Elektrische of benzine scooter? Merk?

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
kweenie

Re: Elektrische of benzine scooter? Merk?

Ongelezen bericht door kweenie » 13 jan 2019 12:12

Heel veel producten van Europese merken worden in het verre Oosten gemaakt. Dat hoeft op zich ook helemaal geen probleem te zijn. In het algemeen zal zo'n Europese 'stickerplakker' namelijk wel duidelijke criteria hebben voor de kwaliteit van de fabrikant en kunnen de garantievoorwaarden ook 'Europees' zijn. De kwaliteit van zo'n Europese stickerplakkerscooter zal dus in het algemeen wel iets beter zijn dan de goedkope Ali Baba troep die al stuk is voor het bij je aankomt.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax » 13 jan 2019 14:50

Een kennis die in China woonde, kocht daar een off-road motor van het gerenommeerde merk Yahama :lol:

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie » 13 jan 2019 17:35

Erthanax schreef:
13 jan 2019 14:50
Een kennis die in China woonde, kocht daar een off-road motor van het gerenommeerde merk Yahama :lol:
Ja, daar zijn ze goed in :D Moet je voor de lol eens naar het oude logo van BYD kijken (http://logos.wikia.com/wiki/BYD_Auto). Doet sterk aan een ander merk denken...... Maar intussen zijn zij wel behoorlijk het immitatie-stadium voorbij. Vooral bij elektrische bussen: die rijden nu o.a. op de wadden en op Schiphol. En ze hebben zelfs dubbeldekkers voor Londen.

Dus niet alles uit China is meteen slecht, maar er is veel kaf tussen het koren.

LarsLarsLarsLarsLars

Ongelezen bericht door LarsLarsLarsLarsLars » 10 jan 2020 22:03

Hallo,

Ik heb 2 jaar heerlijk gereden op niu nis scooter maar daarna vele accu problemen. De accu gaat gewoon stuk na 2 jaar. Ik heb 24.000 km gereden. Nu 3e refurbished accu, storingen blijven.

Ik denk dat het product niet in orde is. Ik zou dus geen elektrische scooter nemen.

Plaats reactie