LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zip kappenset met schade overspuiten/repareren.

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
Brandonh
Berichten: 21
Lid geworden op: 28 sep 2019 17:52

Zip kappenset met schade overspuiten/repareren.

Ongelezen bericht door Brandonh »

Hoi!

Ik heb een piaggio zip Sp waarmee ik een tijd terug een schuiver heb gemaakt. Ik wil graag de schade repareren.

(Ik weet dat de kosten van een nieuwe kappenset weinig zijn maar ik heb de aankomende tijd niks te doen en mocht het mislukken koop ik een gehele nieuwe set.)

Is er iets waarmee ik de krassen kan opvullen?

Ik heb wel het een en ander kunnen vinden online maar heeft iemand een soort van stappen plan voor mij/ wat ik nodig heb?

Alvast bedankt :) !!


kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Zip kappenset met schade overspuiten/repareren.

Ongelezen bericht door kokka »

schoonmaken,ontvetten, schuren, plamuren, schuren ( eventueel herhalen) ontvetten, spuiten ( meerdere lagen)

sake1987

Re: Zip kappenset met schade overspuiten/repareren.

Ongelezen bericht door sake1987 »

kokka schreef:
28 sep 2020 08:04
schoonmaken,ontvetten, schuren, plamuren, schuren ( eventueel herhalen) ontvetten, spuiten ( meerdere lagen)
Nieuwe zijn goedkoper

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Zip kappenset met schade overspuiten/repareren.

Ongelezen bericht door Moneyman »

sake1987 schreef:
28 sep 2020 08:36
kokka schreef:
28 sep 2020 08:04
schoonmaken,ontvetten, schuren, plamuren, schuren ( eventueel herhalen) ontvetten, spuiten ( meerdere lagen)
Nieuwe zijn goedkoper
Echt? :wink:
Brandonh schreef:
27 sep 2020 20:23
(Ik weet dat de kosten van een nieuwe kappenset weinig zijn maar ik heb de aankomende tijd niks te doen en mocht het mislukken koop ik een gehele nieuwe set.)

Gesloten