LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telmachine

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
H Suelmann

telmachine

Ongelezen bericht door H Suelmann »

Hallo,
Ik heb voor mijn assurantiekantoor een geldtelmachine gekocht bij fa. Jadrimex b.v. te Culemborg. Deze werd eind dec 2001 afgeleverd (aankoopbedrag ruim fl. 8000,-).
In oktober 2002 blijkt de voeding (power supply) stuk en deze wordt door Jadrimex vervangen door een nieuwe voeding.
Nu blijkt dat de reparartiekosten en voorrijkosten in rekening worden gebracht, maar daarnaast ook nog eens de voeding. Toen hierover door mij kontakt werd opgenomen met Jadrimex werd mij gezegd wel een regeling te willen treffen
voor een tegemoetkoming in de kosten van de voeding, maar niet voor de reparatie- en voorrijkosten. Door mij werd gesteld dat ondanks de verlopen garantietermijn ( 1/2 jaar) de voeding niet zou worden betaald en dat over de reparatie- en voorrijkosten een regeling zou kunnen worden getroffen.
Jadrimex was hier niet mee akkoord wilde alleen een regeling treffen voor de repar/voorrijkosten.
Nota rep./voorrijk. E. 158,37, nota voeding E. 472,66
Is dat terecht?
In afwachting van uw reaktie,

met vr. gr.

H Suelmann
tel. 0591-620097
e-mail: [email protected]

J. Groeneveld

Re: telmachine

Ongelezen bericht door J. Groeneveld »

In mijn ogen dient U niets te betalen. Dit is vastgelegd in een artikel in het wetboek, hierin staat dat U van een product mag verwachten dat deze een aantal jaren probleemloos mag werken! Ik zou zeggen: schakel uw juridische bijstand in, laat hun het uitzoeken en betaal niets!

Gesloten