LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verkochte scooter

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
marloes43
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 mar 2008 00:07

verkochte scooter

Ongelezen bericht door marloes43 »

hoop dat iemand me verder kan helpen

ik heb zojuist mijn bromfiets verkocht, niks mis mee zou je denken.
nu begon ik over de overschrijf papieren deze man gaf het voorstel de delen voor het overschrijven mee te nemen en de andere hier te laten.(met de gegevens van de scooter erop.)
hij beloofde plechtig het overschrijf bewijs op te sturen en dat ik dan het andere deel naar hem op stuur.
nu ik na ga denken krijg ik hartkloppingen.
heb het gevoel hier erg verkeerd aan gedaan te hebben.

kan iemand mij alsjeblieft advies geven wat ik kan doen, al heb ik zelf waarschijnlijk dom gehandeld.

marloes43
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 mar 2008 00:07

Re: verkochte scooter

Ongelezen bericht door marloes43 »

politie net gebeld
heb geen poot om op te staan, de scooter staat op mijn moeders naam enkel die kan dan eventueel aangifte doen omdat ze hier nooit bij is geweest.
ze hebben er melding van gemaakt.

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: verkochte scooter

Ongelezen bericht door Ulbe »

Met respect, je moeder haar scooter heb je verkocht,

Wist zij hier niks van?, of is ze ( hopelijk niet ) overleden?

Je hebt natuurlijk ter goede trouw gehandeld, en hier is ( zeer waarschijnlijk ) misbruik van gemaakt, :cry:

Hopelijk komt alles weer op de pootjes terecht, want moeder zal hier zeker niet blij mee zijn, :oops: :cry:

Veel succes en vriendelijke groeten,

marloes43
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 mar 2008 00:07

Re: verkochte scooter

Ongelezen bericht door marloes43 »

o sorry je begreep het verkeerd
met het invoeren van de kenteken had ik geen legitimatie(moest opnieuw aangevraagd worden was hem verloren)
me moeder heeft hem toen op haar naam gezet, ondertussen op mijn eigen gaan wonen,rijbewijs gehaald.
nooit de scooter op mijn naam gezet
dus heb netjes toestemming gekregen :wink:
mijn vriend heeft de man in kwestie nog eens gebeld en heeft hem tot vrijdag de tijd gegeven om het overschrijf bewijs terug te sturen.
ben benieuwd hoop dat alles ook goed terecht kom.
heb er van geleerd

groeten

marnix
Berichten: 814
Lid geworden op: 02 nov 2005 11:30

Re: verkochte scooter

Ongelezen bericht door marnix »

Hmm, je hebt de scooter gisteren pas verkocht, wacht eens even een dag af of die koper het vrijwaringsbewijs niet gewoon opstuurt zoals hij beloofd heeft. Hij heeft de scooter toch betaald? Dan zal hij hem ook heus wel op zijjn naam zetten.

marloes43
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 mar 2008 00:07

Re: verkochte scooter

Ongelezen bericht door marloes43 »

ik hoop het echt.
maar neem niet weg dat ik dom gehandeld heb.
had gewoon mee naar het postkantoor moeten gaan
ik wacht af

Gesloten