LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MSC Mierlo: geen reactie meer na aankoop

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
Dotjelala
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 apr 2018 19:57

MSC Mierlo: geen reactie meer na aankoop

Ongelezen bericht door Dotjelala »

Een aantal weken geleden hebben wij een driewielscooter aangeschaft bij MSC Mierlo. We werden daar leuk en goed geholpen. Nu we de scooter in huis hebben, en toch nogal wat vragen hebben zoals waar is de handleiding die erbij geleverd zou worden, is mijnheer niet thuis. Hebben al tig keer gebeld en gemaild. Bij het bellen wordt er gezegd, ik kom er vandaag nog bij u op terug, wat natuurlijk nog steeds moet gebeuren. Op de mailtjes krijgen wij helemaal geen reactie. Ook nu het display niet goed blijkt te zijn, krijgen we geen reactie. Op Facebook heb ik helaas nog een klacht gezien van iemand waar geen service verleent is. Zijn er nog meer mensen die klachten hebben over dit bedrijf?

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: MSC Mierlo: geen reactie meer na aankoop

Ongelezen bericht door mahadma »

U heeft vast en zeker een factuur/rekening. Daarop staat vast wel een adres/emailadres/telefoonnummer. Probeer eerst even die weg. Zet in uw mails dat u binnen 10 dagen een fatsoenlijke reactie verwacht. Desnoods een aangetekende brief.

Dotjelala
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 apr 2018 19:57

Re: MSC Mierlo: geen reactie meer na aankoop

Ongelezen bericht door Dotjelala »

Beste Mahadma, natuurlijk heb ik een factuur met telefoonnummer email etc. Die weg hebben we dus allang bewandeld!!

Erthanax
Berichten: 9674
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: MSC Mierlo: geen reactie meer na aankoop

Ongelezen bericht door Erthanax »

Kunt u er niet gewoon langs gaan?

NeoDutchio
Berichten: 12316
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: MSC Mierlo: geen reactie meer na aankoop

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Willyvanderlaan schreef:
11 mei 2019 14:10
Goede middag
Kijk op Facebook
willy van der laan
Ik zou het fijn vinden als er meer mensen zich aansluiten
Op Facebook staat ook mijn prive nummer
Waarbij en waarom ergens aansluiten? En wat moeten wij met uw privenummer?

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: MSC Mierlo: geen reactie meer na aankoop

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Dit is toch niet marktplaats?

Willyvanderlaan
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2019 13:43

Re: MSC Mierlo: geen reactie meer na aankoop

Ongelezen bericht door Willyvanderlaan »

Jij bent niet opgelicht voor
13223 euro jij zit niet de rest van je leven in een rolstoel scootmobielen denk eens na dat geld is overheids geld dus ook jouw geld ik zit nu 7 jaar zonder enig vervoer kan je helaas geen foto mee sturen kijk me facebook en bel me via watsapp vind zwaar discriminatie ga ook aangifte doen

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: MSC Mierlo: geen reactie meer na aankoop

Ongelezen bericht door thecure »

Willyvanderlaan schreef:
17 mei 2019 16:49
Jij bent niet opgelicht voor
13223 euro jij zit niet de rest van je leven in een rolstoel scootmobielen denk eens na dat geld is overheids geld dus ook jouw geld ik zit nu 7 jaar zonder enig vervoer kan je helaas geen foto mee sturen kijk me facebook en bel me via watsapp vind zwaar discriminatie ga ook aangifte doen
Ehh wat is discriminatie??

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: MSC Mierlo: geen reactie meer na aankoop

Ongelezen bericht door Theotrucker »

En daarvoor moeten we nu met zijn allen op feestboek aansluiten? En dan krijg jij € 13223.? En bellen via WhatsApp en discrimineren.? Als we dat niet doen ga je aangifte doen?

