Ik bestel nooit meer bij Voordeelscooters

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
L Bakker

Ik bestel nooit meer bij Voordeelscooters

Ongelezen bericht door L Bakker » 31 mar 2018 02:49

Mijn ervaring met voordeelscooters.nl. Ik bestel hier echt nooit meer wat, wat gaan zij slecht met klanten om zeg. Ik heb in januari een scooter besteld via internet. Ik heb na 3 dagen maar eens contact opgenomen, ik stond eeuwen in de wacht en pas na ruim een half uur werd ik geholpen, ik heb mijn ding uitgelegd... daar werd mij verteld om het lange verhaal kort te maken dat ik terug gebeld zou worden en dat ik geduld moest hebben. Bijna meer dan een week daarna werd ik pas gebeld dat de scooter die ik had besteld helaas niet in voorraad was en dat ik moest afwachten tot deze binnen was. Ik vroeg hoelang dit ging duren, dit zou 3 tot 4 weken duren. Dit duurde echter bijna 9 weken tot ik de scooter thuis had. Ik blij, want eindelijk kon ik mijn fiets thuis laten, maar alle hoop was tevergeefs, de scooter startte sochtends nooit (scooter stond onder de carport). Ik kan snappen dat een scooter moeilijk start in de kou, maar helemaal niet aan krijgen is niet de bedoeling. Ik contact opgenomen met Voordeelscooters.nl, zij gaven aan dat dit aan mijn manier van starten lag, en als ik zeker wilde zijn dat een scooter startte dat ik dan maar een duurdere scooter moest bestellen. Hier heb ik op gereageerd dat ik het een beetje rare reactie vond omdat ik er toch vanuit ging dat ze een goede scooter willen afleveren. Ik heb de scooter naar een lokale scooterboer gebracht en deze heeft het zo opgelost voor mij. Voordeelscooters; schaam je, je levert een scooter telaat, en daarna niet goed af. Ik zou iedereen afraden hier een scooter te kopen. Daarbij vind ik het vreemd dat ze aangeven op hun website dat ze meer dan 700 reviews hebben, als je hier op klikt zijn het er rond de 100. Leuke misleiding, kennelijk zijn er niet zo veel mensen enthousiast en tevreden als jullie voordoen!

Dit bedrijf verdient zeker geen aanrading en hoop dat niemand de aankoop ervaring als mij heeft.

Gr, Bakker

Bakker

NeoDutchio

Re: Ik bestel nooit meer bij Voordeelscooters

Ongelezen bericht door NeoDutchio » 31 mar 2018 09:05

Snapt u nu waarom een scooter bij een stenen winkel iets duurder is? Deze hebben immers levende mensen in de winkel staan die u vragen kunt stellen en waar u naar toe kan als er een probleem is.
Sommige artikelen zijn gewoon lastig online te kopen. Hoe heeft u het trouwen met een proefrit gedaan, ook online?

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje » 31 mar 2018 09:46

Als ze werkelijk 700 reviews kregen en er maar 100 selecteerden en iedereen is tevreden.... is die van U geplaatst en blijft deze ook staan....
Gewoon afstelfoutje en in warme werkplaats was het nog goed kunnen ze antwoorden...
Dat U geen verwarmde garage heeft of op straat parkeerde..... dat is normaal maar zo komen ze er altijd onderuit helaas.

Voordelig is ook voordelige service dus liever voor de rest ook naar deze vakman, dan maar binnen garantie betalen want half uur bellen is niet gratis en terug sturen naar hun ook niet.
Alleen als je zelf kunt afhalen en in hun buurt woonde zou ik deze daar nog durven kopen.

