LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verkeerd adres op de bon vermeld

Je hebt geen vertrouwen in de euro of juist wel? Geef hier jouw mening.
henkiebb
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jan 2006 16:23

verkeerd adres op de bon vermeld

Ongelezen bericht door henkiebb »

vraagje, ik parkeer in de kom met mijn truck waar een verbod is voor vrachtautos.
maar op de boete staat een adres dat niet in de kom ligt.

kan ik nu onder de boete uit komen omdat dat adres niet in de kom ligt? bvd

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: verkeerd adres op de bon vermeld

Ongelezen bericht door Jonjo »

JA.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: verkeerd adres op de bon vermeld

Ongelezen bericht door karr-2 »

Ik zou zeggen van wel, omdat er een adres opstaat waar je niet stond en dus waarschijnlijk wel mocht parkeren.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: verkeerd adres op de bon vermeld

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Een agent zal moeten uitleggen waarom er een ander adres op staat, en als hij of zij dat kan, kom je niet onder die boete uit.

FlipKaneel
Berichten: 276
Lid geworden op: 24 sep 2005 23:47

Re: verkeerd adres op de bon vermeld

Ongelezen bericht door FlipKaneel »

Natuurlijk niet. Je hebt die rottige vrachtbak maar ergens te parkeren waar dat wel mag.

Die vreselijke bakken mag je alleen maar op daarvoor bestemde plekken parkeren en niet ergens midden in de stad of het dorp. De straat die op de bon staat daar mag je dus hoogstwaarschijnlijk ook niet parkeren.

Eindelijk wordt er eens iets aan gedaan.

Eigen schuld dikke bult. Als je een echte vent bent dan betaal je 'm gewoon en erken je dat je fout bent in plaats van een zielig excuus te zoeken om er onderuit te komen.

DaVrinzZ
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 dec 2004 12:12

Re: verkeerd adres op de bon vermeld

Ongelezen bericht door DaVrinzZ »

Natuurlijk niet. Je hebt die rottige vrachtbak maar ergens te parkeren waar dat wel mag.

Die vreselijke bakken mag je alleen maar op daarvoor bestemde plekken parkeren en niet ergens midden in de stad of het dorp. De straat die op de bon staat daar mag je dus hoogstwaarschijnlijk ook niet parkeren.

Eindelijk wordt er eens iets aan gedaan.

Eigen schuld dikke bult. Als je een echte vent bent dan betaal je 'm gewoon en erken je dat je fout bent in plaats van een zielig excuus te zoeken om er onderuit te komen.
Man man man,

wat ben jij een klein kind zeg, verdorie zeg!
Zie jij ergens dat de topicstarter zegt dat hij deze niet WIL betalen, NEE, er staat alleen of je je kunt beroepen op een fout van een ander.
Na mijn weten klopt dit idd, als er gegevens niet juist zouden zijn maar ik weet het niet zeker.

Misschien dat dit op www.postbus51.nl staat ofzo?

Gesloten