LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuwe naam voor de Euro

Je hebt geen vertrouwen in de euro of juist wel? Geef hier jouw mening.
momo
Berichten: 133
Lid geworden op: 25 okt 2003 14:49

Re: Nieuwe naam voor de Euro

Ongelezen bericht door momo »

lieve paul, dat je het even weet, ik weet niet of je email hebt ontvangen, maar dat was ik niet ik denk dat je nu geteisterd wordt door iemand anders, ik verander mijn naam en dan hoor je per email welke dat is, ok?
tot schrijvens.
groetjes momo

Gast

Re: Nieuwe naam voor de Euro

Ongelezen bericht door Gast »

Dag Momo,

Dat e-mailadres is niet van mij. Ze nemen ons in de maling. Dus jammer maar als je wilt, maak ik wel een adres aan !!

Groetjes,

Paul

J.Joehoe

Re: Nieuwe naam voor de Euro

Ongelezen bericht door J.Joehoe »

Waarom verdwijnt de industrie uit Nederland? Simpel omdat de loonkosten hier veel te hoog zijn. En dan bedoel ik niet dat wij als werknemers teveel geld op onze rekening willen ontvangen voor onze diensten. Nee, de overheid en de gemeenten die graaien teveel zonder dat zij verantwoording hoeven af te leggen over hun daden. Daarom moeten wij wel veel verdienen want anders kunnen wij hier niet leven.

De wig tussen bruto- en netto is veel te groot als je ons land vergelijkt met bijvoorbeeld duitsland. Daar betaal je ook 50% inkomstenbelasting alleen zijn de schijven veel breder, dus je betaald dat percentage als je ver boven de 100.000 euro per jaar verdient.(heb nu niet de actuele gegevens, was in ieder geval in 98 het geval)

Probleem van dit land is dat er teveel ambtenaren zijn die niets produceren, ze werken wel maar voegen niets toe aan onze economie. Even ter verduidelijking: Stel je een eiland voor met 10 mensen die allemaal ambtenaar zijn. Zij moeten regels opstellen, controleren en registreren. Alles is perfect geregeld, maar niemand heeft te eten. Per saldo is iedereen dood.

Daarnaast zijn die ambtenaren nooit op het matje te roepen voor hun financiele wanbeleid. Ik verbaas me altijd over zoveel amateurs op zulke hoge niveaus. Onlangs is hier een nieuw stadhuis neergezet. Werd iets duurder dan begroot..kost nu 7 mln per etage. Ik kan een aardig gebouwtje neerzetten voor dat bedrag waarin ik alle ambtenaren uit die gemeente kan bergen. De gemeente is nu bijna failliet, gaat richting de artikel 12 status. Toen kwam er een slimme ambtenaar die zei laten we de gemeentelijke lasten eens met 30% verhogen in 2004, de burgers betalen toch wel. Puur financieel wanbeleid. Als ik denk ik ga nu eens een huis neerzetten van 400.000 euro en een jaar later blijkt dat ik het niet kan betalen dan kan ik die strop toch ook op niemand verhalen. Lekker makkelijk die ambtenaren.

acjzr1
Berichten: 827
Lid geworden op: 11 mar 2004 20:58

Re: Nieuwe naam voor de Euro

Ongelezen bericht door acjzr1 »

Er was voor de invoering van de Euro al een naam!,De ECU!,Deze naam is voor de meeste landen makkelijker en beter verstaanbaar.De burocratie heeft het dus weer gewonnen...


GigaHaas

Re: Nieuwe naam voor de Euro

Ongelezen bericht door GigaHaas »

Ken geen scheldnamen voor de euro wel voor caroline.
Maar dat ga ik hier maar nbiet noemen anders zalik wel een kick krijgen van een mod.

gertkel

Re: Nieuwe naam voor de Euro

Ongelezen bericht door gertkel »

Ja wat een verschil aan reactie's. Het verschil zit hem mischien hier wel in: Je moet er hard voor werken, je voelt dat deze euro nu net zo veel waard blijkt te zijn als voorheen de Italiaanse Lire. Of je doet er niets of weinig voor en je ontvangt deze euro, dan is zeker deze euro voor die persoon cijfermatig altijd beter als al het andere en koestert hem (5 gulden zakgeld is nu 5 (pl)euro. :wink:

Gast

Re: Nieuwe naam voor de Euro

Ongelezen bericht door Gast »

Aan alle zeikerds:


PL(EURO)P

Gast

Re: Nieuwe naam voor de Euro

Ongelezen bericht door Gast »

Plurie ook leuk ipv monopleuerie of kloeurie of euriebalk of zalmplurie

Gast

Re: Nieuwe naam voor de Euro

Ongelezen bericht door Gast »

Aardgas verkocht onder inkoopprijs, bedrijven in de uitverkoop. Rest alleenig eigen bevolking om te plunderen, die vervolgens onderling weer gaan plunderen. Maar kunnen we niet weer wat kolonieen stichten? Hebben we weer wat te makken!

jochem

Re: Nieuwe naam voor de Euro

Ongelezen bericht door jochem »

Ik ben het eens:
Gulden terug, en de EU uit. Wat moeten wij nu met de EU? o.a. lekker blijven bezuinigen om zo onder de 3% begrotings tekort te blijven..?? ja erg goed voor de economie hoor.

tonderella

Re: Nieuwe naam voor de Euro

Ongelezen bericht door tonderella »

ik ben het helemaal met je eens Jochem, bovendien, wat is dat geld lelijk, ik denk met heimwee terug aan ons mooie geld !

Gast

Re: Nieuwe naam voor de Euro

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben met Zalm samen BOOS

Krijgen we maar 254 miljoen pleurie terug van EU omdat we moeten delen met 32 of meer.

Gast

Re: Nieuwe naam voor de Euro

Ongelezen bericht door Gast »

Euro is een grote pleuro!

Gasje

Re: Nieuwe naam voor de Euro

Ongelezen bericht door Gasje »

En nu verdwijnt ook nog de Zalmsnip Zalmurie

Gesloten