LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kymco vitality

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
bengeltje
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 aug 2018 14:34

Kymco vitality

Ongelezen bericht door bengeltje »

Ik heb de forum gelezen over Kymco en zie dat de meesten positief staan tegen over Kymco. Heeft iemand ervaring met het model Vitality want daar zie ik helaas (zeer) weinig over staan.

Ik heb een Kymco vitality 4 takt op het oog van bouwjaar 2007 die er nog zeer goed eruitziet,bijna in nieuwstaat maar zou graag daar wat meer over willen weten en horen voor het geval ik die aanschaf.Is het ook een geschikte scooter voor de wat langere personen,ik ben 1.85m en best stevig.

b v d,
Bengeltje

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Kymco vitality

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Kun je niet beter een bromfiets forum zoeken?

bengeltje
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 aug 2018 14:34

Re: Kymco vitality

Ongelezen bericht door bengeltje »

Theotrucker schreef:Kun je niet beter een bromfiets forum zoeken?

Als ik het goed heb is dit ook een fiets/brommer/scooter forum

Lady1234
Berichten: 26913
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Kymco vitality

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maak eens een proefrit, dan weet u in ieder geval of hij “past”.

sake1987

Re: Kymco vitality

Ongelezen bericht door sake1987 »

Mijn zoon heeft jaren een Kymco gereden dit was een Super 8, prima betrouwbare scooter.

Lainlink
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 jan 2019 17:19

Re: Kymco vitality

Ongelezen bericht door Lainlink »

Kymco is kwalitatief een goed merk dus wat dat betreft zit je goed. Wat minder goed zit is de Vitality als je langer bent :wink: Het is op zich een grotere scooter maar heeft weinig zitoppervlak (lees : kort en smal zadeltje)
De andere Kymco scooters zijn meer geschikt voor langere mensen, bijvoorbeeld de People S, Super8, Agility 16 enz enz

Gesloten