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: MSC Mierlo: geen reactie meer na aankoop

Ongelezen bericht door Costnix »

Beste mensen, kan het een beetje minder? Je gaat niet voor je lol in een driewielscooter zitten.
In de prijs zit vast een typefout. MSC verkoopt voornamelijk tweede hands vervoersmiddelen en ook zorgartikelen
Wat is het merk en typenummer? Misschien is de handleiding te vinden bij de importeur of fabrikant.

Willyvanderlaan
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2019 13:43

Re: MSC Mierlo: geen reactie meer na aankoop

Ongelezen bericht door Willyvanderlaan »

Beste costnix
Bedankt voor je antwoord
Ik mis mikn beide onderbenen en mijn linkeronderarm
En ja het bedrag klopt kan je zo de factuur laten zijn we zitten niet zo ver van elkaar af
6743 euro zesduizend zevenhonderd drieënveertig euro voor scootmobiel verkocht als zijnde nieuwe heb ik ongeluk mee gehad voorwiel viel eruit
Blijkt dat deze scootmobiel al eerder ongeval had gehad
Rolstoel is mijn eigen rolstoel
Die zou een nieuw kleurtje krijgen kosten 6489 zesduizend vierhonderd tachtig euro
Het is waar ik woon in hoensbroek nodig je graag uit
Om te kijken facebook staat alles vermeld en nee geen schrijf fout in factuur niet eens een frame nummer
Hoogachtend
Willy van der laan

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: MSC Mierlo: geen reactie meer na aankoop

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Ik heb er het volste vertrouwen in dat de vaste gebruikers hier respectvol en met mededogen regeren op berichten die misschien niet langs de gebruikelijke meetlat gelegd kunnen worden die sommigen hier veronderstellen.

Wat heeft het tenslotte voor zin om met allerlei cynische opmerkingen te komen of de confrontatie aan te gaan?

Of zoals @costnix zegt 'kan het een beetje minder' en aanvullend van mij kan het wat meer in de zin van invoelend, positief en oplossingsgericht?

Fijn weekend!

Lady1234
Berichten: 27097
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: MSC Mierlo: geen reactie meer na aankoop

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@willyvanderlaan

Een nieuw kleurtje voor € 6.489? Daar koop je toch een hele nieuwe rolstoel voor.

En op die scootmobiel moet u toch garantie hebben?

Willyvanderlaan
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2019 13:43

Re: MSC Mierlo: geen reactie meer na aankoop

Ongelezen bericht door Willyvanderlaan »

Lady1234
Juist daar koop je een nieuwe rolstoel voor een custum made rolstoel type activator meneer zei dat kan ik niet na dat hij beide pgb bedragen binnen had hij wist wel een fietsenwinkel die dat ding konden opspuiten
En de scootmobiel bleek niet eens verzekerd te zijn en al 5057 km op de klok te hebben
Daarbij heeft deze scootmobiel al eerder ongeval had dus stuurinrichting stond krom vandaar het nieuwe ongeval ik weet niet beter dat ik nieuwe producten geleverd zou krijgen achteraf blijken het 2 de al niet 3 de hands producten te zijn ben bezig met een civielrechtelijke zaak maar ook dit kan maanden duren onder tussen ben ik door het verlies van mijn hulp middelen nog erger beperkt dan dat ik al was
Het is een oplichter die PGB van de gemeente in zijn zak steekt en rommel ervoor leverd
Ik hoop maandag 20 mei 2019
Meer te horen van de advocaat verder blijf ik op mijn Facebook de zaak beter beschrijven is voor mij makkelijker mag ik u danken voor de reactie
Hoogachtend
Mvg Willy van der laan

Willyvanderlaan
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2019 13:43

Re: MSC Mierlo: geen reactie meer na aankoop

Ongelezen bericht door Willyvanderlaan »

Mag ik jullie bedanken voor de reacties ik denk dat ik maandag een nieuwe update zet ik hoop echt dat dit soort mensen die misbruik maken van mensen met een beperking cq beperkingen bestraft worden mijn persoonlijke mening is dat ze dit vak waar ze geen eens verstand van hebben nooit meer mogen uitvoeren
Dat was voor nu mijn mening
Hoogachtend mvg
willy van der laan

Gesloten