NIU e scooter

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
Benheyningen

NIU e scooter

Ongelezen bericht door Benheyningen » 12 jan 2019 11:23

Voor degene die denkt laat ik eens een e scooter kopen van het merk niu dan raad ik dat zeker af.
Ze beloven 80 km op 1 oplaadbeurt van de accu nou je mag blij zijn als je de helft haalt.
Heb de niu n1 s gehad van 2999 euro maar 6 maanden ellende gehad dacht heb hem bij bovag bedrijf
Gekocht dus zit goed hahah zet dat maar uit je hoofd kon dat on ding voor 1950 euro inruilen
Heb er 6 maanden stress van gehad accu na een maand al ***. Terug gaan pfffff
Bleef terug gaan .

Dus wacht nog maar een tijdje eerst kinder ziektes eruit ofzo.
Lekker benzine rijden op verzoek van groen links in Amsterdam.

sylvesterb

Re: NIU e scooter

Ongelezen bericht door sylvesterb » 12 jan 2019 20:08

Benheyningen schreef:
12 jan 2019 11:23
Voor degene die denkt laat ik eens een e scooter kopen van het merk niu dan raad ik dat zeker af.
Ze beloven 80 km op 1 oplaadbeurt van de accu nou je mag blij zijn als je de helft haalt.
Heb de niu n1 s gehad van 2999 euro maar 6 maanden ellende gehad dacht heb hem bij bovag bedrijf
Gekocht dus zit goed hahah zet dat maar uit je hoofd kon dat on ding voor 1950 euro inruilen
Bleef terug gaan .

En wat is precies je vraag aan de leden van dit forum?

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio » 12 jan 2019 21:04

Benheyningen schreef:
In de meest optimale omstandigheden wellicht wel. Dus in een loods zonder (tegen)wind en geen gewicht op of aan de scooter. Iedereen weet dat de werkelijke afstand altijd in het gebruik minder is. Alles valt en staat ook met uw eigen gewicht, bagage dat u meeneemt en de manier van rijden.

Komkommertijd

Ongelezen bericht door Komkommertijd » 12 jan 2019 23:47

In de zomer zal er meer stroom uit komen dan nu bij een koude accu... normaal dat je die zomerse opgave van maximaal 80 Km niet haalde....

snuffel1

Ongelezen bericht door snuffel1 » 13 jan 2019 08:51

Niu geeft op de website 50 tot 70 km geschatte actieradius aan terwijl sommige verkopers het hebben over een actieradius tot 80 km. In beide gevallen wordt er niets beloofd dus kunt u er ook geen rechten aan ontlenen. Het kan zijn dat u een verkeerde keuze heeft gemaakt en dagelijks meer kilometers maakt waardoor u met een lege accu komt te staan.

marnix

Ongelezen bericht door marnix » 13 jan 2019 09:47

sylvesterb schreef:
12 jan 2019 20:08
Benheyningen schreef:
Bleef terug gaan .

En wat is precies je vraag aan de leden van dit forum?
Ik heb de huisregels er nog eens even op nageslagen maar er staat echt niet in dat er een vraag gesteld dient te worden.
Een "kwestie" bespreken is gewoon toegestaan.
https://radar.avrotros.nl/over/huisrege ... orwaarden/

Revoked

Ongelezen bericht door Revoked » 09 feb 2019 20:51

Onze Tesla's halen in deze Hollandse winters de range nèt niet. Verder pluggen we die dingen gewoon in waar mogelijk, dus van range-anxiety hebben we helemaal geen last .

Plaats reactie