LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] canexel klachten

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
Billy1947
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 okt 2016 13:49

canexel klachten

Ongelezen bericht door Billy1947 »

Daar er steeds meer klachten komen over canexel dat het begint te rotten, het volgende.
Daar het probleem steeds groter word,en ook over de afhandeling hiervan word het eens tijd
dat het programma RADAR daarin eens induikt.
Het is ook niet zo dat het om tientallen betreft ,eerder om honderden.
En bij de verkoper klagen over dit probleem,word je naar huisgestuurt met een vragen lijst.
Die moet je invullen, en. afwachten wat het word.
De verkoper speelt hierbij eerst geen rol meer, daar dit weer doorgestuurd word naar de importeur van canexel.
Radar pik dit eens op,namens de honderden gedupeerden.
Billy.

taxikemperman
Berichten: 629
Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51

Re: canexel klachten

Ongelezen bericht door taxikemperman »


berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: canexel klachten

Ongelezen bericht door berndv »

Billy1947 schreef:Het is ook niet zo dat het om tientallen betreft ,eerder om honderden.
En op welke gegevens heeft u dit gebaseerd? Een topic op trosradar met 45 reacties? Die deels ook nog van dezelfde personen zijn?
Billy1947 schreef:bij de verkoper klagen over dit probleem,word je naar huisgestuurt met een vragen lijst.
Die heb ik vaker gehoord, maar niemand heeft tot nu toe prijsgegeven wat er op die mysterieuze vragenlijst staat. Op basis van uw laatste reactie vermoed ik dat dit een vragenlijst is om te onderzoeken of u de eigenaar bent en of de oorspronkelijke eerste eigenaar ook in eerste instantie recht zou hebben gehad op grond van aanschaf. Dus of het aangeschaft is via de reguliere weg, dus niet via grijze import. Maar ben wel benieuwd naar welke moeilijke zaken er gevraagd wordt op die lijst.

Ook lees ik dat na het invullen van de vragenlijst, het verzoek tot garantie ook gewoon in behandeling genomen wordt, wellicht wordt niet altijd garantie toegekend, maar het wordt voor zover ik zie wel beoordeeld.

En als er vele honderden zijn met deze klachten, waarom niet verenigen? Waarom niet met de vele honderden naar de rechter stappen, als vele honderden de kosten hiervan dragen, is het een minimale bijdragen, en bij verlies is het geen groot verlies.

Billy1947
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 okt 2016 13:49

Re: canexel klachten

Ongelezen bericht door Billy1947 »

Er moeten wel honderden zijn die hier last van hebben,het nadeel is dat je niet op de hoogte word gebracht d at er problemen kunnen ontstaan met de panelen. Dat moet je zelf ontdekken.
Ben je de eerste eigenaar dan kun je een beroep doen op de verkoper, zo niet dan kan het moeilijk worden om de gegevens boven water tekrijgen.Want je moet het klachten formulier invullen met vragen en bewijzen er bij doen.
Dat het om vele aantallen gaat met de klachten is zeker, daar er vele met dit product verkocht zijn volgens kenners.
Het nadeel is ook dat je via kenners of camping er achter moet komen wat er aan de hand is.
Ook RADAR had hier wel iets meer aan mogen doen,

j van willigen
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jan 2018 16:56

Re: canexel klachten

Ongelezen bericht door j van willigen »

ik heb redwood daar heb ik de zelfde klachten is daar wat van bekent

Gesloten