LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zip koplamp doet het niet meer

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
Brandonh
Berichten: 21
Lid geworden op: 28 sep 2019 17:52

zip koplamp doet het niet meer

Ongelezen bericht door Brandonh »

hoi!

afgelopen week startte ik mijn scooter en deed mijn licht het plost niet meer dus ik had deze oude lamp even bekeken en het bleek dat deze zwart was geworden van binnen. ik heb daarom ook gister er een nieuwe lamp ingezet, deze deed het toen ik hem eerst erin had gezet maar toen ik de straat uitreed viel hij toch weer uit en doet nu helemaal niks meer ??

iemand tips wat het kan zijn/wat ik kan doen?

alvast bedankt!!

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: zip koplamp doet het niet meer

Ongelezen bericht door berndv »

een bedrijf opzoeken die dit voor je kan verhelpen. Er zijn meerdere oorzaken te bedenken die dit kunnen veroorzaken, en heel simpel gezegd, als je de mogelijke oorzaken zelf niet kunt bedenken, betwijfel ik ook of je ze zelf zou kunnen verhelpen. Dan is het verstandiger door dit door iemand te laten doen die er ervaring in heeft.

sake1987

Re: zip koplamp doet het niet meer

Ongelezen bericht door sake1987 »

Je kan pech hebben dat de lamp die je er in hebt gezet ook niet best was .
Het kan ook zijn dat de lamp te veel spanning krijgt.
Maak de boel eerst even goed schoon, doe er nog 1 in en mocht het weer mis gaan even naar een deskundige.

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: zip koplamp doet het niet meer

Ongelezen bericht door Revoked »

Zwarte lampen duiden op te weinig koeling.
Bestel een LED-uitvoering van de koplamp.

Brandonh
Berichten: 21
Lid geworden op: 28 sep 2019 17:52

Re: zip koplamp doet het niet meer

Ongelezen bericht door Brandonh »

Hoi!

Ik heb idd gewoon even de binnenkant schoongemaakt en er een nieuwe lamp ingezet en nu doet hij het weer. Hoogst wss was de lamp die ik als 2de erin had gezet ook gaar 🥴.

Maar het is opgelost , bedankt!

Gesloten