Voordeelscooters

Ongelezen bericht door Voordeelscooters » 31 mar 2018 13:11

L Bakker schreef:Mijn ervaring met voordeelscooters.nl. Ik bestel hier echt nooit meer wat, wat gaan zij slecht met klanten om zeg. Ik heb in januari een scooter besteld via internet. Ik heb na 3 dagen maar eens contact opgenomen, ik stond eeuwen in de wacht en pas na ruim een half uur werd ik geholpen, ik heb mijn ding uitgelegd... daar werd mij verteld om het lange verhaal kort te maken dat ik terug gebeld zou worden en dat ik geduld moest hebben. Bijna meer dan een week daarna werd ik pas gebeld dat de scooter die ik had besteld helaas niet in voorraad was en dat ik moest afwachten tot deze binnen was. Ik vroeg hoelang dit ging duren, dit zou 3 tot 4 weken duren. Dit duurde echter bijna 9 weken tot ik de scooter thuis had. Ik blij, want eindelijk kon ik mijn fiets thuis laten, maar alle hoop was tevergeefs, de scooter startte sochtends nooit (scooter stond onder de carport). Ik kan snappen dat een scooter moeilijk start in de kou, maar helemaal niet aan krijgen is niet de bedoeling. Ik contact opgenomen met Voordeelscooters.nl, zij gaven aan dat dit aan mijn manier van starten lag, en als ik zeker wilde zijn dat een scooter startte dat ik dan maar een duurdere scooter moest bestellen. Hier heb ik op gereageerd dat ik het een beetje rare reactie vond omdat ik er toch vanuit ging dat ze een goede scooter willen afleveren. Ik heb de scooter naar een lokale scooterboer gebracht en deze heeft het zo opgelost voor mij. Voordeelscooters; schaam je, je levert een scooter telaat, en daarna niet goed af. Ik zou iedereen afraden hier een scooter te kopen. Daarbij vind ik het vreemd dat ze aangeven op hun website dat ze meer dan 700 reviews hebben, als je hier op klikt zijn het er rond de 100. Leuke misleiding, kennelijk zijn er niet zo veel mensen enthousiast en tevreden als jullie voordoen!

Dit bedrijf verdient zeker geen aanrading en hoop dat niemand de aankoop ervaring als mij heeft.

Gr, Bakker

Bakker

Beste L. Bakker,

Helaas kunnen we u niet verifiëren als klant van ons bedrijf. Wij vinden het erg jammer dat u niet tevreden bent met de geleverde service, wij doen ons uiterste best om iedere klant zo goed mogelijk van dienst te zijn. Graag ontvangen wij uw klantnummer zodat we nader onderzoek kunnen doen en een passende oplossing kunnen voordragen. Wij geven 3 jaar garantie op alle door ons geleverde scooters, mocht u niet tevreden zijn over de geleverde service dan is er zelfs de mogelijkheid tot retourneren van het aangekochte product.

Ik zou graag samen met u de specifieke details van uw ervaring bespreken. Zou u alstublieft contact met ons willen opnemen?

Wij hopen spoedig iets van u te horen.

Gr Voordeelscooters

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker » 31 mar 2018 23:22

Na alle ellende met schoenen, kleding en electronica gaan we nu scooters online kopen?
Wat wordt het volgende, auto's, huizen etc.
De oplossing : Stenen winkels met werkplaats voor technische zaken.

