Amslod elektrische fietsen

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
harmen timmerman
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 jan 2015 21:16

Re: Amslod elektrische fietsen

Ongelezen bericht door harmen timmerman »

Nevyn schreef:jillesvdveen,

Zoals ik boven al een keer heb geschreven, ik ben absoluut niet ontevreden over mijn Amslod Highland . Ik heb hem nu een jaar en fiets gemiddeld 60 km op de accu dit weet ik en houdt hier rekening mee.
Ook de fietsenmaker van fietsned niks dan lof.
Wat mij tegenstaat is de firma Amslod. Wij hebben in het begin problemen gehad en werden niet terug gebeld, niks werd geregeld en op een aangetekende brief werd niet gereageerd. Toen ik op een gegeven moment na niet nagekomen beloftes een leiding gevende aan de telefoon kreeg ( die meneer die steeds in VARAKASSA langs komt) werd na een kritische opmerking van mij de telefoon er gewoon op gegooid.
En dat kan een goede fietsen maker op de hoek niet doen. De Amslod kost gemiddeld 1700 euro, hier koop je ook een mooie Sparta voor.

https://kassa.vara.nl/media/371728
https://kassa.vara.nl/nieuws/amslod-lev ... oken-prijs
https://kassa.vara.nl/media/366924
https://kassa.vara.nl/nieuws/belbus-win ... rote-fiets
Zomer1 schreef:
Brahms schreef:
Zomer1 schreef:....Kijk eens naar de GIant, met twee accu´s, een betrouwbare fiets!....
Wat is je bron, of slechts wat reklame ?
Prima dat je de TS adviseert, maar een link naar onafhankelijke testresultaten maakt je antwoord compleet.

(Zo, ook weer terug van weggeweest)

Hoezo zou ik een onafhankelijke test moeten plaatsen,ik geef gewoon mijn eigen ervaring, dat deze fiets goed en betrouwbaar is.

Geen bron en geen reclame. :mrgreen:

En jou advies aan TS, heb ik dit gemist?

Sparta? Dat nooit weer! Mijn fiets met ion accu in het buizenframe is versleten na 5 jaar. Ik moet een hele dure kopen en de software laten aanpassen bijn die geweldige fietsenmaker om de hoek. De fiets kostte toen wel even € 2700,- . Nooit weer een Sparta!

Pieter Ebbing
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 apr 2018 13:09

Re: Amslod elektrische fietsen

Ongelezen bericht door Pieter Ebbing »

Wij hebben sinds 2016 een Amslod Hamilton SX. In het begin een klein probleempje wat snel en goed is opgelost. Deze week wilde de accu niet laden. Via de Amslod site een garantie aanvraag ingediend. Binnen 5 minuten werden we gebeld en heeft een medewerker van Amslod mij door het probleem heengepraat. Het bleek dat de lader in de veilige modus stond. Waarschijnlijk onze eigen fout door de lader aan en af te koppelen terwijl de stekker van de lader nog in het stopcontact zat. Ik lees hier nogal wat negatieve reacties, maar wij zijn zeer tevreden over de fiets. Na bijna 2 jaar en dagelijks gebruik halen wij 100 + kilometer op een acculading. Hier kunnen de grote merken niet meekomen (vergelijking met familie en buren). Wel de bandenspanning in gaten houden.

Nevyn
Berichten: 1268
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Amslod elektrische fietsen

Ongelezen bericht door Nevyn »

Pieter Ebbing schreef:Wij hebben sinds 2016 een Amslod Hamilton SX. In het begin een klein probleempje wat snel en goed is opgelost. Deze week wilde de accu niet laden. Via de Amslod site een garantie aanvraag ingediend. Binnen 5 minuten werden we gebeld en heeft een medewerker van Amslod mij door het probleem heengepraat. Het bleek dat de lader in de veilige modus stond. Waarschijnlijk onze eigen fout door de lader aan en af te koppelen terwijl de stekker van de lader nog in het stopcontact zat. Ik lees hier nogal wat negatieve reacties, maar wij zijn zeer tevreden over de fiets. Na bijna 2 jaar en dagelijks gebruik halen wij 100 + kilometer op een acculading. Hier kunnen de grote merken niet meekomen (vergelijking met familie en buren). Wel de bandenspanning in gaten houden.

