LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kymco Agility

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
ricklek
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 dec 2011 21:46

Kymco Agility

Ongelezen bericht door ricklek »

Binnenkort ga ik 2x 25 km per dag rijden. (voor een half jaar lang) Dit wil ik op een scooter doen.
Nu zag ik bij een dealer een Kymco Agility staan voor 600 euro. Hij komt uit 2008 en er staat 8000km op de teller.
Is het merk goed en hoe betrouwbaar is ie bij deze kilometerstand nog?

rob-v
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 dec 2011 22:49

Re: Kymco Agility

Ongelezen bericht door rob-v »

als deze goed is onderhouden kunt uw dat gerust doen 8000 km vind ik niet veel ik rij perdag op mijn kymco p 75 km perdag geen enkel probleem
de mijne is uit het jaar 2006 en word om de 5000 kom onderhouden door de dealer die van mijn staat 18000 km op en rij er nog op
en kymco is een goed merk beter dan die bami scooters

dierenvriend1986
Berichten: 85
Lid geworden op: 29 apr 2010 11:38
Locatie: Schoonhoven
Contacteer:

Re: Kymco Agility

Ongelezen bericht door dierenvriend1986 »

Let bij de aanschaf er even op of de buddyseat is vervangen, vaak zijn deze doorgezakt maar vaak zijn deze al vervangen. Ik zal wel voor de 12" versie gaan deze is een stuk stabieler

oo4load
Berichten: 228
Lid geworden op: 09 jan 2010 15:32

Re: Kymco Agility

Ongelezen bericht door oo4load »

Die zijn bij pizzabezorgers erg populair, ondanks de rijstijl van de pizzapubers zie je dat ze probleemloos rondcrossen met kilometerstanden van ver boven de 50.000 soms wel 100.000 km.

Ruim 50.000km is geen enkel probleem voor zo'n ding dus 8000 is nog als nieuw.

Ik heb zelf o.a. een Vitality van 4 jaar oud met 20.000km, geen enkel probleem onderhuids zelfs vrijwel geen roest op het frame ondanks de pekel die elke winter voorbij komt.
Bij de vorige scooter (YAMAHA JOG RR) was na slechts 1 jaar de bedrading achter de voorkap al door midden van de corrosie, omdat men het niet nodig vond om het spatbord boven het wiel langs te laten lopen en de zoute brij dus zo in de stekkers vloog.

dierenvriend1986
Berichten: 85
Lid geworden op: 29 apr 2010 11:38
Locatie: Schoonhoven
Contacteer:

Re: Kymco Agility

Ongelezen bericht door dierenvriend1986 »

Merk zegt niet zo veel meer tegen woordig, je kan ook een hele dure brommer van 3400 euro die niet wilt starten smorgens als je naar je werk wilt gaan. :roll:

Let er ook even op dat er andere bandjes op zitten, bij regen zijn de standaard fabrieksbandjes niet zo heel erg prettig :)

Gesloten