LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] afronden op 5cent bij bas van der heyden

Je hebt geen vertrouwen in de euro of juist wel? Geef hier jouw mening.
djpiper

afronden op 5cent bij bas van der heyden

Ongelezen bericht door djpiper »

IK WOON VLAK BIJ EEN BAS VAN DER HEYDEN EN TOEN IK TERUG KWAM VAN DE VAKANTIE MOEST IK SNEL WAT HEBBEN, NAAR BAS TOE RONDEN ZE HET BEDRAG AF (OP 5 EUROCENT) MAAR DIT IS ALLEEN ALS JE CONTANT BETAALD . :shock:
DIT IS DUS SINDS KORT BIJ ALLE BAS VAN DER HEYDEN FILIAALS .
WT VINDEN JULLIE ER VAN, WANT IN SLECHTS 20 % VAN DE GEVALLEN WORDT ER NAAR BENEDEN AFGEROND IN JE VOORDEEL (BIJ 1 EN 2 CENT).

WEET IEMAND OF JE VERPLICHT BENT OM ALS HET ZEG MAAR 10,68 IS EN JE HEBT DIT EN JE WILT DIT CONTANT BETALEN OF JE DAN VERPLICHT BENT OM DIE 2 CENT VOOR AFRONDEN ER BIJ MOET BETALEN.

NOtebook

Re: afronden op 5cent bij bas van der heyden

Ongelezen bericht door NOtebook »

alleen bij 1 en 2 cent ??? en bij 6 en 7 dan ????
is al een topic over trouwens

Gast

Re: afronden op 5cent bij bas van der heyden

Ongelezen bericht door Gast »

Oh ja, Notebook weer met een snuggere opmerking. Ben je dom, dan...

Gast

Re: afronden op 5cent bij bas van der heyden

Ongelezen bericht door Gast »

Omhoog afronden is alleen bij 3 en 4 cent dus waar zeur je over? Per saldo blijft het gelijk.

Gast

Re: afronden op 5cent bij bas van der heyden

Ongelezen bericht door Gast »

Als je precies gepast kan betalen, mogen ze het niet afronden aan de kassa. Ook al staat er een bordje dat ze doen afronden.
Namelijk zo dat als jij een aantal producten uit de winkel neemt, en dat precies afrekent bij de daarvoor aangewezen persoon, jij voldaan hebt aan je betalingsverplichting. Die een of twee cent zijn geen verplichting als jij dat gepast kan betalen.

attila1

Re: afronden op 5cent bij bas van der heyden

Ongelezen bericht door attila1 »

Hallo,
Heeft iemand een artikel gezien dat kost anders dan 1.99 of 1.98 ???Bijvoorbeeld 1.91 of 1.96 ?? nee he !! ..duss wij allemaal worden .......Ik durf niet te schrijven.. [/quote]

marcel 38

Re: afronden op 5cent bij bas van der heyden

Ongelezen bericht door marcel 38 »

over bestolen gesproken . de winkeliers kunnen dus iets wat nu op 2 cent eindigt verhogen met 1 cent en dan mogen ze het afronden naar 5 cent dus wordt je gewoon voor 6,6 eerlijke centen bestolen .
en wat zijn wij blij met die ****** euro`s ps mocht je het niet geloven let dan de komende tijd heeeel eerg goed op , op die 2 centen prijzen

Gesloten