Zit al sinds 2016 op antwoord te wachten, zelfs een aangetekende brief hielp niet.

Techneut71
Berichten: 219
Lid geworden op: 18 apr 2017 14:48

Re: Amslod elektrische fietsen

Ongelezen bericht door Techneut71 »

Pieter Ebbing schreef:Na bijna 2 jaar en dagelijks gebruik halen wij 100 + kilometer op een acculading. Hier kunnen de grote merken niet meekomen (vergelijking met familie en buren). Wel de bandenspanning in gaten houden.
Dat haalt mijn Gazelle ook nogsteeds, na ruim 3 jaar (vrijwel dagelijks) gebruik, en 18000km op de teller.

Nevyn
Berichten: 1268
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Amslod elektrische fietsen

Ongelezen bericht door Nevyn »

Is ook allemaal onzin, er is geen Amslod uit 2016 die ook maar in de buurt komt van de opgegeven 150 km. Ik ben al blij met 60 km. En dan rijdt ik in stand 2 ( 9 mogelijk) . Mijn vrouw is 60 kilo haalt hooguit 65 km op stand 2.
Maar de fiets is verder prima.

Amslod doet al jaren waar Dotan nu van wordt beschuldigt.

stofzuigertje

Re: Amslod elektrische fietsen

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik weet dat normale, sport en Eco stand op mijn Giant ook 50, 30 of 90 Km opleveren....
De normale dus 50 Km en Sport dus ik trap nauwelijks 30... maar 90 Km is voor mijn inmiddels 9,5 jaren oude mogelijk....
Wel nieuwe accu zelf gesoldeerd omdat originele duurder en minder was.

Ik verwacht dat gebruik ook van belang is, op lange stukken doorfietsen is meer dan stadsverkeer met remmen en optrekken waarbij je de accu meer belast dan op buitenwegen doorfietsen.

Soms is kortste route duurder dan buitenom en geen stoplichten en doorrijden is dan toch sneller en energie zuiniger.
Ik heb het in dit geval over Delft.... 3.5 om 5 Km en dan is iets om rijden sneller en minder energie nodig,.... stoplicht en weer optrekken of doorfietsen!

Dat geld dus voor elk merk en jou route en de lichtste ondersteuning kom je verder ....
Maar in vele oudere fietsen passen nu betere batterijen die toen niet leverbaar waren!

jdevrie
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 jan 2017 14:07

Re: Amslod elektrische fietsen

Ongelezen bericht door jdevrie »

Ik heb tot nu toe na de verkoop alleen maar negatieve ervaringen met dit bedrijf.
Het begint al met een levering die twee weken wordt uitgesteld en daar kom ik pas achter als ik begin te bellen.
Dan kan men eerst de order nergens vinden en moeten zij mij later hierover terugbellen.
Dat zegt al iets over de administratie van dit bedrijf.
Vervolgens krijg ik te horen dat ik daar een mailtje over zal krijgen die niet komt.
Als ik daarover weer bel en zeg dat ik geen mail heb gehad dan krijg ik smoezen zoals "het zal wel in uw spam folder staan" etc.
Ze vragen mijn naam en uiteindelijk krijg ik een paar dagen later alsnog de mail over de 14 dagen vertraging.
In de week voor de levering bel ik nogmaals waarom ik nog niets gehoord heb want het lijkt mij toch logisch dat je een aantal dagen
van te voren een afspraak kan maken voor de levering aangezien ik overdag gewoon naar mijn werk moet en als docent dus niet zomaar
even thuis kan blijven als ik voor de klas moet staan.
Toen werd mij verteld dat ik de mail moest afwachten met het betalingsverzoek. Die mail kwam uiteindelijk vrijdagmiddag binnen en
die heb ik binnen een kwartier betaald.
Ik had toen de maandag daarop aan het eind van de dag nog steeds geen bevestiging gekregen van de betaling en voor het maken van een leveringsafspraak.
Ik heb daar weer over gebeld maar ze konden geen afspraak maken als het nog niet in het leveringsysteem stond.
Inmiddels is het woensdagmiddag 5 dagen na de betaling en ik heb nog steeds geen mail ontvangen.
Ik heb vandaag weer geprobeerd te bellen maar heb na twee uur in de wachtrij het maar opgegeven en opgehangen.
Vandaag weer gebeld en weer bleek dat er al een mailtje gestuurd zou zijn wat niet was aangekomen.
Bij controle bleek er een typefout te zijn gemakt in mijn email adres toen ze deze van de papieren rekening overnamen.
Dat was dus schijnbaar vorige keer niet aangepast toen ze mij als nog de mail over de verlate levering hebben gestuurd die wel aankwam.
Nu heb ik eindelijk een leveringsdatum gekregen die dus inmiddels 3 weken na de afgesproken leverweek ligt.
Het zal mij benieuwen hoe de levering uiteindelijk gaat.
Conclusie: Dit bedrijf communiceert zeer slecht over hun nog slechtere leveringen.
Zij hebben een traag en rigide administratie die geen enekele flexibiliteit kent.
Kortom dit zijn amateurs in het bedrijfsleven.

