LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] scooterdealer bakker bilthoven

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: scooterdealer bakker bilthoven

Ongelezen bericht door D1RK »

Hoeveel kost een BMS randje van Jan?

Gezien zijn eerlijke handel liever deze als de plaatselijke die slechte service geeft...
De verkoper mag, bij onderhoud alleen bij lange relatie met toestemming klant, of als er een nieuwe plaat op komt wegens schade..

Zomaar vervangen, ik POPnagel alles, brommer en auto's en daarna kom je er dan pas achter dat ik ook nog LIJM gebruik, dus een ramp!
De popnagels zijn dus eigenlijk lijmklemmen die eruitgeboord mogen worden!

BMS.Purmerend

Re: scooterdealer bakker bilthoven

Ongelezen bericht door BMS.Purmerend »

Vraag Dirk: Hoeveel kost een BMS randje van Jan?
Reactie Jan: Dirk ik denk dat je bedoeld plaathouder met tekst? Nou die is bij ons gratis gezien onze naam erop staat.

Dirk: De popnagels zijn dus eigenlijk lijmklemmen die eruitgeboord mogen worden! Reactie Jan: Lijmklemmen nee het blijven borgpluggen. Je kunt deze meestal aan de binnenkant van het spatbord af knippen, hoef je niet te boren ook. Daarna bevestig je deze dan ook weer netjes met borgpluggen.
Mijn jongens in de werkplaats hebben mij verzoek om toestemming te vragen wel vreemd gevonden, maar doen dit nu ook, ook op onze opdrachtlijst staat of deze kentekenplaathouder vervangt mag worden.
Groeten Jan

BMS.Purmerend

Re: scooterdealer bakker bilthoven

Ongelezen bericht door BMS.Purmerend »

NAK, Keurig gevonden, mijn complimenten! Had ik niet van je gedacht.

baotianonline
Berichten: 149
Lid geworden op: 23 aug 2007 19:17

Re: scooterdealer bakker bilthoven

Ongelezen bericht door baotianonline »

maar nog geen nieuw kentekenplaatje... :)
Wat een service... KOUDE DOUCHE ;) voor de firma

marnix
Berichten: 814
Lid geworden op: 02 nov 2005 11:30

Re: scooterdealer bakker bilthoven

Ongelezen bericht door marnix »

Ik heb ze van de week bericht dat ik de waardevermindering van mijn scoot van ze vergoed wil hebben, dat ze tot de 15de okt. de tijd hebben 19,50 euro naar me over temaken, en dat ik, als dat niet gebeurt, de BOVAG zal inschakelen. Ben benieuwd wat ze gaan doen. Maar gezien de houding van betreffend rijwielhersteller verwacht ik eigenlijk geen actie van hen ...

BMS.Purmerend

Re: scooterdealer bakker bilthoven

Ongelezen bericht door BMS.Purmerend »

Hoi
Als ik het goed vertel moet u evengoed de Bovag inlichten, zij bemiddelen voor u, zo kunt u nooit iets verkeerd doen of in tegenspraak zijn met beantwoorden.
Succes en groeten Jan

Gesloten