LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eerste scooter. Welke merken / modellen zijn goed?

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
LarissaStella
Berichten: 8
Lid geworden op: 04 sep 2016 12:20

Eerste scooter. Welke merken / modellen zijn goed?

Ongelezen bericht door LarissaStella »

Hoi, ik ben nu 16 en moet zo'n 25km naar school rijden.
Nu hebben vrienden van mij wel vaak een scooter en twijfel ik om er ook 1 te nemen. Nu heb ik geen idee welke scooters kwalitatief goed zijn en welke niet. Ik heb het merk Senzo retro gezien, wat mij erg aansprak, wel wil ik graag weten of dit een goede scooter zal zijn. Ook heb ik mio en zip vaker voorzien komen, maar ik heb er simpelweg geen verstand van. Waarschijnlijk zal ik een geel kenteken nemen, zodat ik wat harder kan en dus sneller op school zal zijn.

Hebben jullie tips wat betreft merken en aankoop? Ook met prijs-kwaliteit verhouding en onderhoud tips zijn erg welkom!

Ik heb overigens nog geen scooterrijbewijs, omdat ik eerst wil kijken of het voor mij interessant zal zijn.

gemist
Berichten: 584
Lid geworden op: 13 mar 2016 00:32

Re: Eerste scooter. Welke merken / modellen zijn goed?

Ongelezen bericht door gemist »

Andersom handelen is duidelijk veel verstandiger. Eerst je papiertje, daarna het machientje. Succes

witte angora
Berichten: 30794
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Eerste scooter. Welke merken / modellen zijn goed?

Ongelezen bericht door witte angora »

Je kunt ook de zoekfunctie op het forum gebruiken. Dit onderwerp is al vaker besproken.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Eerste scooter. Welke merken / modellen zijn goed?

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Is een e-bike niet iets? Lijkt me op de lange duur ook goedkoper.

langste adem
Berichten: 1258
Lid geworden op: 20 jan 2011 12:30

Re: Eerste scooter. Welke merken / modellen zijn goed?