stofzuigertje

Re: Amslod elektrische fietsen

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Dit soort berichten en de matige afhandeling is de reden waarom Stella meer vestigingen voor proefrit kan openen en Amslod dure TV reclame verspilde en zo klein bleef... ook dit bericht hierboven kost veel omzet dus soms is betere garantie geven gunstiger.

Het beste is een mail sturen en aan Amslod vragen of ze hier even uitleggen waarom ze zo traag en slordig zijn met hun beloofde service!
Ook bedrijven mogen antwoorden en zich verdedigen en hun kant van het verhaal is van harte welkom....
Niet boos worden als ze het dan zogenaamd uit Coulance wel extreem snel oplossen en hopen op complimentje op dit forum!

sake1987

Re: Amslod elektrische fietsen

Ongelezen bericht door sake1987 »

Mail sturen naar Amslod helpt niet, ze negeren zelfs aangetekende brieven.

Tomfleer
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 aug 2018 15:34

Re: Amslod elektrische fietsen

Ongelezen bericht door Tomfleer »

Het is inderdaat zo dat de anwb de testuitslag verkoopt. Fietsmerk moet betalen voor de test.
Zo niet doe je niet mee. Testuitslag is vaak dubieus. Ik heb het meegemaakt met caravanbanden en diverse andere testen.
Ik heb er mijn lidmaatschap voor opgezegd.
Goed kijken lezen en gezond verstand is het belangrijkst

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Amslod elektrische fietsen

Ongelezen bericht door Erthanax »

Dat zijn twee nogal pittige beschuldigingen. Heeft u daar verifieerbare bronnen voor, of is het alleen van horen zeggen?

BertvBo
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 nov 2018 13:55

Re: Amslod elektrische fietsen

Ongelezen bericht door BertvBo »

Nou ik heb er ook nog wel een over Amslod
Wij hebben twee fietsen gekocht model 2019. Al snel bleek dat bij mijn fiets het achterwiel aanliep. Toen ik daarna keek bleek van de jasbeschermer de achterste twee bevestigings- lippen afgebroken te zijn. Toen ik dit zelfde onderdeel van de andere fiets bekeek bleek daar hetzelfde aan de hand te zijn. Deze lippen worden er dus tijdens de montage afgehaald omdat men anders de jasbeschermer maar heel moeilijk (niet) kan bevestigen zonder dat het achter wiel aan gaat lopen. Ik heb inmiddels na vele telefoontjes nieuwe jas beschermers gekregen die wel goed bevestigd kunnen worden. eigenlijk zou Amslod hiervoor dus een terugroep actie moeten doen. maar ik denk dat als men niet reageert dat Amslod dan ook niets doet.
Ook als men in de accu info kijkt ziet men daar een maximale capaciteit staan van ca 12Ah (verschilt per fiets) dit is dus niet de beloofde 14Ah die vermeld staat op de accu en die ook overeen zou komen met 600 Watt. Ook dat krijg ik niet gewonnen bij de zeer stugge service afdeling.

lucdoorn
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 nov 2018 12:54

Re: Amslod elektrische fietsen

Ongelezen bericht door lucdoorn »

Ook wij hebben problemen met Amslod

Ik zal even een kleine opsomming doen van de problemen tot nu toe.

