LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Elektrische Scooter-producent Etergo houdt voorbetaling

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
Slutzky
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 nov 2020 11:09

Elektrische Scooter-producent Etergo houdt voorbetaling

Ongelezen bericht door Slutzky »

In februari 2019 schreef ik mij in voor een electrische scooter van Etergo. De levering duurde veel langer dan verwacht en toen zei ik de koop op maar ik daamee was drie dagen te laat. Ik had intussen de eerste betaling van €290 voldaan.
Na veel email verkeer en er een tijdje geen antwoord krijgen (omdat ze intussen overgenomen werden door een ander bedrijf) kreeg ik op 2 oktober 2020 per email de mededeling dat ik het bedrag terug zou krijgen.
En toen werd het stil, ze reageerden niet meer of kwamen met smoezen zoals dat ze eerst mijn bankrekening en toen mijn PayPal rekening kwijt waren etc. Ik stuurde dat alles nog plus een betaalverzoek via de ING. Het is intussen 24 november 2020 en niets gekregen.
Vandaag heb ik de juridische dienst van Achmea/Centraal Beheer ingeschakeld.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Elektrische Scooter-producent Etergo houdt voorbetaling

Ongelezen bericht door mahadma »

De levering duurde veel langer dan verwacht en toen zei ik de koop op maar ik daa mee was drie dagen te laat.

Verhaal is duidelijk, 3 dagen te laat!

kuklos
Berichten: 9723
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Elektrische Scooter-producent Etergo houdt voorbetaling

Ongelezen bericht door kuklos »

Wat is je vraag voor het forum?

16again
Berichten: 16016
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Elektrische Scooter-producent Etergo houdt voorbetaling

Ongelezen bericht door 16again »

mahadma schreef:
24 nov 2020 14:35
De levering duurde veel langer dan verwacht en toen zei ik de koop op maar ik daa mee was drie dagen te laat.

Verhaal is duidelijk, 3 dagen te laat!
Wat is daar duidelijk aan? Er is sprake van te lange levertijd, en bevestigingsemail dat geld retour komt.

Gesloten