LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meer mensen willen gulden terug

Je hebt geen vertrouwen in de euro of juist wel? Geef hier jouw mening.
hawkwind
Berichten: 505
Lid geworden op: 18 mar 2012 08:37

Re: Meer mensen willen gulden terug

Ongelezen bericht door hawkwind »

pbarendse schreef:@Unbawebabull: aan welke pilletjes heb jij gezeten? Die wil ik ook!
Tsezus....die unbawebalulbullullo heeft nog gelijk ook! :)

Unbawebabull
Berichten: 32
Lid geworden op: 09 jun 2011 21:45

Re: Meer mensen willen gulden terug

Ongelezen bericht door Unbawebabull »

hawkwind schreef:
pbarendse schreef:@Unbawebabull: aan welke pilletjes heb jij gezeten? Die wil ik ook!
Tsezus....die unbawebalulbullullo heeft nog gelijk ook! :)
Bedankt, maar ik hoef niet gelijk te hebben. Wat ik graag zou willen zien, is dat er meerdere ideeen op tafel komen om iets aan die crisis te doen en niet het braaf volgen of bekritiseren van wat onze regering aan onzin uitspuwt.

Neem nou dat nieuwe "Kunduz" akkoord. Niemand kan garanderen dat de bewuste 3% grens voor het begrotingstekort gehaald zal worden. Erger, 3% is nog steeds 3% teveel. Elke huishouding in Nederland kan niet meer uitgeven dan binnenkomt, anders komt men al gauw in problemen. De Staat echter, blijft maar lenen en rente op rente zal het probleem alleen maar erger maken, of er nu een 8%, 5%, 3% of zelfs 1% begrotingstekort is.

Dit blijkt men in Den Haag niet te kunnen bevatten. Daar luistert men blijkbaar alleen maar naar wat er uit het ongekozen Brussel komt of kijkt men alleen naar wat er t.z.t. opgehoest moet worden voor de ESM ("slechts" 40 miljard)*). Dit om indirect banken overeind te houden! Dus wat doet Den Haag, laat de burger bloeden (letterlijk bijna, vooral na het bekend worden vandaag, dat de eigen bijdrage ziektekosten naar 400 euro per jaar gaat...), want wij zijn immers de grootste gemene deler en verzin praatjes alsof dat echt noodzakelijk is. Jan Keesje krijgt van mij een eremedaille voor zijn sprookjes! (Maar dan wel een van blik. Het goud houd ik liever zelf...)

Enfin, misschien zijn er nog andere ideeen om van die schuldenlast af te komen (die steeds groter wordt door rente op rente) en wat het voordeel werkelijk kan zijn van het terug invoeren van de gulden of het afschaffen van de euro?

*) http://nl.wikipedia.org/wiki/Europees_S ... mechanisme

Noble
Berichten: 1128
Lid geworden op: 13 dec 2006 12:23

Re: Meer mensen willen gulden terug

Ongelezen bericht door Noble »

Unbawebabull schreef:
hawkwind schreef:
pbarendse schreef:@Unbawebabull: aan welke pilletjes heb jij gezeten? Die wil ik ook!
Tsezus....die unbawebalulbullullo heeft nog gelijk ook! :)
Bedankt, maar ik hoef niet gelijk te hebben. Wat ik graag zou willen zien, is dat er meerdere ideeen op tafel komen om iets aan die crisis te doen en niet het braaf volgen of bekritiseren van wat onze regering aan onzin uitspuwt.

Neem nou dat nieuwe "Kunduz" akkoord. Niemand kan garanderen dat de bewuste 3% grens voor het begrotingstekort gehaald zal worden. Erger, 3% is nog steeds 3% teveel. Elke huishouding in Nederland kan niet meer uitgeven dan binnenkomt, anders komt men al gauw in problemen. De Staat echter, blijft maar lenen en rente op rente zal het probleem alleen maar erger maken, of er nu een 8%, 5%, 3% of zelfs 1% begrotingstekort is.

