LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hans Struijk fietsen servicebeurt door mij gecheckt

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
F.van Holten
Berichten: 820
Lid geworden op: 28 dec 2008 14:15

Re: Hans Struijk fietsen servicebeurt door mij gecheckt

Ongelezen bericht door F.van Holten »

olaf79 schreef:
F.van Holten schreef:En TS moet zijn forumnaam veranderen :wink: , bewust en moedwillig een rijwiel onklaar maken, zelfs de fabrieks borgingen, en dan iemand even een loer draaien, vergeten wordt dat de garantie wegvalt i.v.m. sabotage van de borgingen, en rijwiel.
Wat de echte bedoeling hier van is weet ik niet, waarschijnlijk weer een geldkwestie.
Wat is de volgende stap, ik koop een brommer, haal de bougie eruit, en nu maar kijken of ze er achter komen.
Ik vind dit zeer gevaarlijke praktijken, en een bedrijf even neerhalen, wat voor zeer onberispelijk werk heeft TS gedaan, dat hij een ander kan neersabelen, en nooit in zijn hele speurende en vooral oplettende leven een fout heeft gemaakt.
Ik kan alleen maar zeggen TS BRAVO, het siert u enorm, de middenstand zit met smart op u te wachten, vooral bij naam genoemde zaak, u kan een bloemetje verwachten van ze.
Ach als een consumenten organisatie zoiets als test doet vind iedereen het prachtig. Ik vind het vooral vreemd dat een dealer zulke steken laat vallen. Of het een fout is of expres weet ik niet.

Het is EXPRES dus uitlokking, gevaarlijke personen voor de middenstand.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Hans Struijk fietsen servicebeurt door mij gecheckt

Ongelezen bericht door moederslink »

Ja het is EXPRES , maar anders was dit ook niet ah licht gekomen.
Hij stelt hiermee de laakbare service vd fietsenhandelaar ad kaak.
Soms moet je onorthodoxe methoden gebruiken om wanbeleid boven water te krijgen immers?
Hele tv programma.s zijn en worden eraan gewijd...Alberto, toen Frequin bv. Er wordt nogal het nodige met verborgen camera.s opgenomen waardoor opzienbaarlijke wanpraktijken ah licht kwamen/ komen. Als Radar er een uitzending aan zou besteden staat bijna iedereen op zn achterste benen ach en wee en schande te roepen!
Het gebeurt dus en als consument ben je in principe te goeder trouw,
maar je wordt dus voorgelogen/ bedonderd , helaas maar waar in veel gevallen. Zoals Kokka , remblokje eruit gevallen?? Bij mij zomaar 2 nw banden geplaatst? Bij garages ? U bent toch neem ik aan niet naïef , je hoeft niet de halve wereld met wantrouwen te benaderen , maar je moet wel opletten en je mag dingen ad kaak stellen.
Bovendien heeft de rijwielhandelaar de plicht om de fiets voor deelname ah verkeer 100% veilig af te leveren

Shine
Berichten: 2479
Lid geworden op: 17 jan 2007 11:02

Re: Hans Struijk fietsen servicebeurt door mij gecheckt

Ongelezen bericht door Shine »

F.van Holten schreef:
olaf79 schreef:
F.van Holten schreef:En TS moet zijn forumnaam veranderen :wink: , bewust en moedwillig een rijwiel onklaar maken, zelfs de fabrieks borgingen, en dan iemand even een loer draaien, vergeten wordt dat de garantie wegvalt i.v.m. sabotage van de borgingen, en rijwiel.
Wat de echte bedoeling hier van is weet ik niet, waarschijnlijk weer een geldkwestie.
Wat is de volgende stap, ik koop een brommer, haal de bougie eruit, en nu maar kijken of ze er achter komen.
Ik vind dit zeer gevaarlijke praktijken, en een bedrijf even neerhalen, wat voor zeer onberispelijk werk heeft TS gedaan, dat hij een ander kan neersabelen, en nooit in zijn hele speurende en vooral oplettende leven een fout heeft gemaakt.
Ik kan alleen maar zeggen TS BRAVO, het siert u enorm, de middenstand zit met smart op u te wachten, vooral bij naam genoemde zaak, u kan een bloemetje verwachten van ze.
Ach als een consumenten organisatie zoiets als test doet vind iedereen het prachtig. Ik vind het vooral vreemd dat een dealer zulke steken laat vallen. Of het een fout is of expres weet ik niet.

Het is EXPRES dus uitlokking, gevaarlijke personen voor de middenstand.
Om dan even in uw filosofie te blijven...... Dus als de politie undercover gaat.....gevaarlijke personen voor de crimineel! Express dus uitlokking, Dus niet legitiem volgens uw denkpatroon.
Dus als er testaankopen gedaan worden -en geloof me dat hier ook een stevig portie uitlokking mee gepaard gaat om alles te kunnen testen- is er sprake van express, dus uitlokking, dus gevaarlijk voor de middenstand.
Zo kunnen we nog wel even doorgaan.


Reeds in 2005 een soortgelijke test uitgevoerd door Kassa inzake CV monteurs:
http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/f ... p/speel/1/

De reacties waren toen niet van de lucht!

Weliswaar in Engeland, ik weet dat in Nederland ook ooit eens een soortgelijke test uitgevoerd is maar kan hem zo snel niet vinden. Geheugen rammetje losgetrokken en de pc ter reparatie brengen. Naast neuzen in je bestanden krijgen klanten bizarre facturen voorgeschoteld met als rede zelfs een moederbord te hebben moeten vervangen.
http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/440 ... n_via.html

Ook met mobiele telefoons waar enkele contactjes onklaar waren gemaakt en vervolgens ter reparatie waren ingestuurd is zoiets gedaan door een consuprogramma. Nou, de facturen waren niet mals. Tot aan 'niet te repareren of waterschade' aan toe. Dat terwijl hier totaal geen sprake van was.

Gesloten