LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Parkeerboete

Je hebt geen vertrouwen in de euro of juist wel? Geef hier jouw mening.
eksoj
Berichten: 54
Lid geworden op: 30 jun 2005 10:21

Parkeerboete

Ongelezen bericht door eksoj »

In Rotterdam zijn ook gewoon woonwijken betaald parkeren. Even iets afgeven of een paar minuten parkeren betekent iedre keer 0.50 eurocent betalen. Ik heb inmiddels een auto vol bonnetjes voor 'even'.
Kassa voor de gemeente natuurlijk.
Nu een keer niet betaald weer een paarminuten weg en ja, hoor een bon.
Wat schetst mijn verbazing 47.25 euro voor deze boete.
Het is toch walgelijk, vroeger was een parkeer bon 45 gulden.
Het lijkt wel alsof je een grote crimineel bent voor even niet betalen, maar de gemeente profiteert er aardig van.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Parkeerboete

Ongelezen bericht door karr-2 »

Ik neem aan dat iedereen slim genoeg is om hier niet op te reageren, dus zal ik het maar doen.

Je bent inderdaad een crimineel voor "even" niet betalen, omdat je illegaal parkeert zonder er voor te betalen. Dat is gewoon de wet en daar zal iedereen zich aan moeten houden. Iedereen in die straat moet maar "even" parkeren en ondertussen staat de straat vol.

De gemeente staat hier dus volledig in zijn recht, hoe vervelend het ook is.

eksoj
Berichten: 54
Lid geworden op: 30 jun 2005 10:21

Re: Parkeerboete

Ongelezen bericht door eksoj »

Fijn dat u reageert en dank u wel. Inderdaad ik was fout maar wel een erg hoog bedrag voor een kleine overtreding en... verhoudingsgewijs is de gulden ook hier weer de euro geworden. Vroeger was een parkeerboete nooit 110 gulden en als de euro er niet was geweest was het nu ook nog geen 110 gulden.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Parkeerboete

Ongelezen bericht door karr-2 »

Heb je daar bewijzen voor? Alles is in prijs gestegen en dus ook verkeersboetes. Mijn persoonlijke mening is dat boetes niet hoog genoeg kunnen zijn. Een bedrag van 45 gulden of om en nabij de 20 euro is voor veel mensen een lachertje, aangezien het ruimschoots opweegt tegen alle keren dat ze "gratis" geparkeerd hebben.

Kortom, boetes kunnen wat mij betreft nog wel een stukje hoger zijn. Wie niet horen wil moet maar voelen.

eksoj
Berichten: 54
Lid geworden op: 30 jun 2005 10:21

Re: Parkeerboete

Ongelezen bericht door eksoj »

Wat kunnen mensen toch verschillend denken.
Maar dank u voor uw verhelderende gedachten.
Inderdaad ik voel het nu behoorlijk.

L.Rozenwater
Berichten: 599
Lid geworden op: 08 jun 2005 03:46

Re: Parkeerboete

Ongelezen bericht door L.Rozenwater »

Karr-2 is zo'n perfect mens (althans, dat denkt hij zelf), dat ik hem wil adviseren een nieuwe politieke partij op te richten: NSP (Nationale Strebers Partij) Partijprogramma: ALLE "profiteurs" (met een minimum inkomen) moeten van de aardbodem verdwijnen. Onder profiteur wordt verstaan: Elkeen, welke volgens de partij teveel klaagt, zich aanstelt en niet werkt, waarbij de reden WAAROM niet relevant is. Tevens wordt in de begroting opgenomen: Het sluiten van ALLE "toneelscholen", waar, volgens de partij geleerd wordt hoe de diverse voorziening voor "het lapje" te houden. Daarna worden die voorzieningen zelf ook maar opgeheven.
Succes Karr-2 !!

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Parkeerboete

Ongelezen bericht door karr-2 »

Geheid dat ik nog in de kamer kom ook.

Ik zal mij niet verlagen tot het reageren op een dergelijke kinderachtige reactie.

buddy
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 jun 2005 15:01

Re: Parkeerboete

Ongelezen bericht door buddy »

ben zo terug ik ga ff stemmen :lol:

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: Parkeerboete

Ongelezen bericht door CB »

Geplaatst op 21 Jul 2005 10:28 door karr-2


--------------------------------------------------------------------------------

Geheid dat ik nog in de kamer kom ook.

Ik zal mij niet verlagen tot het reageren op een dergelijke kinderachtige reactie.
O, dit is dus niet reageren?

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Parkeerboete

Ongelezen bericht door NAK »

Nee CB dat is nabranden.
Want daar is Karr-2 héééééééééél goed in'......... :shock:

L.Rozenwater
Berichten: 599
Lid geworden op: 08 jun 2005 03:46

Re: Parkeerboete

Ongelezen bericht door L.Rozenwater »

Toegegven: Hij (Karr-2) zou een "goed" politicus zijn: Hij spreekt zichzelf tegen ! (En daar zijn die Haagsche pluche-zitters erruuug goed in....)

acjzr1
Berichten: 827
Lid geworden op: 11 mar 2004 20:58

Re: Parkeerboete

Ongelezen bericht door acjzr1 »

Gedrag fout,boete inderdaad wel erg hoog.
Reacties van karr-2 gewoon negeren.
Doei,acjzr1 :D

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Parkeerboete

Ongelezen bericht door karr-2 »

Negeer me zoveel je wilt, de waarheid is hard en zal altijd boven komen.

L.Rozenwater
Berichten: 599
Lid geworden op: 08 jun 2005 03:46

Re: Parkeerboete

Ongelezen bericht door L.Rozenwater »

Vrijheid van meningsuiting geldt natuurlijk ook voor iemand zoals Karr-2. Alleen heeft hij meningen, welke meestal niet overeenstemmen met de gemiddelde denkbeelden van de forumdeelnemers hier.
Persoonlijk wil ik Karr-2 adviseren om een ander forum te kiezen om zijn mening te ventileren; zoeentje waar hij flink bijval oogst. Als voorbeeld wil ik noemen: hetdebat dot nl DAAR zitten de echte Zalm-, de Geus-, Hoogervorst- en JP-aanbiddders.

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: Parkeerboete

Ongelezen bericht door Henrice »

Synoniem voor het forum...Bevestigingsbron..

Gesloten