LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] EURO-boycot !

Je hebt geen vertrouwen in de euro of juist wel? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: EURO-boycot !

Ongelezen bericht door Gast »

hehe, eindelijk iemand die het begrijpt.

Gast

Re: EURO-boycot !

Ongelezen bericht door Gast »

:lol: Nu de rest van nederland nog

Gast

Re: EURO-boycot !

Ongelezen bericht door Gast »

Zou je denken dat die eindelijk uit hun winterslaap zullen ontwaken? :roll:

Gast

Re: EURO-boycot !

Ongelezen bericht door Gast »

Ik denk dat er veel mensen het uiteindelijk met de stelling van gast eens is. Inderdaad, klagen deed men toch al voor de euro en we hebben het eigenlijk best goed in nederland. Als we ziek worden we geholpen, hebben we niks te eten krijgen we dat van bijv. de voedselbank, leger des heils. We hebben stemrecht, worden niet onderdrukt, we hebben drinkwater en een warme douche.

Kortom, we hebben best veel.

Gast

Re: EURO-boycot !

Ongelezen bericht door Gast »

we hebben best veel: als we ziek zijn krijgen we hulp, behalve als je niet betalen kunt en niet verzekerd bent. als we geen eten hebben ; dan eet je dus niet want je moet een uitkering hebben om voor de voedselbank in aanmerking te komen.we hebben stemrecht; behalve diegenen die hier geboren zijn en geen nederlands paspoort hebben , maar je mag wel overal je belasting voor betalen en een studiebeurs kun je wel vergeten. iemand die dakloos is heeft nooit vanzelfsprekend schoon drinkwater, en nooit de garantie op een slaapplaats. als de opvangcentra vol zitten heb je pech. dus niet klagen maar alles voor lief nemen , nou goed. :? afz.ex dakloze zonder nl paspoort hier geboren geen studiebeurs en geen uitkering.

Gast

Re: EURO-boycot !

Ongelezen bericht door Gast »

En toch internetten?

Groeten terug? En succes met het zoeken naar een baan!

Gast

Re: EURO-boycot !

Ongelezen bericht door Gast »

ik zeg toch ex, ik werk heb een woning en ja , ook internet. :D

Gert K.

Re: EURO-boycot !

Ongelezen bericht door Gert K. »

Kun je bij het posten een nickname gebruiken, dit gast tegen gast is wel heel erg verwarrend.
Succes, met het elkaar bestoken van persoonlijke kritiek en de bewuste afdwaling van de werkelijke problemen rondom de belangrijkste voedingsbodem en levensbehoefte van de mens, of wel nummer 1, de EURO.

:wink:

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: EURO-boycot !

Ongelezen bericht door Inter »

De beslissing om de euro in te voeren is al 1992 genomen.Dat zit o.a. in het verdrag van Maastricht.
http://www.eu.nl/netherlands/almdeel2ab ... tricht.htm
Wat hiermee paars en de LPF hiermee te maken heeft begrijp ik niet .
Volgens mij was toen Lubbers nog premier.

Gast

Re: EURO-boycot !

Ongelezen bericht door Gast »

hebben we niks te eten krijgen we dat van bijv. de voedselbank, leger des heils.
Maar dat is toch belachelijk in een land als deze dat er voedselbanken moeten bestaan.
Want het kabinet had ook kunnen besluiten om de prijzen niet zo omhoog te gooien. Want wat gebeurt er straks als de economie weer helemaal in de lift zit. Gaan we dan ons salaris 120% verhogen? want er zijn een heel hoop producten die zo duur zijn geworden.

Gast

Re: EURO-boycot !

Ongelezen bericht door Gast »

nee, dat gebeurt alleen maar bij de topsalarissen ook bij die van de regering , en wie betalen dat dan weer ? juist ja.... :evil:

GeGe

Re: EURO-boycot !

Ongelezen bericht door GeGe »

Al dat persoonlijke gekissebis. Het duurder worden van de consumptie heeft vele oorzaken, waarvan 1 is het misbruik dat er is gemaakt door de middenstand. Maar zeker zo'n grote rol speelt de overheid die soms openlijk maar meer nog stiekum de mensen op alle manieren uitknijpt. Tenminste beneden 2/3 maal modaal. Daarboven werden de belastingtarieven aanzienlijk verlaagd.

Oplossing:
1e Stem NEE tegen de europesche grondwet en blijf bij dat standpunt tot de overheid niet alleen de nadelen van Europa doorspeelt naar zijn burgers maar ook de voordelen(b.v de onredelijke BPM op nieuwe auto's).
2e Laat de vakbonden staken tot elke werknemer dezelfde loonsverhoging heeft als de directies(+100%). Natuurlijk onmogelijk maar het alternatief is laat de directie terugstorten tot het niveau van de werknemers. En oh ja, als het management dreigt te vertrekken naar het beter betalende buitenland laat ze. Ik voorspel dat ze allemaal blijven

Gast

Re: EURO-boycot !

