LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Veel ellende met e-bike Gazelle Orange Extra Inn

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Veel ellende met e-bike Gazelle Orange Extra Inn

Ongelezen bericht door Moneyman »

JvandeW schreef:
crazyme schreef:Al die juridische haarkloverij boeit echt niemand. Voer voor juristen die tijd teveel hebben.
De juridische details zijn slechts van belang wanneer iemand echt wil gaan procederen.
In het topic over leenbakker waren veel so called juristen er van overtuigd dat de klagers wel een punt hadden om talloze redenen. Echter : het boeren verstand werd over het hoofd gezien : 24 euro voor een bed van 300 euro kan niet.
Je vergelijking met Leen Bakker gaat ook totaal niet op.
Los daarvan is de samenvatting van dat topic zoals hier omschreven wordt ook niet echt accuraat.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Veel ellende met e-bike Gazelle Orange Extra Inn

Ongelezen bericht door crazyme »

Moneyman schreef:
JvandeW schreef:
crazyme schreef:Al die juridische haarkloverij boeit echt niemand. Voer voor juristen die tijd teveel hebben.
De juridische details zijn slechts van belang wanneer iemand echt wil gaan procederen.
In het topic over leenbakker waren veel so called juristen er van overtuigd dat de klagers wel een punt hadden om talloze redenen. Echter : het boeren verstand werd over het hoofd gezien : 24 euro voor een bed van 300 euro kan niet.
Je vergelijking met Leen Bakker gaat ook totaal niet op.
Los daarvan is de samenvatting van dat topic zoals hier omschreven wordt ook niet echt accuraat.
Het was ook niet mijn doel om een accurate samenvatting te maken.
Jammer dat je mijn punt niet begrijpt.

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Veel ellende met e-bike Gazelle Orange Extra Inn

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik begrijp je punt prima - ik ben het er alleen hartgrondig mee oneens.

Bram55
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 okt 2017 09:57

Re: Veel ellende met e-bike Gazelle Orange Extra Inn

Ongelezen bericht door Bram55 »

Ik heb begin 2018 een nieuwe Sparta R20i gekocht bij deze winkel. Er zat een vervelende tik in die fiets wat erg moeilijk was op te sporen maar uiteindelijk toch is gelukt. Bleek tijdens de assemblage op de fabriek, dat er twee boutjes niet waren ingedraaid (in de pad) waardoor er speling zat tussen het achterwiel en het frame. Tijdens zwaar trappen gingen deze twee delen 0.5mm uit elkaar en weer terug wat die tik veroorzaakte. Firma van Esch heeft dit netjes opgelost, zijn er totaal ongeveer 10 uren mee bezig geweest en hebben altijd geduld gehad. Ook is men altijd correct geweest naar mij toe. Persoonlijk vind ik het een TOP bedrijf en kan me totaal niet vinden in de manier van behandelen zoals de TS schrijft en vraag me dan ook af of dit het hele wel verhaal is. Zelf zou ik opnieuw bij dit bedrijf mijn fiets kopen want ik ben dik tevreden. Bram

Bram55
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 okt 2017 09:57

Re: Veel ellende met e-bike Gazelle Orange Extra Inn

Ongelezen bericht door Bram55 »

Ik kom toch terug op mijn vorig bericht. De klacht van de tik kwam toch weer terug maar "van Esch" tweewielers uit Heeswijk-Dinther wilde er zelfs in de garantieperiode niets meer aan doen. Op mails en telefoontjes werd niet meer gereageerd. Dan maar via Klacht.nl mijn probleem voorgelegd. Zij hebben kontakt opgenomen met van Esch en van hen kreeg ik bericht terug dat van Esch de klacht niet in behandeling wilde nemen. Toen een standaard brief gestuurd waarin hij voor de laatste maal wordt gevraagd het probleem op te lossen, en dat bij geen gehoor ik, op zijn kosten, een ander FM het zal laten doen. Ook daarop geen reactie. Toen heb ik heel het verhaal bij Sparta neergelegd. Ik moet zeggen dat het daarna snel geregeld was. Ik kreeg van Sparta een mail terug met het bericht dat van Esch binnenkort wel kontakt met me zou opnemen. Ze hadden een telefonisch gesprek gehad. Dat duurde geen 24 uur. Poeslief en een verhaal vol smoesjes. Het eindresultaat was dat er een nieuw frame was besteld. 4 weken later, de laatste week van 2 jaar garantie, is de fiets door hem helemaal omgebouwd. Toen ik de fiets ging halen werkte het voorderrailleur niet en stond het stuur scheef. Beide door mezelf maar opgelost. Nu blijkt ook dat de fiets niet correct is aangemeld waardoor de ondersteuning niet goed werkt. Dat wordt door de lokale FM hier opgelost. Mij zien ze daar niet meer, wat een balletent en over de monteur maar niet te spreken. Wel heb ik complimenten waarop Sparta heeft gehandeld. Uiteindelijk heeft hun inzet geleidt tot oplossing van mijn probleem.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Veel ellende met e-bike Gazelle Orange Extra Inn

Ongelezen bericht door berndv »

Bram55 schreef:
11 feb 2020 11:57
Wel heb ik complimenten waarop Sparta heeft gehandeld. Uiteindelijk heeft hun inzet geleidt tot oplossing van mijn probleem.
toch fijn dat u zo positief bent in dit gekaapte topic dat eigenlijk ging over Gazelle.

maar goed, het blijkt maar weer, aanhouder wint.

Bram55
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 okt 2017 09:57

Re: Veel ellende met e-bike Gazelle Orange Extra Inn

Ongelezen bericht door Bram55 »

....toch fijn dat u zo positief bent in dit gekaapte topic dat eigenlijk ging over Gazelle.

In het openings topic wordt toch ook veelvuldig gesproken over de onvrede die de TS ondervond bij van Esch vandaar mijn reactie.

Gesloten