Dit blijkt men in Den Haag niet te kunnen bevatten. Daar luistert men blijkbaar alleen maar naar wat er uit het ongekozen Brussel komt of kijkt men alleen naar wat er t.z.t. opgehoest moet worden voor de ESM ("slechts" 40 miljard)*). Dit om indirect banken overeind te houden! Dus wat doet Den Haag, laat de burger bloeden (letterlijk bijna, vooral na het bekend worden vandaag, dat de eigen bijdrage ziektekosten naar 400 euro per jaar gaat...), want wij zijn immers de grootste gemene deler en verzin praatjes alsof dat echt noodzakelijk is. Jan Keesje krijgt van mij een eremedaille voor zijn sprookjes! (Maar dan wel een van blik. Het goud houd ik liever zelf...)

Enfin, misschien zijn er nog andere ideeen om van die schuldenlast af te komen (die steeds groter wordt door rente op rente) en wat het voordeel werkelijk kan zijn van het terug invoeren van de gulden of het afschaffen van de euro?

*) http://nl.wikipedia.org/wiki/Europees_S ... mechanisme
kijk, waren er maar méér mensen met zo'n heldere blik,
dan gingen we tenminste in de juiste richting.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Meer mensen willen gulden terug

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Unbawebabull

ik geef je gelijk!

gisteren avond was het op nieuws dat de eigenbijdrage zo hoog wordt.
verslikte me haast,had al een akkefietje gehad op zorg gebied die middag en toen dit,nou mijn avond was top! not :twisted:

en ze kunnen het mooi vertellen,ja de mensen die chronisch ziek zijn krijgen eigenbijdrage van 56 euro dat wordt verhoogd,ga fietsen weet je dan moet je precies de medicatie slikken die zei zeggen en dat is niet gek veel...
duizende chronische vallen daar dus buiten net als ik.....
maar dat zeggen ze er niet bij!!

gebruik veel maar nou net niet wat zei zeggen die lijst wordt elk jaar steeds korter...

je zou ze wat daar in den haag...
idd er is veel meer geld ergens anders te halen,maar lijk wel of ze het niet willen zien...
het is het omgekeerde hoe het heet verhaal...
stelen van de rijke voor de armen..

nee hier in nederland is het STELEN VAN DE ARME VOOR DE RIJKEN!!!
want de lui daar in d haag,eten geen boterham minder...gaan lekker skieen etc etc etc...
reisjes van de zaak straks naar de o.spelen op onze kosten en wij maar kromliggen!

zo....er moet wat veranderen dat willen we allemaal maar hoe?
we staan machteloos,misschien moet heel nederland eens totaal plat gaan...

Noble
Berichten: 1128
Lid geworden op: 13 dec 2006 12:23

Re: Meer mensen willen gulden terug

Ongelezen bericht door Noble »

Onze "overheid" zal nog vele miljarden uit onze zakken gaan kloppen,
en dat gaat via het "noodfonds" naar, u raad het al... de BANKEN

Waarom zitten toch steeds die banken aan het roer van die ROTZOOI

en nog erger..

WAAROM doet onze politiek niets aan die k.................... banken??



gewoon omdat wij onze ministers HUN EIGEN GANGETJE LATEN GAAN?


en?? bij de volgende verkiezingen WEER ??

of gaan we nu eindelijk HAAKS om,
en ple.... we die waardeloze euro-munt freaks er uit??

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Meer mensen willen gulden terug

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

waarom de overheid niks aan de banken doet...omdat ze daar zelf ook aan verdienen!!
idd tuurlijk wij gaan dat weer betalen elke maand bijdrage van abn amro zal ook wel weer omhoog gaan voor je bankpasjes etc...

je ziet iedereen kan zich kwaad maken,maar?we bereiken toch niks.
massaal niet stemmen,niemand dus?tja wat zou er dan gebeuren is dat een oplossing?geen idee,ze weten er daar in den haag wel iets van te brouwen dus.maken hun eigen regels als het moet...

wat ik zeg misschien moet heel nederland eens plat gaan,allemaal tegelijk staken...
wil ik wel even weten wanneer haal ik genoeg eten en medicatie in huis.. :wink:
mar misschien merken ze dan dat de mensen het zat zijn

en eerlijk gezegd de gulden terug,ik weet niet of dat de oplossing is denk het niet...
maar dat er wat moet gebeuren is een ding wat zeker is..MAAR WAT..
geen rutte,geen engerds van het cda...etc...maar ja het zijn allemaal.... :twisted: :twisted:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Meer mensen willen gulden terug