belmokadem

Ongelezen bericht door belmokadem » 24 aug 2018 13:40

Wij hebben ook een scooter gekocht bij voordeel scooter ongeveer een half jaar geleden.
Binnen een maand was ons knipperlicht stuk. Deze kwamen ze netjes binnen een week maken.
Ongeveer een maand later hadden wij weer mankementen met de scooter. Opnieuw hebben wij opgebeld en zij hadden pas over drie weken plek om de scooter bij ons thuis te komen maken. Na dat dit gebeurt was kwamen wij er achter dat onze scooter nog steeds dezelfde mankementen had en dus eigenlijk helemaal niet gemaakt was. Na opnieuw telefonisch contact hadden wij een afspraak in gepland, deze hebben ze last minute (lees op dezelfde dag) tot twee maal toe afgezegd. Toen zei eindelijk de scooter kwamen halen om deze mee te nemen naar hun locatie in Rotterdam werd er ons gezegd dat wij dezelfde week onze scooter al terug zouden hebben. Na een week hadden wij niets vernomen, dus hebben wij zelf maar weer contact opgenomen. De persoon aan de telefoon wist van niets en onze scooter was nog helemaal niet ingepland, zij zou ons zsm terugbellen met meer informatie. Na twee dagen waren wij nog niet gebeld. Wij weer opnieuw contact opnemen. De scooter kon pas gemaakt worden over twee weken, maar we konden wel alvast een data inplannen voor het leveren van de scooter. Op de dag zelf hadden wij niets vernomen en de hele dag thuis zitten wachten, maar de telefoon namen zij niet op. Mijn vriend heeft hier een extra vrije dag moeten inplannen wat ons dus geld heeft gekost. Na eindelijk weer contact te hebben bleek dat onze scooter nog steeds niet was gemaakt. Opnieuw kregen wij een nieuwe datum, die opnieuw weer op dezelfde dag werd afgezegd via een sms en werd de telefoon niet opgenomen. Hierna heb ik via de mail contact opgenomen die de eerste maand werd genegeerd, maar na een slechte reactie op hun website kregen we gelijk gehoor. Er werd toegeven dat ze een slechte service was geleverd en het geld wat wij eerder aan onderhoudskosten hadden betaald zouden wij terug krijgen. Inmiddels zijn wij bijna weer een maand verder, op de mail word niet meer gereageerd en het geld is nog steeds niet teruggestort. Na heel wat boze belletjes en dreigementen beloofde ze ons een leenscooter, ook hier kregen we weer geen reactie op. Uiteindelijk werd de leenscooter gebracht, maar het licht was stuk dus we mochten er niet mee in het donker rijden en dat dat een probleem was was zeker niet hun probleem, wij mochten allang blij zijn met een leenscooter. Ook had deze scooter precies dezelfde mankementen als onze scooter. Onze eigen scooter was nog steeds niet gemaakt want na 1,5/2 maanden waren de onderdelen nog niet op voorraad. Tot op de dag van vandaag hebben wij onze scooter nog ons geld nog steeds niet.Zowel mijn zus als mijn beste vriendin hebben een scooter gekocht bij voordeel scooters en lopen tegen het zelfde probleem aan. Het zijn een stel oplichters en leveren waardeloze kwaliteit, let aub op waar je je product koopt want goedkoop is in dit geval absoluut duurkoop en dat is alles behalve hun probleem als je dit bespreekbaar maakt.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman » 24 aug 2018 20:06

Misschien toch maar de scooterdealer om de hoek de volgende keer?,

sylvesterb

Ongelezen bericht door sylvesterb » 24 aug 2018 21:25

belmokadem schreef:Maar we konden wel alvast een data inplannen voor het leveren van de scooter. Op de dag zelf hadden wij niets vernomen en de hele dag thuis zitten wachten, maar de telefoon namen zij niet op. Mijn vriend heeft hier een extra vrije dag moeten inplannen wat ons dus geld heeft gekost.
U mag zelf een datum inplannen en kiest een dag waarvoor uw vriend vrij moet nemen dat is natuurlijk niet slim.

sake1987

Ongelezen bericht door sake1987 » 25 aug 2018 11:42

Moneyman schreef:Misschien toch maar de scooterdealer om de hoek de volgende keer?,
Precies 1 grote gratis reclame voor de scooterdealer om de hoek :D