Ongelezen bericht door Gast »

Krijgen we ook een kans om aan de top te komen. Je hoeft niet veel te kennen kijk maar naar wat er zit.

Gast

Re: EURO-boycot !

Ongelezen bericht door Gast »


Geplaatst op: 10 Apr 2005 14:30 Onderwerp: Gast



Al dat persoonlijke gekissebis. Het duurder worden van de consumptie heeft vele oorzaken, waarvan 1 is het misbruik dat er is gemaakt door de middenstand. Maar zeker zo'n grote rol speelt de overheid die soms openlijk maar meer nog stiekum de mensen op alle manieren uitknijpt. Tenminste beneden 2/3 maal modaal. Daarboven werden de belastingtarieven aanzienlijk verlaagd.

Oplossing:
1e Stem NEE tegen de europesche grondwet en blijf bij dat standpunt tot de overheid niet alleen de nadelen van Europa doorspeelt naar zijn burgers maar ook de voordelen(b.v de onredelijke BPM op nieuwe auto's).
2e Laat de vakbonden staken tot elke werknemer dezelfde loonsverhoging heeft als de directies(+100%). Natuurlijk onmogelijk maar het alternatief is laat de directie terugstorten tot het niveau van de werknemers. En oh ja, als het management dreigt te vertrekken naar het beter betalende buitenland laat ze. Ik voorspel dat ze allemaal blijven
gevolg werkloosheid +1000%
bedrijven trekken weg
een daar bij als arbijder werk je je uren en kun je daarna zegt hij dag bedrijf en zijn vrije tijd begint
als directie lid kan je het niet
laten we gelijk verlonen per gepresteerd uur lonen arbeiders - 50%
oke sommige top manegers verdienen apsurde bedragen

Gast

Re: EURO-boycot !

Ongelezen bericht door Gast »


Geplaatst op: 10 Apr 2005 14:30 Onderwerp: Gast



Al dat persoonlijke gekissebis. Het duurder worden van de consumptie heeft vele oorzaken, waarvan 1 is het misbruik dat er is gemaakt door de middenstand. Maar zeker zo'n grote rol speelt de overheid die soms openlijk maar meer nog stiekum de mensen op alle manieren uitknijpt. Tenminste beneden 2/3 maal modaal. Daarboven werden de belastingtarieven aanzienlijk verlaagd.

Oplossing:
1e Stem NEE tegen de europesche grondwet en blijf bij dat standpunt tot de overheid niet alleen de nadelen van Europa doorspeelt naar zijn burgers maar ook de voordelen(b.v de onredelijke BPM op nieuwe auto's).
2e Laat de vakbonden staken tot elke werknemer dezelfde loonsverhoging heeft als de directies(+100%). Natuurlijk onmogelijk maar het alternatief is laat de directie terugstorten tot het niveau van de werknemers. En oh ja, als het management dreigt te vertrekken naar het beter betalende buitenland laat ze. Ik voorspel dat ze allemaal blijven
gevolg werkloosheid +1000%
bedrijven trekken weg
een daar bij als arbijder werk je je uren en kun je daarna zegt hij dag bedrijf en zijn vrije tijd begint
als directie lid kan je het niet
laten we gelijk verlonen per gepresteerd uur lonen arbeiders - 50%
oke sommige top manegers verdienen apsurde bedragen

slimmeniels
Berichten: 40
Lid geworden op: 29 mei 2005 12:21

Re: EURO-boycot !

Ongelezen bericht door slimmeniels »

hoe kan het toch dat iedereen aan het eind van de maand blut is?
en ik nooit?
en ik leef al mijn zwitserleven?

jbroeders
Berichten: 129
Lid geworden op: 07 aug 2005 21:32

Re: EURO-boycot !

Ongelezen bericht door jbroeders »

Sommige mensen kunnen niet met geld omgaan waarschijnlijk!

b.olsen
Berichten: 245
Lid geworden op: 26 feb 2005 22:22

Re: EURO-boycot !

Ongelezen bericht door b.olsen »

dat heeft niets met geld omgaan te maken maar gewoon met het niet meer hebben, en dat is nog heel iets anders.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: EURO-boycot !

Ongelezen bericht door karr-2 »

Ik kom ook elke maand keurig rond met een normaal modaal inkomen hoor. Eet elke dag groente en vlees, ga regelmatig shoppen, woon in een leuk huisje samen met mijn partner, auto voor de deur etc. Geen enkel probleem om rond te komen.

Waarom kan ik het wel en driekwart van Nederland niet?

Richard39
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 aug 2005 14:42

Re: EURO-boycot !

Ongelezen bericht door Richard39 »

Heel netjes, maar waarschijnlijk heb je toch meer moeten laten hiervoor dan die driekwart van Nederland.
En had je met de gulden nog in de knip net die paar extra leuke dingen kunnen doen die je nu moet laten.

Gesloten