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

http://petities.nl/petitie/stop-verhoge ... remie#tabs

deze petitie heeft ciske gevonden ,kan je tekenen als je het niet eens bent met de eigenbijdrage die ze in gaan willen voeren

thesaint
Berichten: 226
Lid geworden op: 05 sep 2011 16:08

Re: Meer mensen willen gulden terug

Ongelezen bericht door thesaint »

rozemarijntje schreef:waarom de overheid niks aan de banken doet...omdat ze daar zelf ook aan verdienen!!
idd tuurlijk wij gaan dat weer betalen elke maand bijdrage van abn amro zal ook wel weer omhoog gaan voor je bankpasjes etc...

je ziet iedereen kan zich kwaad maken,maar?we bereiken toch niks.
massaal niet stemmen,niemand dus?tja wat zou er dan gebeuren is dat een oplossing?geen idee,ze weten er daar in den haag wel iets van te brouwen dus.maken hun eigen regels als het moet...

wat ik zeg misschien moet heel nederland eens plat gaan,allemaal tegelijk staken...
wil ik wel even weten wanneer haal ik genoeg eten en medicatie in huis.. :wink:
mar misschien merken ze dan dat de mensen het zat zijn

en eerlijk gezegd de gulden terug,ik weet niet of dat de oplossing is denk het niet...
maar dat er wat moet gebeuren is een ding wat zeker is..MAAR WAT..
geen rutte,geen engerds van het cda...etc...maar ja het zijn allemaal.... :twisted: :twisted:
Het probleem zit hem niet in de euro of gulden. Het probleem zit in het beleid.

Gelukkig krijgen de ambtenaren een loonsverhoging. Die overheden hebben het wel verdiend met hun "goede beleid".

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Meer mensen willen gulden terug

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

tja die krijgen wel verhoging hoor.....

tuurlijk moet kunnen toch.......eerlijk is eerlijk :twisted: :twisted:

thesaint
Berichten: 226
Lid geworden op: 05 sep 2011 16:08

Re: Meer mensen willen gulden terug

Ongelezen bericht door thesaint »

Unbawebabull schreef:Het wordt tijd eens buiten de box te denken.

We kunnen de Nieuwe Gulden (NG) introduceren NAAST de Euro. Met dit verschil, dat de NG uitgegeven wordt door het Ministerie van Financien (de Staat) en niet door De Nederlandse Bank of ECB. Verder is de NG een niet rentedragende valuta, dus men ontvangt geen rente als men NG’s heeft, maar belangrijker, men hoeft geen rente te betalen, als men NG’s gaat lenen van de Staat. De Staat mag niet ongelimiteerd deze rentevrije NG uitgeven, een commissie van twaalf wijze mannen/vrouwen (zes elk, lijkt me redelijk) controleerd de emissie van NG’s door de Staat. Deze wijze mensen hebben geen enkele verbinding met DNB of ander bancaire instituten.

De NG-Staatsbank kan nu de overheid rentevrij geld verstrekken. De bestaande staatsschulden in Euro’s kunnen worden omgewisseld voor de rentevrije NG’s. De NG’s komen in omloop, als de overheid ze gaat gebruiken voor ambtenaarsalarissen, bouw van nieuwe infrastructuur etc.
NB, niet denken dit kan niet, want de Euro, net als de vroegere oude Gulden is een WETTIG betaalmiddel, wat wil zeggen, onder dwang moet je dit accepteren, of je nu leuk vindt al dat fiatgeld of niet. De Staat kan dezelfde dwang uitoefenen om de NG acceptabel te maken.

In elke hoofdstad van elke provincie komen tijdelijk filialen van de Staatsbank en particulieren kunnen nu geld gaan lenen, opnieuw rente vrij. Ze kunnen de NG’s lenen om hun oude (hypotheek)schulden af te lossen aan de reguliere banken. Er komt een wet, die regelt dat reguliere banken de NG’s moeten accepteren, danwel boetevrij de oude hypotheken moeten kunnen laten aflossen. De nieuwe hypotheken in NG’s genieten uiteraard geen fiscale aftrek meer - duh – maar moeten systematisch worden afgelost. Reguliere banken kunnen na verloop van tijd ook rentevrije hypotheken gaan verstrekken, maar mogen slechts administratie kosten in rekening brengen.

