Amslod elektrische fietsen

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
Lady1234

Re: Amslod elektrische fietsen

Ongelezen bericht door Lady1234 » 15 aug 2019 18:46

Waarom verzekert u een fiets van € 2.410 voor € 3.095?

Waarom vraagt u niet om de polisvoorwaarden als u een verzekering afsluit?

bijlmerbloesem

Ongelezen bericht door bijlmerbloesem » 06 sep 2019 13:40

Zijn er mensen die ook slechte ervaringen hebben met de accu van Amslod? Ik heb na 3 accu's nog steeds een accu die bij verre beloofd wat het zou doen. 67 kilometer terwijl ik er 90 tot 100 mee zou moeten kunnen rijden. Aardige medewerkers aan de telefoon. Mailen helpt niet, geen antwoord. Fiets begin dit jaar ontvangen en nog steeds ellende. Zou Radar misschien weer aandacht willen bestede?n aan Amslod

Komkommertijd

Ongelezen bericht door Komkommertijd » 06 sep 2019 20:16

Accu? De 100 Km haal je zeker wel op de laagste ondersteuning stand, misschien bij flink zelf trappen nog meer...

Op de zwaarste ondersteuning kom je niet eens op 50 Km dat is normaal, en jou gewicht, bandenspanning en wind bepalen ook mee....
Jou gewicht is niets aan te doen, wel strakke kleding voor minder windvang.
Bandenspanning, ja, ik zie halve zachte vaak zweten op de fiets, harde banden helpen jou accu ook....
Wind, daar is ook iets te halen, bij losse wapperende sjaal of fietstassen die je niet gebruikte kosten ook energie...
Geen vaste maar pak af tassen indien nodig kom je ook verder.

En de juiste versnelling, dan kan een accu langer mee gaan omdat in te zware versnelling deze erg veel moest helpen.

Plaats reactie