LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Itek- e-bike

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
Saartje15
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jun 2017 10:56

Itek- e-bike

Ongelezen bericht door Saartje15 »

Ik zie dat er veel negatief s geschreven wordt over Itek- fietsen, maar wij rijden nu al 6 jaar op de Xtrack fietsen van Itek- en naar volle tevredenheid. Ik heb 1,5jr terug mijn 2e accu aangeschaft, omdat de vorige accu na 4,5jaar en 15.000km de accu ermee op hield, maar dat is volgens mij normaal.

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Itek- e-bike

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Saartje15 schreef:Ik zie dat er veel negatief s geschreven wordt over Itek- fietsen, maar wij rijden nu al 6 jaar op de Xtrack fietsen van Itek- en naar volle tevredenheid. Ik heb 1,5jr terug mijn 2e accu aangeschaft, omdat de vorige accu na 4,5jaar en 15.000km de accu ermee op hield, maar dat is volgens mij normaal.
Dank u wel voor uw reclame. Maar het is niet voor niets dat er zoveel negatieve reakties op komen. Itek is niets meer dan een dozenschuiver aan de onderkant van de markt. U heeft gekuk gehad, een ander niet.

Gesloten