Dit proces zal enkele jaren duren, uiteindelijk verdwijnt de Euro uit het landelijke betalingsverkeer (wordt dus geheel vervangen door de NG) maar (nog) niet uit het internationale betalingsverkeer, zolang de Euro nog bestaat in de andere landen. Als andere landen zien wat de voordelen van rentevrije valuta zijn, zullen ze ongetwijfeld ons goede voorbeeld volgen.

Door rentevrij geld te kreȅeren brengt dit de kosten van goederen en diensten enorm omlaag. Er zal daarom weer meer geproduceerd worden in eigen land en de consument krijgt veel meer geld te besteden. De economie zal ongekend opbloeien en andere landen gaan met scheve ogen kijken hoe we dit voor elkaar boksen, een Nieuw Nederland naar een Nieuwe Gouden Eeuw met de Nieuwe Gulden!

Ben het geheel met je gedachten eens. Met eigen valuta kun je weer concurrerend worden. En de kredietcrisis oplossen met meer krediet is niet de oplossing. Die gebeurd nu ook bij Griekenland. Met desastreuze gevolgen.

In Nederland gaat men de lastenverzwaren bij de mensen. Ze noemen het bezuinigingen.

Jouw gedachte om de euro te behouden naast een eigen valuta. Dit zal best haken en ogen hebben. Want waarschijnlijk zullen mensen de euro links laten liggen.

Een staatsbank is in mijn optiek de beste remedie. Ik wil hier een stap verder gaan. De reguliere banken afbouwen en hiervoor staatsbanken terug. Banken hebben een te belangrijke rol in de samenleving. Het is onverantwoord om zoveel geld onder te brengen bij de huidige banken. Zij hebben geen verantwoordelijkheid en melden zich alleen als er een gigantische puinhoop van hebben gemaakt.

Jouw idee is erg goed. Maar biedt tevens kansen om het huidige bankenstelsel in ieder geval in Nederland te structureren.

Noble
Berichten: 1128
Lid geworden op: 13 dec 2006 12:23

Re: Meer mensen willen gulden terug

Ongelezen bericht door Noble »

thesaint schreef:

........Een staatsbank is in mijn optiek de beste remedie. Ik wil hier een stap verder gaan. De reguliere banken afbouwen en hiervoor staatsbanken terug. Banken hebben een te belangrijke rol in de samenleving. Het is onverantwoord om zoveel geld onder te brengen bij de huidige banken. Zij hebben geen verantwoordelijkheid en melden zich alleen als er een gigantische puinhoop van hebben gemaakt.

Jouw idee is erg goed. Maar biedt tevens kansen om het huidige bankenstelsel in ieder geval in Nederland te structureren.
Ja, daar ben ik het óók 100% mee eens,
en nu maar hopen dat er meer mensen in deze lijn meegaan...


http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 0&t=102306

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Meer mensen willen gulden terug

Ongelezen bericht door bprosman »

Een staatsbank is in mijn optiek de beste remedie. Ik wil hier een stap verder gaan. De reguliere banken afbouwen en hiervoor staatsbanken terug. Banken hebben een te belangrijke rol in de samenleving. Het is onverantwoord om zoveel geld onder te brengen bij de huidige banken. Zij hebben geen verantwoordelijkheid en melden zich alleen als er een gigantische puinhoop van hebben gemaakt.
Niet alleen een staatsbank, ook nutsvoorzieningen, staatswaterschap, staatselektriciteitsmaatschappij, staatsposterijen, vervolgens staatsziekenhuizen en staats(tand)artsen.
Ach en als we dan toch bezig zijn... staatsbakkers en staatsslagers... als ik die rijen op foto's zag van mensen wachtend voor een slager en bakker in de oude Sovjet unie dan moesten die toch wel ontzettend lekker vlees en brood gehad hebben.
Is China of Noord-Korea niets voor jullie ?

