LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] C&A-pyjama verkeerd geleverd

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: C&A-pyjama verkeerd geleverd

Ongelezen bericht door moederslink »

Mir Raad schreef:............ Op mijn argument dat dit hun fout is, wordt begrip getoond. Tevens krijg ik de optie de pyjama's (van €14,90) bij een c&a filiaal op te halen. Dan moet ik daarvoor dus in de auto naar de stad (20 minuten) en betaald parkeren, om alsnog het juiste artikel in handen te krijgen.....
Hier refereerde ik aan.
Ze dienen te leveren wat aangeboden stond. Gaat het niet online of moet je kosten maken om het terug te sturen dan was ik er naartoe gereden en had de 2e pyjama er alsnog gratis bij willen ontvangen.
C&A had dit correct moeten oplossen en u tegemoet kunnen komen in de gemaakte kosten.

Mir Raad
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 okt 2017 12:09

Re: C&A-pyjama verkeerd geleverd

Ongelezen bericht door Mir Raad »

Klopt, maar dat doen ze dus pertinent niet.

En ik begreep waaraan je refereerde. Ik wil gewoon niet eerst moeten investeren of inspanningen moetem leveren. Dat is mijn koppigheid. Niet mijn zuinigheid. Hoewel ik dat wel ben.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: C&A-pyjama verkeerd geleverd

Ongelezen bericht door moederslink »

En nu? Uw klacht is dus toch wel terecht , zo blijkt.
Wat gaat u nu nog verder eraan doen?

Mir Raad
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 okt 2017 12:09

Re: C&A-pyjama verkeerd geleverd

Ongelezen bericht door Mir Raad »

Ik heb die klacht ingediend. Ik heb denk ik geen puf om t nog verder uit te knokken. Sowieso heb ik n baan en 2 kleine kindjes. Ik dacht dat ik t beter even los kan laten en mn aandacht beter aan andere dingen kan besteden.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: C&A-pyjama verkeerd geleverd

Ongelezen bericht door moederslink »

OK , snap ik wel.

Gesloten