Amslod: gekochte e-bike plots veel goedkoper

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
Rosevalley17
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 mar 2021 19:36

Amslod: gekochte e-bike plots veel goedkoper

Ongelezen bericht door Rosevalley17 »

Drie weken terug een nieuwe e bike gekocht bij Amslod. De fiets wordt morgen 17 Maart geleverd. Nu vandaag krijg ik opeens een reclame bericht van dezelfde fiets maar nu online only voor 1000 euro goedkoper. Dat houdt in dat ik met alle kortingen eraf 2635,50 heb betaald en dat de fiets nu 1999,00 euro is. 636,50 is een hoop geld. Ik ben erg verdrietig dat dit zomaar kan in Nederland. :cry: Afprijzen of acties kunnen maar dit is toch wel heel veel verschil. Ik heb een mail verstuurd maar wat zouden jullie doe?
Laatst gewijzigd door Radar op 17 mar 2021 13:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: titel door moderatie verduidelijkt

Moneyman
Berichten: 30076
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Amslod: gekochte e-bike plots veel goedkoper

Ongelezen bericht door Moneyman »

Het enige wat jij kan doen, is wat je al gedaan hebt (hoop ik): het vriendelijk vragen. Je hebt immers geen recht op extra korting ofzo, je krijgt de fiets gewoon voor de prijs die je ervoor wilde betalen.

Seinhuis
Berichten: 2375
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Amslod: gekochte e-bike plots veel goedkoper

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Als je de fiets op internet gekocht hebt, dan heb je 14 dagen bedenktijd (tenzij het product aangepast is op jouw wensen) vanaf het moment van levering. Je moet dan wel zelf de retourzending betalen. Laat je fiets ongebruikt in de doos. Daarna kan je je fiets opnieuw kopen.

Mocht je in de winkel gekocht hebben, dan ben je afhankelijk van de algemene voorwaarden over het retourneren.

Veldt01
Berichten: 990
Lid geworden op: 16 jul 2006 15:05

Re: Amslod: gekochte e-bike plots veel goedkoper

Ongelezen bericht door Veldt01 »

Vragen kan altijd, maar als de prijs (bij fietsen op dit moment heel normaal) extreem hoger was geworden en de verkoper had daarna gevraagd of u ook meer wilde betalen was u daar ook mee akkoord gegaan?

sake1987

Re: Amslod: gekochte e-bike plots veel goedkoper

Ongelezen bericht door sake1987 »

Veldt01 schreef:
17 mar 2021 14:44
Vragen kan altijd, maar als de prijs (bij fietsen op dit moment heel normaal) extreem hoger was geworden en de verkoper had daarna gevraagd of u ook meer wilde betalen was u daar ook mee akkoord gegaan?
Nee, maar kan met balen van TS heel goed voorstellen.

Rosevalley17
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 mar 2021 19:36

Re: Amslod: gekochte e-bike plots veel goedkoper

Ongelezen bericht door Rosevalley17 »

Super goed opgelost. Dank aan Amslod.

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: Amslod: gekochte e-bike plots veel goedkoper

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

Rosevalley17 schreef:
17 mar 2021 19:33
Super goed opgelost. Dank aan Amslod.
Mooi dat je terugkoppeling geeft maar misschien voortaan eerst iets proberen te regelen voordat je op internet gaat klagen over een leverancier. Wel zo netjes.

Erthanax
Berichten: 9680
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Amslod: gekochte e-bike plots veel goedkoper

Ongelezen bericht door Erthanax »

Mooi dat het zo snel is opgelost.

Op zich kan ik wel begrijpen dat TS twee wegen tegelijk bewandelde. Zij wilde waarschijnlijk nog voor levering van de fiets wat tips hebben.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Amslod: gekochte e-bike plots veel goedkoper

Ongelezen bericht door moederslink »

Rosevalley17 schreef:
17 mar 2021 19:33
Super goed opgelost. Dank aan Amslod.
Ben benieuwd hoe het is opgelost. € 636, 50 minder hoeven betalen?

sake1987

Re: Amslod: gekochte e-bike plots veel goedkoper

Ongelezen bericht door sake1987 »

Nu maar hopen dat alles echt goed gaat, want Amslod ( Dolsma) heeft nog wel eens moeite met after sale

Ik_weet_niet_alles
Berichten: 940
Lid geworden op: 18 sep 2020 14:49

Re: Amslod: gekochte e-bike plots veel goedkoper

Ongelezen bericht door Ik_weet_niet_alles »

PeterPeters1966 schreef:
17 mar 2021 19:42
Rosevalley17 schreef:
17 mar 2021 19:33
Super goed opgelost. Dank aan Amslod.
Mooi dat je terugkoppeling geeft maar misschien voortaan eerst iets proberen te regelen voordat je op internet gaat klagen over een leverancier. Wel zo netjes.
TS stelt een legitieme vraag, dat zie ik niet als klagen.

BL2
Berichten: 4834
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Amslod: gekochte e-bike plots veel goedkoper

Ongelezen bericht door BL2 »

Opvallend, ik wordt zomaar overvallen door het idee dat het een grap is, een vorm van aandachttrekkerij, enerzijds voor de wel erg afgeprijsde fiets, anderzijds voor de supergoede klantenservice.
Bijzonder dat de werkelijke oplossing, (met antwoord binnen 24 uurtjes) niet genoemd wordt.....

Dit moet een Spamgrap zijn !

Moneyman
Berichten: 30076
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Amslod: gekochte e-bike plots veel goedkoper

Ongelezen bericht door Moneyman »

Het lijkt wel een iets zorgvuldiger variant van de "problem solved" topics :lol:

Henk Terpstra
Berichten: 87
Lid geworden op: 28 jan 2010 19:19

Re: Amslod: gekochte e-bike plots veel goedkoper

Ongelezen bericht door Henk Terpstra »

Koop bij een lokale fietsenmaker. Die heeft onderhand meer kennis van een elektrische fiets dan heel Amslod .Dat je zulke grote kortingen kunt geven geeft te denken. Groet, mechiniciën Henk.

pvanpietersom
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 aug 2021 18:07

Re: Amslod: gekochte e-bike plots veel goedkoper

Ongelezen bericht door pvanpietersom »

Ja, het zelfde is ons ook overkomen.
Wij kochten een Amslod fiets via hun Rotterdam filiaal en betaalde de volle pond, en wordt geleverd. Een week later komen twee van het zelfde fiets bij ons overburen en die hebben gekocht via het website van Amslod en betaalde per fiets zeker € 699 minder dan wij. Nog gebeld met Amslod in Rotterdam maar konden niets betekenen voor ons dus pech. Buiten deze waardeloze reactie is ons fiets ook een technische ramp (lees Armslod) maar schrijf wel apart hierover als waarschuwing voor andere.

Gesloten