LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Snorscooter met mankementen van Scooter Center Nederland

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
Kees van Dyk
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 apr 2018 03:24

Snorscooter met mankementen van Scooter Center Nederland

Ongelezen bericht door Kees van Dyk »

Beste ik heb 2 weken geleden een snor scooter gekocht via Scootercenternederland. Merk was Riya en dat was een a merk volgens de verkoper. Via telefoon werd er ook gezegd dat ze meerdere showrooms hebben. Als je pech heb , een telefoontje en wordt je scooter direct opgehaald aldus de verkoper. En je kun overal terecht. Scooter Center Denhaag , Scooter Center Amsterdam en Scooter Select in Rotterdam. Na ontvangst nemen van mijn scooter , direct een ritje naar de pomp gereden. Want er zat maar paar druppeltjes benzine in de tank. Ik merkte dat rechter rem niet werkte. Bij het tanken liep de benzine via onderkant leeg. Ik heb ze diverse keren gebeld maar werd om 16:30 uur niet opgenomen. Scooter Select gebeld, medewerker zei Dat hij tegen een vergoeding van €50 scooter kon ophalen! Het echt een grote circus. Vandaag 4 dagen verder ,nog steedsniet gebeld ook niet gebeld
Laatst gewijzigd door Radar op 30 apr 2018 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast

NeoDutchio
Berichten: 12316
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Snorscooter met mankementen van Scooter Center Nederland

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Dus rechtsomkeer maken en direct terug naar de verkoper. Zij hebben een ondeugdelijke scooter geleverd en dat zullen ze eerst moeten oplossen. Het lijkt er haast op dat ze de afmontage niet (goed) gedaan hebben. Dan was een niet werkzame rem al meteen opgelost.

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Snorscooter met mankementen van Scooter Center Nederland

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

dit moet opgelost worden onder garantie, onder garantie vallen OOK de kosten voor het ophalen van de scooter...

Gesloten