nu in guldens, euro's, marken of welke munteenheid dan ook betaald, het maakt geen moer uit.

stekel
Berichten: 298
Lid geworden op: 20 jun 2005 08:16

Re: E-mail adres Zalm en kornuiten

Ongelezen bericht door stekel »

Misschien dat de minister de 3 miljard gaat verdelen! Onder de armen van de rijken!

prof
Berichten: 138
Lid geworden op: 06 jan 2006 16:59

Re: E-mail adres Zalm en kornuiten

Ongelezen bericht door prof »

Lezers en schrijvers;vraagje jij wil de gulden niet terug.
O nee zou je zegen Nee.
Ja gaat de Arme winkelier toch weer niet de kans geven
voor Met NA de invoeren de prijzen te verhogen zoals zij met de uitgestreken smoel met de euro gedaan hebben.

Zoals een markt koopman die tweede hands met 100% verhoogd had en nu als miljonair in spanje leeft.[wat je ook denkt ,hij wel]
Het had alle kranten gehaald En hij zij gewoon het teken moest toch alleen veranderd worden En heb ik gedaan. wat is daar dan mis mee. Het zijn nu toch euro's

prof
Berichten: 138
Lid geworden op: 06 jan 2006 16:59

Re: E-mail adres Zalm en kornuiten

Ongelezen bericht door prof »

Geplaatst op 19 Sep 2005 21:59 door Captain Pervert


--------------------------------------------------------------------------------

Het is [email protected]




==============
Geachte heer Zalm,

graag zou ik zien dat u de invoering van de euro zou terugdraaien. Ik ben er financieel op acheruit gegaan, maar weiger de hand in eigen boezem te steken. Wellicht heb ik meer geld uitgegeven dan ik eigenlijk kon besteden en omdat ik steeds moet rekenen - joh al die getalletjes, daar word ik duizelig van! - kom ik nu iedere maand met moeite rond.

Gegroet,


een "gedupeerde" consument



==============

Geachte heer/mevrouw,


allereerst bedankt voor uw mailtje. Ik ben diep geschokt en vind het zeer vervelend voor u dat u zulke nare ervaringen met de euro heeft. Ik zal zo snel mogelijk zorgen dat het wordt teruggedraaid, ik heb De Munt al gebeld, ze draaien op dit moment op volle toeren om genoeg guldens te slaan. Naar verwachting worden deze eind deze maand in de omloop gebracht.


Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben ingelicht,

hoogachtend,

G. Zalm
Minister van Financiën

En hij hoorde klokken luiden ,en streek zijn hand over zijn hart.
En hij zij, Ben door FORTUYN aan het huilen gebracht en jullie stemden op dit figuur En daar zullie[jullie] voor bloeien

Jan1
Berichten: 772
Lid geworden op: 15 nov 2003 19:16

Re: E-mail adres Zalm en kornuiten

Ongelezen bericht door Jan1 »

Fortuyn zei dat hij het goed voor had met Nederland, laat me niet lachen, hij wil hier dood nog niet eens zijn. Het is goed dat hij niet gekozen is in de tweede kamer. De manier waarop dat is gebeurd is trouwens ook niet goed te praten.

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: E-mail adres Zalm en kornuiten

Ongelezen bericht door ronald g »

als je het niet probeerd dan lukt het ook niet. Denk je nou echt dat gerrit dat leest.

prof
Berichten: 138
Lid geworden op: 06 jan 2006 16:59

Re: E-mail adres Zalm en kornuiten

Ongelezen bericht door prof »

Geplaatst op 12 Jan 2006 19:53 door Jan1


--------------------------------------------------------------------------------

Fortuyn zei dat hij het goed voor had met Nederland, laat me niet lachen, hij wil hier dood nog niet eens zijn. Het is goed dat hij niet gekozen is in de tweede kamer. De manier waarop dat is gebeurd is trouwens ook niet goed te praten.

Fortuyn zei dat hij het goed voor had met Nederland
Hij schudde een BED op waar veel stof door vrij kwam.

. Het is goed dat hij niet gekozen is in de tweede kamer.
Het zou wel een heel saamhorigheid gevoel te weeg gebracht hebben.

De manier waarop dat is gebeurd is trouwens ook niet goed te praten.
Hier mag NIET over gesproken of geschreven worden Dan zou er een burgelijke onrust kunnen ontstaan.

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: E-mail adres Zalm en kornuiten

Ongelezen bericht door Inter »

Misschien in zijn gastenboek wat plaatsen ±

http://www.minfin.nl/nl/organisatie/min ... gastenboek



:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Laatst gewijzigd door Inter op 22 apr 2006 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.

donovanmeijer
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 jan 2006 22:36

Re: E-mail adres Zalm en kornuiten

Ongelezen bericht door donovanmeijer »

Geachte heren klootjesvolk,

En wat gaat dan de benzine kosten, 4 Gulden per liter bij een gemiddelde salaris van 2600 Gulden per maand?
Wat je dan weer krijgt is dat er elke keer een prijsverhoging van een kwartje (of meer) per liter krijgt.
Dan zit je binnen een anderhalf jaar op 6,25 gulden per liter.

Als wij de Euro als wettelijke betaling te niet doen in ruil voor de oude Gulden, dan wordt dit ten alle tijde een miljarden project.
Hierbij moet je dan denken aan prijsverhogingen binnen de artikelen zoals koffie en het eerder genoemde, de brandstof.
Maar ook bijvoorbeeld een treinkaartje wordt schofterig duur.

Namens het bovengenoemde, Gerrit Z

robbieS
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 apr 2006 05:48

Re: E-mail adres Zalm en kornuiten

Ongelezen bericht door robbieS »

e-mail aan zalm

Zalm JE BENT ZO GLAD ALS EEN AAL.

DE TAMME NEDERLANDER LAAT (NOG) ALLES OVER ZICH HEEN KOMEN.
MAAR ER KOMEN ANDERE TIJDEN AAN WAARIN JE ZE NIET ALLES MEER WIJS KUNT MAKEN.
DIT LAND ZAL NET ALS IN FRANKRIJK IN OPSTAND GAAN KOMEN OP EEN ONVERWACHTS MOMENT.
ZEKER ALS BURGERS DIE ALS BIO GELDKIPPEN VOOR DE STAAT HELEMAAL LEEG ZIJN GEKNEPEN MET BV ENERGIEREKENINGEN.
STEEDS VAKER ZULLEN ZIJ OVERVALLEN GAAN WORDEN OP STRAAT DOOR PERSONEN DIE HUN LEVENSTIJL WILLEN BLIJVEN HANDHAVEN.
DE VERHARDING IN DE MAATSCHAPPIJ ZAL ALLEEN NOG MAAR TOENEMEN MET AL HET ZOGENAAMDE "ER IS GEEN GELD VOOR"

ER ZIJN NU EENMAAL VEEL PERSONEN DIE GEWOON ROSE ZALM WILLEN BLIJVEN ETEN EN GEEN STEKELBAARSJES.

ROB

Gesloten