Noble
Berichten: 1128
Lid geworden op: 13 dec 2006 12:23

Re: Meer mensen willen gulden terug

Ongelezen bericht door Noble »

bprosman schreef:
Een staatsbank is in mijn optiek de beste remedie. Ik wil hier een stap verder gaan. De reguliere banken afbouwen en hiervoor staatsbanken terug. Banken hebben een te belangrijke rol in de samenleving. Het is onverantwoord om zoveel geld onder te brengen bij de huidige banken. Zij hebben geen verantwoordelijkheid en melden zich alleen als er een gigantische puinhoop van hebben gemaakt.
Niet alleen een staatsbank, ook nutsvoorzieningen, staatswaterschap, staatselektriciteitsmaatschappij, staatsposterijen, vervolgens staatsziekenhuizen en staats(tand)artsen.
Ach en als we dan toch bezig zijn... staatsbakkers en staatsslagers... als ik die rijen op foto's zag van mensen wachtend voor een slager en bakker in de oude Sovjet unie dan moesten die toch wel ontzettend lekker vlees en brood gehad hebben.
Is China of Noord-Korea niets voor jullie ?
Jij snapt dus geen snars van wat we bedoelen..

geeft niet, achteraan sluiten bij de bezuinigingen zou ik zeggen

pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: Meer mensen willen gulden terug

Ongelezen bericht door pbarendse »

Volgens mij begrijpt bprosman het wel degelijk, en beter dan jullie... Alles in staatshanden is ook geen succes, daar zijn voorbeelden genoeg van dat dat niet goed werkt.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Meer mensen willen gulden terug

Ongelezen bericht door bprosman »

Alles in staatshanden is ook geen succes, daar zijn voorbeelden genoeg van dat dat niet goed werkt.
Dat bedoelde ik inderdaad :wink: Iedereen heeft toch zijn mond vol over de grote hoeveelheden ambtenaren Griekenland ?. Dat krijg je als er steeds meer in staatshanden komt. En Pro-Rail ?.
Alles in staatshanden werkt alleen maar (nog meer) buraucratie en corruptie in de hand.
achteraan sluiten bij de bezuinigingen zou ik zeggen
Ach... de vakbonden heb er voor mij weer 2.5% loonsverhoging en in Okt nog een 0.5% uitgesleept dus ik ben niet ontevreden :wink:

thesaint
Berichten: 226
Lid geworden op: 05 sep 2011 16:08

Re: Meer mensen willen gulden terug

Ongelezen bericht door thesaint »

bprosman schreef:
Een staatsbank is in mijn optiek de beste remedie. Ik wil hier een stap verder gaan. De reguliere banken afbouwen en hiervoor staatsbanken terug. Banken hebben een te belangrijke rol in de samenleving. Het is onverantwoord om zoveel geld onder te brengen bij de huidige banken. Zij hebben geen verantwoordelijkheid en melden zich alleen als er een gigantische puinhoop van hebben gemaakt.
Niet alleen een staatsbank, ook nutsvoorzieningen, staatswaterschap, staatselektriciteitsmaatschappij, staatsposterijen, vervolgens staatsziekenhuizen en staats(tand)artsen.
Ach en als we dan toch bezig zijn... staatsbakkers en staatsslagers... als ik die rijen op foto's zag van mensen wachtend voor een slager en bakker in de oude Sovjet unie dan moesten die toch wel ontzettend lekker vlees en brood gehad hebben.
Is China of Noord-Korea niets voor jullie ?
Waar staat er in mijn e-mail iets over slagers en bakkers?

Maar over energiemaatschappijen gesproken. Ja daar ben ik het eigenlijk ook mee eens. Energiemaatschappijen zouden eigenlijk niet winstgevend moeten zijn. Nu is hun doel net zoals bij de verzekeraars mbt de zorg inderdaad winst maken. Dit gaat ten koste van de mensen.