Bij aflevering van de fiets bleek de voorrem niet goed afgesteld te zijn. Deze liep aan. (hiervoor is een monteur geweest om dit op te lossen.)
Daarna hadden wij problemen met de afstelling van de versnelling. Dit heb ik zelf opgelost met een video van You tube door een van de medewerkers van Amslod aangedragen.
Vervolgens komt onze zoon thuis met een schroef/bout die uit het stuur is gevallen.
Hierdoor zat het stuur helemaal los. Gelukkig voor hem kwam deze eruit toen hij stil stond want je wilt er niet aan denken wat er gebeurd zou zijn als dat tijdens het fietsen gebeurd.
Daarna is het embleem van Amslod gewoon van de fiets gevallen, een kleinigheidje maar toch.
Deze is er tijdens het onderhoud weer opgeplakt.
Tijdens onderhoud bleek ook dat de bagagedrager compleet los zat?????
Vorige week is er een monteur geweest omdat het aantal opgegeven kilometers bij lange na niet gehaald wordt.
Hij kon echter weinig doen omdat, na zijn zeggen, de apparatuur voor het doormeten van de accu defect was nadat hij een week zijn bus aan een ander had uitgeleend ivm vakantie?????
Volgens deze monteur klopte het ook van geen kant wat ons verteld was over het bereik van de fiets.
Door de verkoper in Meppel, Benjamin Snoek, was ons verzekerd dat onze zoon minimaal 2 keer op en neer kon naar zijn school in Zwolle op vol vermogen, zonder dat de accu opgeladen hoefde te worden.
Dit komt neer op meer dan 80 km (2x21km per dag maakt 84km volgens Benjamin makkelijk te halen). Hij wist ook van de werkelijke afstand.
Dit is dan ook de belangrijkste reden voor ons geweest om deze fiets aan te schaffen.
Nu blijkt echter dat de accu na 1 dag, circa 42 km, al leeg is. Soms, afhankelijk van de weersomstandigheden, haalt hij dit niet eens en is de accu al eerder leeg.
Bij navraag worden we verwezen naar hun website met de beloofde actieradius. Dit zijn echter gegevens die helemaal niet van toepassing zijn op de fiets van onze zoon. Het zijn verwijzingen naar fietsen die nu geleverd worden en niet van de Hilston S 2017.
Dat hebben wij ook doorgegeven maar Amslod blijft be de opgave op de Website.
Hoe dan ook de beloftes in de winkel worden niet gehaald en wij vinden dat misleiding van de klant.
Mag dit allemaal zo maar?

sake1987

Re: Amslod elektrische fietsen

Ongelezen bericht door sake1987 »

lucdoorn schreef:
10 nov 2018 13:12
Ook wij hebben problemen met Amslod

Ik zal even een kleine opsomming doen van de problemen tot nu toe.