Voordeelscooters

Ongelezen bericht door Voordeelscooters » 07 sep 2018 12:34

Beste Belmokadem,

Wij vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent met de gang van zaken. Wij nemen uw klacht dan ook zeer serieus!
Wat u helaas vergeet te melden is dat wij het door u terug te ontvangen bedrag ter compensatie aanbieden voor de verwarring en miscommunicatie. Wij zijn echter tot de ontdekking gekomen dat u met onze klantenservice gecommuniceerd heeft met 2 verschillende namen. Waarschijnlijk de naam van uw partner. Wij kunnen dit niet koppelen aan de scooter (of bij ons bekende klant) waardoor een groot deel van de verwarring is ontstaan. Wij willen graag al onze klanten tevreden houden en hebben daarom besloten u een compensatie ter waarde van 124,- aan te bieden. Graag wil ik u vragen in de toekomst met uw bij ons bekende klantnummer of naam te communiceren zodat dit soort verwarring kan worden voorkomen.

Daarnaast doen wij er alles aan om uw scooter goed te repareren, wij vinden het net als u vervelend als een scooter niet goed functioneert. En als er in dit proces fouten worden gemaakt lossen we dit ook graag op.

Wij nemen vandaag nog contact met u op om bovenstaande te bespreken.

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie » 09 sep 2018 23:28

L Bakker schreef:
31 mar 2018 02:49
blalblabla Ik heb de scooter naar een lokale scooterboer gebracht en deze heeft het zo opgelost voor mij. Voordeelscooters; schaam je blalblabla
De belangrijkste les heeft U zelf geleerd. Voortaan bij de lokale scooterboer iets meer betalen voor een nieuwe scooter. U heeft dan gewoon een goede service.

Parouscha

Ongelezen bericht door Parouscha » 07 nov 2018 22:21

Hier nog iemand met een mega slechte ervaring met voordeelscooters.

In 2015 een snorscooter gekocht bij voordeelscooters (senzo riva)

Niks anders dan ellende met deze scooter. De eerste paar dagen nadat de scooter in gebruik was, gelijk al contact gehad met voordeelscooters omdat de scooter elke keer uitviel bij het wachten bij bijv een stoplicht.

Dit was een afstelprobleem, contact gehad en monteur is langs gekomen. Na reparatie paar dagen erna gelijk weer het zelfde probleem. Ik denk dat ik 3/4 keer een monteur aan huis heb gehad om het te laten afstellen, waardoor ik op een gegeven moment zelfs een woordenwisseling heb gehad met de monteur van voordeelscooters dat hij het belachelijk vond dat hij elke keer hiervoor moest langs komen (wij wonen in Friesland)

Er zijn zoveel onderdelen ook inmiddels vervangen aan de scooter door hun en andere scooter bedrijven, dat het volgens mij nog voordeliger was om een andere scooter af te laten leveren.

De scooter heeft ons zo vaak laten staan door niet te willen starten of onderweg ineens uit te slaan en niet meer aan de praat te krijgen. Vervolgens af laten stellen door scooter bedrijf in Leeuwarden en reed hij nog beter dan al die keren dat er een monteur van hun is bijgekomen.

Op dit moment heeft de scooter weer start problemen, ongeveer elke 6 maanden vertoont hij wel mankementen.

Laatste keer contact gehad met voordeelscooters om te kijken of ze iets konden betekenen met bijv een andere scooter oid en dit behoorde niet tot een mogelijkheid.

Vorig jaar is de gehele klok kapot gegaan omdat de tellers gesmolten zijn in de zon en dat is toch te gek voor worden dat zoiets gebeurd!

Ik raad dit bedrijf zoiezo “niet” aan !
Had een slechte review gegeven op de website en deze hebben ze zelf verwijdert en je ziet alleen maar positieve reacties op de website, dus het lijkt allemaal heel positief, maar schijn bedriegt!

Voor ons in elk geval geen online scooter kopen meer, dat is zeker een wijze les voor de volgende keer.

Holy53

Ongelezen bericht door Holy53 » 08 nov 2018 10:30

Parouscha schreef:
07 nov 2018 22:21

Niks anders dan ellende met deze scooter. De eerste paar dagen nadat de scooter in gebruik was, gelijk al contact gehad met voordeelscooters omdat de scooter elke keer uitviel bij het wachten bij bijv een stoplicht.

