LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lang wachten op La Souris Scooters

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
wesss0180
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 mei 2018 18:01

Re: Lang wachten op La Souris Scooters

Ongelezen bericht door wesss0180 »

mahadma schreef:Of lichte motor rijbewijs, Peugeot heeft hele leuke motor scooters


Goed idee, straffeloos 50 km in de stand, geen illegale brommer, geen schakelaar begrenzer, en je mag zelfs op de grote weg. Je moet wel een helm dragen, maar dat moet je met die brommer toch ook, of was je dat ook niet van plan?
Denken jullie dat ik een wegpiraat ben ofzo. Ik ben geen kind van 16 ofzo en dat de scooter harder gaat wil niet zeggen dat ik als een gek rijd want dat doe ik niet. Heb de begrenzers eruit laten halen omdat dat beter is voor de scooter ivm met slijtage en benzine verbruik. Ik heb ook al gezegt dat ik gewoon normaal met het verkeer mee kan rijden in plaats van dat ik heel de tijd een auto achter me heb zitten die loopt te kleven. Met het verkeer meerijden betekend dus dat ik 5 km harder rijd en niet dat ik 70 km rijd . Ik rijd al 18 jaar scooter en ik heb nog nooit een ongeluk gehad of veroorzaakt dus jullie kunnen niet gaan lopen oordelen terwijl jullie niet weten hoe ik rij

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Lang wachten op La Souris Scooters

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Wegpiraten zijn diegene die proberen met stunten de auto's in te halen die 50-55 rijden in de bebouwde kom. Ik zie ze dagelijks. Ben jij natuurlijk niet. En dommerds zijn diegene die bij een webwinkel iets voor veel geld kopen en vooruit betalen. Ben jij natuurlijk ook niet. Slimmerds zijn diegene die in een stenen winkel kopen en niet opvoeren. Ben jij ook niet.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Lang wachten op La Souris Scooters

Ongelezen bericht door mahadma »

@wesss0180,

ik lees in je openingspost: "2 maanden geleden een nieuwe piaggio zip 4t gekocht met een sp kappenset en een smoke led achterlicht en had hem op laten voeren tot 70 km/u . "

Ik weet inderdaad niet je rijstijl is, maar dat je je niet houdt aan de wet en verkeersregels en bewust risico's neemt op meerdere bekeuringen moet je zelf weten..

Nu heb je het over 50-55 km ipv je eerst genoemde 70. We kennen elkaar niet en dat moeten we vooral zo laten.
Maar als je je motor rijbewijs haalt en een lichte moter scooter koopt heb je alles wat je wilt, mag je zelfs de rijksweg op.

En tot slot, na 18 jaar zonder schade, fijn, maar een ongeluk kan in een verrot klein hoekje zitten .............

GreenWays
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 dec 2017 16:48

Re: Lang wachten op La Souris Scooters

Ongelezen bericht door GreenWays »

Ik snap u punt wel. U heeft een bestelling gedaan en u wenst ook deze scooter te ontvangen. Helaas zijn er (teveel) partijen die een loopje met de klant nemen. U heeft recht op datgene wat u besteld heeft.
Echter als u akkoord bent gegaan met de aanpassingen aan de koopovereenkomst, dan wordt ontbinden van de overeenkomst lastig.

Wel kunt u La Sourris in gebreke stellen omdat herhaaldelijke verzoeken geen passende oplossing hebben geboden.

U dient La Sourris officieel 3x in gebreke te stellen. Daarin vermeld u de oorspronkelijke koopovereenkomst en het verdere verloop. Ook vermeldt u hierbij wat voor u een passende oplossing is. Succes!

Lady1234
Berichten: 27113
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Lang wachten op La Souris Scooters

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@green ways

Na 1,5 jaar?

Gesloten