Bij aflevering van de fiets bleek de voorrem niet goed afgesteld te zijn. Deze liep aan. (hiervoor is een monteur geweest om dit op te lossen.)
Daarna hadden wij problemen met de afstelling van de versnelling. Dit heb ik zelf opgelost met een video van You tube door een van de medewerkers van Amslod aangedragen.
Vervolgens komt onze zoon thuis met een schroef/bout die uit het stuur is gevallen.
Hierdoor zat het stuur helemaal los. Gelukkig voor hem kwam deze eruit toen hij stil stond want je wilt er niet aan denken wat er gebeurd zou zijn als dat tijdens het fietsen gebeurd.
Daarna is het embleem van Amslod gewoon van de fiets gevallen, een kleinigheidje maar toch.
Deze is er tijdens het onderhoud weer opgeplakt.
Tijdens onderhoud bleek ook dat de bagagedrager compleet los zat?????
Vorige week is er een monteur geweest omdat het aantal opgegeven kilometers bij lange na niet gehaald wordt.
Hij kon echter weinig doen omdat, na zijn zeggen, de apparatuur voor het doormeten van de accu defect was nadat hij een week zijn bus aan een ander had uitgeleend ivm vakantie?????
Volgens deze monteur klopte het ook van geen kant wat ons verteld was over het bereik van de fiets.
Door de verkoper in Meppel, Benjamin Snoek, was ons verzekerd dat onze zoon minimaal 2 keer op en neer kon naar zijn school in Zwolle op vol vermogen, zonder dat de accu opgeladen hoefde te worden.
Dit komt neer op meer dan 80 km (2x21km per dag maakt 84km volgens Benjamin makkelijk te halen). Hij wist ook van de werkelijke afstand.
Dit is dan ook de belangrijkste reden voor ons geweest om deze fiets aan te schaffen.
Nu blijkt echter dat de accu na 1 dag, circa 42 km, al leeg is. Soms, afhankelijk van de weersomstandigheden, haalt hij dit niet eens en is de accu al eerder leeg.
Bij navraag worden we verwezen naar hun website met de beloofde actieradius. Dit zijn echter gegevens die helemaal niet van toepassing zijn op de fiets van onze zoon. Het zijn verwijzingen naar fietsen die nu geleverd worden en niet van de Hilston S 2017.
Dat hebben wij ook doorgegeven maar Amslod blijft be de opgave op de Website.
Hoe dan ook de beloftes in de winkel worden niet gehaald en wij vinden dat misleiding van de klant.
Mag dit allemaal zo maar?
Dat elektrische fietsen bij lange na niet de actieradius halen die wordt vermeldt is bekend. Als je met de Amslod in stand 9 fietst ja dan is de accu zo leeg. In stand 2 a 3 zal uw zoon de kilometers halen zoals belooft. En de aftersales van Amslod zijn helemaal slecht, die energie steken ze in de verkoop.

H.H.van den Berge
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 aug 2019 15:57

Re: Amslod elektrische fietsen

Ongelezen bericht door H.H.van den Berge »

Amslod Alleen maar narigheid ervaren. Maar sluit vooral bij Amslod geen verzekering in natura af. Als je fiets gestolen wordt moet je dan namelijk een nieuwe fiets van Amslod accepten ,die je misschien helemaal niet wil .
Amslod maakt reclame voor deze verzekering het geeft alleen maar narigheid

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Amslod elektrische fietsen

Ongelezen bericht door Lady1234 »

H.H.van den Berge schreef:
14 aug 2019 16:24
Amslod Alleen maar narigheid ervaren. Maar sluit vooral bij Amslod geen verzekering in natura af. Als je fiets gestolen wordt moet je dan namelijk een nieuwe fiets van Amslod accepten ,die je misschien helemaal niet wil .
Amslod maakt reclame voor deze verzekering het geeft alleen maar narigheid
U kent de strekking van een “natura” verzekering niet?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Amslod elektrische fietsen

Ongelezen bericht door berndv »

H.H.van den Berge schreef:
14 aug 2019 16:24
Maar sluit vooral bij Amslod geen verzekering in natura af. Als je fiets gestolen wordt moet je dan namelijk een nieuwe fiets van Amslod accepten ,die je misschien helemaal niet wil .
Dan moet je geen natura-verzekering afsluiten. Wat u beschrijft is exact het belangrijkste kenmerk van een natura-verzekering.

H.H.van den Berge
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 aug 2019 15:57

Re: Amslod elektrische fietsen

Ongelezen bericht door H.H.van den Berge »

Op waarschuwing voor een amslod natura verzekering zijn diverse reacties geweest die mijn onnozelheid grappig vinden. Dat was ook de bedoeling. Nu dan een uitleg die misschien onnozel blijft maar minder grappig is.
9 April 2018 E.fiets Wellington mx gekocht met lever week geschat op week 34. Het werd veel later, maar ik zat er niet op te wachten.kosten2410 Euro. Ook verzekering afgesloten waarvan de reclame er als volgt uit ziet op internet.
Amslod:
De beste elektrische fiets verzekering vindt U daarom bij de ANWB. Als belangen organisatie voor o.a. fietsers heeft de ANWB in samenwerking met Unigarant een zeer goede verzekering. Uw fiets is allrisk verzekerd en de verzekering keert de eerste 3 jaar de nieuwwaarde van Uw fiets uit Daarnaast kunt U rekenen op pechhulp onderweg. Als ANWB lid krijgt U bij Amslod extra korting.