Dit was een afstelprobleem, contact gehad en monteur is langs gekomen. Na reparatie paar dagen erna gelijk weer het zelfde probleem. Ik denk dat ik 3/4 keer een monteur aan huis heb gehad om het te laten afstellen, waardoor ik op een gegeven moment zelfs een woordenwisseling heb gehad met de monteur van voordeelscooters dat hij het belachelijk vond dat hij elke keer hiervoor moest langs komen (wij wonen in Friesland)

Er zijn zoveel onderdelen ook inmiddels vervangen aan de scooter door hun en andere scooter bedrijven, dat het volgens mij nog voordeliger was om een andere scooter af te laten leveren.

De scooter heeft ons zo vaak laten staan door niet te willen starten of onderweg ineens uit te slaan en niet meer aan de praat te krijgen. Vervolgens af laten stellen door scooter bedrijf in Leeuwarden en reed hij nog beter dan al die keren dat er een monteur van hun is bijgekomen.

Op dit moment heeft de scooter weer start problemen, ongeveer elke 6 maanden vertoont hij wel mankementen.

Laatste keer contact gehad met voordeelscooters om te kijken of ze iets konden betekenen met bijv een andere scooter oid en dit behoorde niet tot een mogelijkheid.

Vorig jaar is de gehele klok kapot gegaan omdat de tellers gesmolten zijn in de zon en dat is toch te gek voor worden dat zoiets gebeurd!

Had een slechte review gegeven op de website en deze hebben ze zelf verwijdert en je ziet alleen maar positieve reacties op de website, dus het lijkt allemaal heel positief, maar schijn bedriegt!

Voor ons in elk geval geen online scooter kopen meer, dat is zeker een wijze les voor de volgende keer.
En
En dan toch dit voorstellen?:Laatste keer contact gehad met voordeelscooters om te kijken of ze iets konden betekenen met bijv een andere scooter oid en dit behoorde niet tot een mogelijkheid.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme » 08 nov 2018 20:26

Wel opmerkelijk. Elke keer wanneer het bedrijf reageert volgt er weer een ellenlange klacht.

Ik koop gewoon helemaal geen scooter meer.

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker » 08 nov 2018 20:28

Haal ze maar bij de brommer zaak in het dorp.

Parouscha

Ongelezen bericht door Parouscha » 13 nov 2018 16:35

Holy53 schreef:
08 nov 2018 10:30
Parouscha schreef:

En
En dan toch dit voorstellen?:Laatste keer contact gehad met voordeelscooters om te kijken of ze iets konden betekenen met bijv een andere scooter oid en dit behoorde niet tot een mogelijkheid.

Uiteraard vraag ik naar deze mogelijkheid. We betalen voor een werkende scooter.

Parouscha

Ongelezen bericht door Parouscha » 13 nov 2018 16:37

Vandaag de scooter naar de dichtsbijzijnde dealer gebracht voor opnieuw onderhoud.

We dachten aan versleten subframe rubbers, maar eenmaal aangekomen dacht de meneer zelfs aan dat het hele frame verrot was

3 jaar oud 😭

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker » 13 nov 2018 16:41

Maar zelfs een ezel stoot zich geen tweede keer aan dezelfde steen. Zoek in je eigen dorp of stad een betrouwbare bromfietszaak. Desnoods betaal je iets meer dan zo'n internet koop maar dat loont zich.

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker » 13 nov 2018 16:43

Een frame wat verrot is? Zomer en winter buiten in regen en sneeuw zonder onderhoud?

berndv

Ongelezen bericht door berndv » 15 nov 2018 09:22

Parouscha schreef:
Ik raad het sowieso niet aan om dit soort producten online te kopen. Zoals Theo al stelt, wat is de volgende stap? Auto's kopen via een website? Nieuwbouwwoning?

Plaats reactie