Ik bestel nooit meer bij Voordeelscooters

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
Theotrucker

Re: Ik bestel nooit meer bij Voordeelscooters

Ongelezen bericht door Theotrucker » 15 nov 2018 10:44

Auto's en boten ongezien via website komen we hier ook al tegen.

berndv

Ongelezen bericht door berndv » 15 nov 2018 12:08

Klopt Theo, vooral dat laatste deel van je zin, "komen we hier ook al tegen". Regelmatig komen ze hier terecht met aankopen via die kanalen.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax » 15 nov 2018 18:52

Het aanbod leek bijna te mooi om waar te zijn maar het contact verliep aanvankelijk heel goed. Maar nu reageert hij nergens meer op en heeft hij mijn facebook geblokkeerd. Hebben meer mensen deze ervaring? Koop nooit bij zus-of-zo!!! Het is gewoon een oplichter en er staan heel veel klachten op internet. Hopelijk hebben anderen iets aan deze waarschuwing.

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker » 15 nov 2018 21:37

Vrouwen via website heb ik wel eens van gehoord. Dadelijk schaffen ze ook nog kinderen zo aan. Komen ze later pas achter de spleetogen van Alie

Ikzegookmaarwat

Ongelezen bericht door Ikzegookmaarwat » 20 nov 2018 08:21

In tegenstelling tot al de berichten hierboven heb ik wel positieve ervaring met Voordeelscooters. Ik heb begin dit jaar nu mijn 2e scooter bij hen gekocht nadat mijn vorige aankoop na 7 jaar en 20.000km toch wel versleten was (ook deels door slecht onderhoud mijnerzijds). Mijn huidige scooter gaf na 6 maanden wel startproblemen; deze is opgehaald en gerepareerd. Daarna toch nog wat problemen waardoor de scooter meengenomen moest worden voor reparatiee maar ik kreeg een leen-scooter om in ieder geval vervoer te hebben.
Dus wel wat (material) problemen maar ik heb een prima service ondervonden.

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker » 20 nov 2018 12:32

Wat betaalt die bromfiets zaak je hiervoor? Je zult toch niet terug komen om dat te beantwoorden.

Plaats reactie