Dergelijke zaken moeten gewoon goed geregeld zijn. Het lijkt mij niet wenselijk dat mensen zonder energie komen te zitten (ENRON). Of dat banken omvallen en burgers niet meer bij hun geld kunnen komen.
De banken hebben uw sofinummer gekoppeld aan uw bankrekeningnummer in 2001/2002. Dit ivm " het volgen van geldstromen" mbt het financieren terroristische aanslagen. Eigenlijk zijn het staatsbanken wanneer het de banken uitkomt en als het de banken goed gaat dan zeggen ze uiteraard van niet.
Dus zo een groot verschil is het niet. Alleen dat we het dan uit de risicosfeer halen van bankiers die puur uit zijn op eigen gewin.

China of Korea? Volgens mij doet Z-korea het nog niet zo slecht en heeft China het luxueuze probleem van een knallende economie.

Maar goed volgens mij hadden wij het hier niet over. Dus lijkt het mij niet handig hier verder op in te gaan.

thesaint
Berichten: 226
Lid geworden op: 05 sep 2011 16:08

Re: Meer mensen willen gulden terug

Ongelezen bericht door thesaint »

pbarendse schreef:Volgens mij begrijpt bprosman het wel degelijk, en beter dan jullie... Alles in staatshanden is ook geen succes, daar zijn voorbeelden genoeg van dat dat niet goed werkt.
Niet alles. Zou u svp goed willen lezen.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Meer mensen willen gulden terug

Ongelezen bericht door olaf79 »

Unbawebabull schreef:
hawkwind schreef:
pbarendse schreef:@Unbawebabull: aan welke pilletjes heb jij gezeten? Die wil ik ook!
Tsezus....die unbawebalulbullullo heeft nog gelijk ook! :)
Bedankt, maar ik hoef niet gelijk te hebben. Wat ik graag zou willen zien, is dat er meerdere ideeen op tafel komen om iets aan die crisis te doen en niet het braaf volgen of bekritiseren van wat onze regering aan onzin uitspuwt.
Nou in ieder geval zal je onzin plannetje voor renteloos lenen niet werken. Jij begrijpt niet wat rente is. Rente is de prijs van geld. En zoals alles geld kost, kost ook geld geld. De staat gaat ook geen gratis auto's weggeven om de autoverkopen te stimuleren, en noem maar op.
Enfin, misschien zijn er nog andere ideeen om van die schuldenlast af te komen (die steeds groter wordt door rente op rente) en wat het voordeel werkelijk kan zijn van het terug invoeren van de gulden of het afschaffen van de euro?

*) http://nl.wikipedia.org/wiki/Europees_S ... mechanisme
Ik heb zat ideeen. Het probleem is dat de politiek daar nooit voor te porren is omdat onpopulaire maatregelen zetels kosten. En helaas is het volk te dom om te beseffen dat onpopulaire maatregelen soms nodig zijn om in de toekomst erger te voorkomen.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Meer mensen willen gulden terug

Ongelezen bericht door bprosman »

en heeft China het luxueuze probleem van een knallende economie.
Klopt en daardoor valt het gelukkig nog niet niet op dat ze een geldverslindend overheidsapparaat hebben wat zoveel kost dat "die paar euro / dollars" die West-Europese en Amerikaanse bankiers in hun zak gestoken er bij in het niet vallen en verder een graad van corruptie hebben dat indien je geld genoeg hebt en Chinees bent zelfs de wet kunt laten veranderen, tja ... voordeel is wel dat je als burger niet meer na hoeft te denken of beslissingen hoeft te nemen.

Overigens sta ik qua gedachten wel in een spagaat dat ik het er in principe ook wel mee eens ben dat nutsvoorzieningen en gezondheidszorg geen commerciele belangen zou moeten hebben maar ik zit ook niet te wachten op een geldverslindend inefficient overheidsapparaat om dit te regelen.

20 Jaar geleden ging het aanvragen van een telefoonaansluiting bij toenmalige PTT echt niet sneller en efficienter dan nu hoor, integendeel.

CSM
Berichten: 511
Lid geworden op: 31 aug 2011 10:37

Re: Meer mensen willen gulden terug

Ongelezen bericht door CSM »

bprosman schreef:20 Jaar geleden ging het aanvragen van een telefoonaansluiting bij toenmalige PTT echt niet sneller en efficienter dan nu hoor, integendeel.
Hmmmm tja, helaas denkt 90% van het volk hier op het forum dat alles vroeger beter was. Selectief geheugen.

Gesloten