LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met Ebike das original?

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
de auditu
Berichten: 772
Lid geworden op: 24 okt 2008 12:27

Ervaring met Ebike das original?

Ongelezen bericht door de auditu »

Onlangs kwam ik het fietsmerk "Ebike das original" tegen. wanneer ik op internet zoek, kom ik wel een aantal testen tegen, die zeer lovend zijn, maar ik heb slechts twee reviews gevonden. De fietsen zien er degelijk uit en worden geleverd met 30 jaar framegarantie en 4 jaar accugarantie.
Heeft iemand ervaring met dit merk en zijn er meer reviews te vinden?

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Ervaring met Ebike das original?

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

en op versnelling, lader en motor zitten maar 2 jaren garantie?
En die Accu garantie? Hoeveel moet deze nog presteren na 4b jaren? De helft of 80%...

Een onbekend merk tegen hoge prijzen, als er iets stuk gaat zijn er erg weinig dealers, vooral die van jou er mee stopte.

de auditu
Berichten: 772
Lid geworden op: 24 okt 2008 12:27

Re: Ervaring met Ebike das original?

Ongelezen bericht door de auditu »

Dus...?

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Ervaring met Ebike das original?

Ongelezen bericht door scontra »

Heb, naast enkele andere fietsen, ook met de C007 Dutch een proefrit gemaakt bij de plaatselijke rijwielhandel, waar ik uiteindelijk ook mijn nieuwe e.bike heb gekocht.
Op zich wel een goede fiets lijkt mij, maar o.a. de zitpositie was voor mij niet ideaal en ik had wat specifieke wensen waaraan deze fiets niet voldeed. Maar verder niets mis mee.

Heb uiteindelijk "weer" de keuze gemaakt voor het een fiets met de motor in het achterwiel, derailleurschakeling en accu in het frame van dezelfde fabrikant als van mijn vorige e.bike, waar ik bijna 11 jaar probleemloos mee heb rondgetoerd.

de auditu
Berichten: 772
Lid geworden op: 24 okt 2008 12:27

Re: Ervaring met Ebike das original?

Ongelezen bericht door de auditu »

Dank voor de reactie. Als ik een proefrit ga maken, neem ik de opmerking over de zitpositie zeker mee.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Ervaring met Ebike das original?

Ongelezen bericht door hebra98 »

U kunt ook even kijken naar de claims op de website over de lovende testen?

de auditu
Berichten: 772
Lid geworden op: 24 okt 2008 12:27

Re: Ervaring met Ebike das original?

Ongelezen bericht door de auditu »

Om het topic enigszins af te ronden: Wij hebben twee fietsen van het merk aangeschaft en zijn zeer tevreden over de kwaliteit en rijeigenschappen. Ook wat betreft het zitcomfort.
Dank aan degenen die gereageerd hebben.

Gesloten