LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Al drie jaar aan de sukkel met RAP E-bike fietsen.

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
HenkvanHattum
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 dec 2017 07:13

Al drie jaar aan de sukkel met RAP E-bike fietsen.

Ongelezen bericht door HenkvanHattum »

Al drie jaar lang aan de sukkel met RAP E-bike fietsen. In april 2014 kochten wij bij RAP-Trap in Tilburg twee E-bikes type Tour 7. Bij aflevering van deze fietsen mankeerde er diverse dingen aan waaronder de koplamp, spatbord en er was een verkeerd ventiel ( binnenband ) geplaatst. Deze problemen werd na een half jaar, na veel mailtjes en telefonisch contact, door RAP mobiele fietsservice opgelost. Nauwelijks waren deze problemen opgelost of het volgende probleem diende zich aan. Namelijk de motor bokte. Dit euvel kwam zowel bij de ene fiets als bij de andere fiets voor. Op deze fietsen was als E-bike niet meer te fietsen. Weer veel mail en telefonisch contact voordat er reparatie werd verricht. Na de reparatie in oktober 2016 functioneerde een fiets goed en is nu nog goed. In april 2017 werd de controller van de andere E-bike vervangen. Maar na reparatie van de achterband in november 2017, uitgevoerd door mobiele fietsservice, bokt/bromt de motor. Er kan weer niet met deze E-bike gefietst worden. Drie jaar lang duffe ellende. Kunnen jullie ons helpen zodat de problemen bij deze fiets ook worden opgelost? En dat wij de komende jaren van deze fietsen zonder problemen kunnen gaan genieten. Of is het mogelijk de koop alsnog te ontbinden om een betrouwbaarder fiets aan te schaffen? Graag uw advies / hulp.

rvjapio
Berichten: 1002
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Al drie jaar aan de sukkel met RAP E-bike fietsen.

Ongelezen bericht door rvjapio »

U heeft garantie veronderstel ik? En op reoaraties zit meestal ook garantie.
De koop ongedaan maken lijkt me niet aan de orde

Gesloten