LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zeer slechte nieuwe Giant twist Go Dubbel Power fietsen.

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
alarmscooby
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 mei 2015 20:28

Re: Zeer slechte nieuwe Giant twist Go Dubbel Power fietsen.

Ongelezen bericht door alarmscooby »

Heb al 5 jaar een twist giant. Nog de goede serie voor ze begonnen te klungelen met slechte onderdelen,volgens fietsmaker. In begin 55km per bat op sport. Vorig jaar nog 35. 1 Batterij laten reviseren, nu 70km. Prijs 20O€

Fransvl
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 jun 2013 15:49

Re: Zeer slechte nieuwe Giant twist Go Dubbel Power fietsen.

Ongelezen bericht door Fransvl »

Ik zag dat deze pagina ver naar onder stond, maar weer omhoog halen zodat dit onder de aandacht blijft want van Giant kun je geen garantie of enig antwoord verwachten, zij denken alleen aan zichzelf en niet aan goede service dat telt daar niet en zeker niet voor het plezier dat oudere hebben bij een goede fiets.

postman
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 nov 2006 16:09

Re: Zeer slechte nieuwe Giant twist Go Dubbel Power fietsen.

Ongelezen bericht door postman »

Ook ik heb slechte ervaring met de tweede Giant Twist Double E-bikes. De eerste 2(een voor vrouw en een voor mij) waren uitstekend. Nu 2 nieuwe 3 jaar oud. Kapjes van voor telescopen Roest. Na 1 jaar nieuwe achterband,was helemaal kaal. Komt van de bochten, zei de dealer. Het stuur is niet verchroond, maar met zilververf gespoten, dus snel beschadigd. En dat voor 2500€. Voor mij geen Giant meer. Er zijn goedkopere. Niet de beste maar ook niet voor 2500€ .

postman
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 nov 2006 16:09

Re: Zeer slechte nieuwe Giant twist Go Dubbel Power fietsen.

Ongelezen bericht door postman »

Ik heb Giant Feedback gegeven, maar ze reageren gewoon niet.

Nick01
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 okt 2015 20:03

Re: Zeer slechte nieuwe Giant twist Go Dubbel Power fietsen.

Ongelezen bericht door Nick01 »

Na 5 jaar tevreden met de Giant Twist Go double power (2011) te hebben gefietst werd het tijd om er afscheid van te nemen, onder meer omdat de accu's het stilaan lieten afweten. Heb er nog een goede prijs tweedehands voor gekregen. Omdat de huidige generatie Giant's ondertussen een reputatie opgebouwd heeft van bagger te zijn, ik op zoek was naar een snellere versie en er nog geen 45km/u.versie beschikbaar is bij Giant nu een Kalkhoff integrale S10 aangeschaft ter vervanging van de Giant en wat problemen gehad bij de inschrijving van de Kalkhoff. Ondersteuning gevraagd bij Kalkhoff en deze stuurden ook hun kat, m.a.w. niet alleen Giant laat zijn klanten in de kou staan! De tijd van "klant is koning" lijkt voorbij eens de fiets geleverd wordt zowel bij Giant als bij Kalkhoff. Voel jullie vrij om de lijst aan te vullen van fabrikanten die hun klanten in de kou laten staan bij problemen!

Gesloten