Ziet iemand van mijn lezers daar iets staan over een in nature verzekering?
Bij de aankoop sluit ik ook de verzekering af voor een verzekerings bedrag van 3.095 Euro. Het genoemde voorwaardenummer zegt me niets en
wordt me ook niet gegeven. In Mei 1901 tijdens een bezoek aan het strand in een gebied waar geen auto kan komen werd mijn fiets gestolen. Ik dacht goed verzekert te zijn en zat niet op de uitkering te wachten. Ik kan slecht lopen en dus kocht ik meteen een andere fiets
Ik bleek echter helemaal niet bij Unigarant verzekerd te zijn maar een natura verzekering te hebben bij Amslod die de zaak af wilde doen met een nieuwe fiets. Die fietsen waren echter sterk in prijs gedaald. De verzekerde waarde van 3095 werd betaald aan Amslod en mij werd een fiets aangebogen van ca. 1900 euro. Amslod zou dus 1195 Euro verdienen op de gestolen fiets van een klant. Amslod meent dat eenzelfde fiets uitgaat van eenzelfde fiets en niets heeft te maken met de prijs. Natuurlijk heb ik bij Unigarant de eerder genoemde voorwaarden opgevraagd en daar in blijkt duidelijk dat het gaat om de waarde van de fiets in Euro. Bij de overdracht van de 3095 Euro aan Amslow stond duidelijk dat ik voor dat bedrag een nieuwe fiets mocht kopen. Amslod heeft geen fietsen van die prijs en wil verder niets vergoeden. Ik hoop mijn lezers hiermee duidelijk te hebben gemaakt dat een natura verzekering bij Amsrow af te raden is.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Amslod elektrische fietsen

Ongelezen bericht door berndv »

H.H.van den Berge schreef:
15 aug 2019 16:19
Op waarschuwing voor een amslod natura verzekering zijn diverse reacties geweest die mijn onnozelheid grappig vinden. Dat was ook de bedoeling.
Ik had het nog niet eens als grap bedoelt en onnozel opgevat. Maar uw verhaal is wel verhelderen. En ook weer niet.

Ik begrijp werkelijk waar niet hoe de lijnen lopen met de verzekering. Ik lees inderdaad op hun site dat ze voor verzekeringen samenwerken met de ANWB. Unigarant is volgensmij van de ANWB en als ik google op DFTUGC kom ik op de voorwaarden van unigarant uit. Dus tot zover is het mij enigszins duidelijk. Dan vermoed ik dat in dit geval Unigarant de verzekeraar is en Amslod hierin als tussenpersoon fungeert.

Wat mij wel verbaast is dat u schijnbaar geen voorwaarden onder ogen heeft gehad en ook niet heeft meegekregen. Want dat is volgensmij wel een verplichting. Hoe weet u anders wat u verzekert? En hoe u verzekert bent? Want in de voorwaarden wordt namelijk wel duidelijk dat het gaat om een natura-verzekering.
https://files.dak.nl/voorwaarden/volmac ... 03-16).pdf
1. Bij totaal verlies en diefstal vergoeden wij:
a. bij een fiets en e-bike indien de verzekering via een rijwielhandelaar is gesloten:
1. in de eerste 3 jaar van de verzekering een fiets en e-bike in natura. Had u een nieuwe fiets en e-bike verzekerd dan wordt bij levering van hetzelfde merk en type een prijsstijging vergoed tot maximaal 4% in het 1e jaar, 7% in het 2e jaar en 10% in het 3e jaar. Onder vergoeding in natura verstaan we de levering van een fiets en e-bike van dezelfde waarde als op het moment van de ingangsdatum van de verzekering door de rijwielhandelaar waar de verzekering is gesloten

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Amslod elektrische fietsen

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Waarom verzekert u een fiets van € 2.410 voor € 3.095?

Waarom vraagt u niet om de polisvoorwaarden als u een verzekering afsluit?

Gesloten