LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Euro en Zalm

Je hebt geen vertrouwen in de euro of juist wel? Geef hier jouw mening.
snerpo
Berichten: 95
Lid geworden op: 15 mar 2005 19:11

Re: De Euro en Zalm

Ongelezen bericht door snerpo »

Bij welke studie mag je de hele dag op het Tros Radar forum rondhangen?

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: De Euro en Zalm

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

De mijne :D

S. ;-)

Re: De Euro en Zalm

Ongelezen bericht door S. ;-) »

Je bestudeerd Tros Radar?? :lol:

S. ;-)

Re: De Euro en Zalm

Ongelezen bericht door S. ;-) »

@ Opa,

Ben 'ie der nog??

Ik zit te w8en op een beoordeling van me examenvragen.

nl1sms
Berichten: 109
Lid geworden op: 09 jun 2005 11:22

Re: De Euro en Zalm

Ongelezen bericht door nl1sms »

Dilbert, hier een tip van flip. Lees nou eens terug wat je zelf schrijft. Neem adem. Verwerk het. Lees het van mij part nog een paar keer en mischien heb je dan zelf door dat je ontzettend uit je nek l*lt ?

En dan zeggen dat ik wel weer een goede smoes heb ? Kom op zeg, ben je nou werkelijk zo dom? Of snap je nu weer niet wat ik bedoel want dan ga ik het echt netjes quoten en voor je onder elkaar zetten hoor. Ga werken, maak jezelf nuttig en val een ander lastig met je argumentloze bull. Echt een studentje grote bek weinig wol. Kom eens in de wereld van de echt werkenden en get a life en we spreken elkaar nog wel. Of l*l je met een hete aardappel in je strot? Want dan zal je het nooit begrijpen. Op de man spelen ? Ja dat doe ik nu.

Ik neem me per nu voor om geen aandacht meer aan jou te schenken. Back on topic please.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: De Euro en Zalm

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

@nl1sms

Als jij dat wilt, moet je dat vooral doen, ik zit er niet mee. Jij kent mij niet en weet absoluut niets van mijn persoonlijke omstandigheden, dus ga vooral geen oordeel geven over iets waar je geen verstand van hebt.

Ik kan al mijn bijdrages met een gerust hart teruglezen en dan sta ik er nog voor de volle 100 % achter. Als ik nou de enige was die er zo over dacht zou ik je gelijk geven, maar dat ben ik niet, dus ik zal toch wel ergens een kern van waarheid te pakken denk je niet?

De wereld van de echt werkenden? gelukkig hoor ik daar al jaren bij, dus ik neem aan dat ik er prima over kan oordelen.

Op de man spelen is erg kinderachtig, maar blijkbaar vind jij het nodig om te zakken tot dat niveau. Ik zou zeggen, leef je uit.....

sprokkel
Berichten: 887
Lid geworden op: 26 mar 2004 09:28

Re: De Euro en Zalm

Ongelezen bericht door sprokkel »

Dilbert29,
De wereld van de echt werkenden? gelukkig hoor ik daar al jaren bij, dus ik neem aan dat ik er prima over kan oordelen.
En je bent een lang lerende student, met eigen huis een auto en een vriendin die je onderhoud.
Wat dit met echt werkende te maken heeft moet je me toch eens uitleggen.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: De Euro en Zalm

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Das heel simpel,

Ik ben een student met een bijbaan van 30 uur, ik heb geen eigen huis maar een huurhuis, de auto is van mijn vriendin, die mij niet onderhoud maar slechts meedeelt in de kosten van het huishouden net zoals ik dat doe.

Sommige mensen kunnen gewoon niet lezen, dit heb ik volgens mij al vaker gezegd.

sprokkel
Berichten: 887
Lid geworden op: 26 mar 2004 09:28

Re: De Euro en Zalm

Ongelezen bericht door sprokkel »

Dilbert29
Geplaatst op 14 Jun 2006 12:23 door Dilbert29
--------------------------------------------------------------------------------
Nee als student is het geen vetpot dat geef ik meteen toe, maar achter mijn moeders rokken zit ik al jaren niet meer. Ik heb samen met mijn vriendin een eigen huis, auto voor de deur etc. Maar met mijn stufi, bijbaan en haar salaris redden we het prima hoor.
Dit is een bericht van jouw hier lees ik toch echt dat je een eigen huis hebt, een auto, en haar salaris.
Droom maar verder met je leugentjes.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: De Euro en Zalm

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Je kunt het ook lezen zoals je het wilt lezen. Ik bedoelde met een eigen huis natuurlijk dat het huurcontract op mijn naam staat en niet op die van mijn ouders.

Als jij dat een leugen vind, moet je dat vooral denken. Zinnige argumenten heb je er niet voor.

Function
Berichten: 31
Lid geworden op: 15 okt 2005 22:11

Re: De Euro en Zalm

Ongelezen bericht door Function »

Dilbert29

als je nu eens ff je boeken open gooit, en de computer eens uitzet, kun je misschien over een jaartje studeren misschien beter uitdrukken in het nederlands wat je bedoeld :lol:

enne, dat zijn nou exact die mensen waar ik een hekel aan heb, JIJ profiteerd van anderen en leeft met je gat op de bureaustoel.
enne, lekker autotje rijden he? VAN je vriendin.
ik lach me kapot van jou, zou je graag eens op straat tegen willen komen, en jou etterpukels bezaaide smoelwerk eens keihard tot diep in de grond willen uitlachen

tienepien
Berichten: 880
Lid geworden op: 31 aug 2005 22:23

Re: De Euro en Zalm

Ongelezen bericht door tienepien »

Nou zeg, das ook niet aardig...

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: De Euro en Zalm

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ha ha ha om dit soort dreigementen kan ik alleen maar lachen. Mensen als Function weten blijkbaar niet hoe het er aan toe gaat in de echte wereld, dus ik kan me er niet druk om maken ook.

Je kent me niet, je kent mijn persoonlijk leven niet, dus het is zeker niet jou plaats om te oordelen over mijn studie, mijn uiterlijk of wat er nou van wie is binnen mijn relatie.

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: De Euro en Zalm

Ongelezen bericht door hharteman »

Ik denk dat we in dit forum ook maar een afzeikgedeelte moeten zetten.
Een beetje respect voor elkaar en persoonlijke meningen schijnt moeilijk te zijn tegenwoordig.
Deze discussie is ontaard in een weinig info brengend geneuzel.

Er wordt te weinig gemodereerd hier, en er ligt zeker een taak voor de beheerders om dit te verbeteren.
Het kan ook zonder elkaar aan te vallen, en meningsvershillen kunnen ook op een humorvolle manier gepareerd worden.
Ook ongelijk toegeven is tegenwoordig dodelijk lijkt het.
Laten we het gezellig houden.

Gesloten