LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Car audio expert

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
de_pineut
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 feb 2016 16:50

Car audio expert

Ongelezen bericht door de_pineut »

Hier wederom een nieuw slachtoffer van Car audio expert [Persoonsgegevens verwijderd door Forummoderatie] te Spijkenisse

Gekocht product: merkloos android inbouwsysteem voor de auto

Als je interesse hebt in 1 van zijn producten is hij erg snel in beantwoorden, lijkt hij uiterst vriendelijk en behulpzaam. Heb je je product echter ontvangen, dan veranderd de de toon als blijkt dat zijn product niet deugt. De hoofdfuncties werkten niet en product is direct binnen 14 dagen teruggestuurd en ik ben mijn vertrouwen erin volledig verloren. Daarom gevraagd om restitutie. Dit was niet mogelijk omdat het product in gebruik was genomen. Dit stond niet op zijn retourpagina. De 'expert' constateerde na inspectie dat er niets mankeerde aan het apparaat. M.a.w.: Hij wil mij zijn niet functionerende ongerepareerde product terugsturen waardoor ik nu bijna 500 euro lichter ben. Meneer biedt een omruilgrantie aan maar ook deze belofte kan hij niet waarmaken. Ik wacht ondertussen nog steeds op de terugbetaling die hij voorstelde...
Conclusie: Nu ben ik bijna 500 euro lichter, heb nog steeds geen radio en meneer heeft tot op heden niet terugbetaald.

Deze verkoper heeft geen kaas gegeten van klantenservice en kan niet achter zijn product staan. Maak niet dezelfde fout als ik en zoek een andere verkoper voor dit soort producten.
Laatst gewijzigd door Radar op 02 feb 2016 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

Veldt01
Berichten: 984
Lid geworden op: 16 jul 2006 15:05

Re: Car audio expert

Ongelezen bericht door Veldt01 »

[Verwijderd door de Moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 24 aug 2016 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Gebrek aan onderbouwing

de_pineut
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 feb 2016 16:50

Re: Car audio expert

Ongelezen bericht door de_pineut »

@Veldt01 Er komt inderdaad een hoop rotzooi naar boven drijven wanneer ik daarop zoek. Ik kan helaas niet ontdekken in hoeverre car audio expert verbonden is met [tekst verwijderd door de Moderator]
Bijlagen
cae.png
1e resultaten google zoekopdracht "car audio expert ervaringen"
(49.39 KiB) 19923 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
Laatst gewijzigd door Radar op 24 aug 2016 15:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Gebrek aan onderbouwing

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Car audio expert

Ongelezen bericht door kokka »

onderstaand komt van de betrokken website caraudioexpert.

WAARSCHUWING EN INFO

Beste lezers,

Door een stroom van negatieve berichten en ontevredenheid van gedupeerden van het bedrijf http://www.inbouwnavigatie.com in Spijkenisse op o.a. klacht.nl, tros radar, klachtenkompas.nl willen wij langs deze weg alle potentiele klanten van CarAudioExpert attenderen dat CarAudioExpert geen enkele associatie heeft met het bedrijf Inbouwnavigatie.com en de firma Inbouwnavigatie.com geen RoadRover en of Roadnav S100 producten verkoopt en dus ook geen wederverkoper zijn van RoadRover en RoadNav. Voor meer informatie kijk op http://www.roadnav.nl

CarAudioExpert is de officiele importeur van RoadRover en RoadNav S100 producten.

We willen hierbij al onze potentiële klanten waarschuwen voor valse meldingen en misleidingen van Dynavinonline.nl / Inbouwnavigatie.com. Op hun eigen website wordt beweert dat wij en [tekst verwijderd] gedupeerden zouden hebben en dat er geen enkele associatie bestaat tussen CarAudioExpert en Inbouwnavigatie

We hopen dat u als lezer kunt begrijpen dat een professioneel bedrijf nooit op deze manier klanten zou misleiden/aantrekken. Wat betreft de associatie, er bestaat inderdaad geen enkele vorm van samenwerking tussen Car Audio Expert en Dynavinonline.nl/Inbouwnavigatie.com, hoewel de klant dat vermoeden wel degelijk krijgt, daar dit bedrijf openlijk foto’s en teksten van onze website kopieert en plakt, al dan niet goedkoop bewerkt met Paint.
Verder verspreidt dit bedrijf negatieve meldingen via het internet en plaatsen valse klachten over de concurrentie op klachtensites, die bedoeld zijn om ECHTE klachten van ECHTE klanten op te lossen.

Hierbij een voorbeeld:
links een foto van onze website, en rechts is deze foto goedkoop bewerkt met Paint door inbouwnavigatie.com, watermerk is verwijderd, en op de website van Inbouwnavigatie.com geplaatst, klik op de foto voor een vergroting:



Hieronder nog een voorbeeld waartoe dit bedrijf in staat is m.b.t. het verspreiden van valse klachten en meldingen:
Gebruiker LiesbethM plaats op 1 September 2012 een VALSE klacht op http://www.klacht.nl over ons, uiteraard is dit nooit een werkelijke klant geweest:



Op 5 September 2012 wordt wederom door LiesbethM een valse melding over ons geplaatst op een internet forum waar slechte ervaringen over dynavin worden besproken, zie titel:



Op 11 September 2012 wordt door dezelfde LiesbethM geprobeerd een valse review te plaatsen op onze website. Hier krijgen wij automatisch het IP Adres van de gebruiker:


Na het opzoeken van het desbetreffende IP adres krijgen wij de volgende uitslag:



Het moge duidelijk zijn! IP adres van gebruiker LiesbethM hoort bij organisatie K&S Import-Export. De naam K&S Import-Export kunt u vinden door het KVK nummer van dynavinonline/inbouwnavigatie 24286105 in te voeren op de website van de Kamer van Koophandel http://www.kvk.nl.
U kunt zien dat er allerlei bedrijfsnamen actief zijn onder dit KVK nummer. Het ene bedrijf wordt afgesloten en een ander geopend om met een schone lei te kunnen beginnen.

Let u AUB ook op de melding op de foto hierboven: Recently reported forum spam source, oftewel betrokken bij forum spam, het maken van reclame voor eigen bedrijf. Dit zijn slechts enkele voorbeelden die zullen dienen als bewijzen voor de juridische stappen die wij zullen ondernemen tegen dit bedrijf met verschillende namen.

Wij concurreren liever in service en prijs en niet door valse meldingen te plaatsen via het internet. Het is tegenwoordig helaas te makkelijk om een email adres + gebruikersnaam aan te maken en op internet valse klachten te plaatsen over een ander bedrijf en positieve meldingen op forums voor eigen bedrijf.

Laat u dus niet eenvoudig misleiden en doe wat onderzoek voordat u een beslissing neemt tot koop over te gaan. Weet wat u koopt, pas op voor verkopers van replica producten. Heeft u nog vragen, neem dan gerust contant met ons op.
Laatst gewijzigd door Radar op 24 aug 2016 16:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Gebrek aan onderbouwing, bedrijfsnaam verwijderd

de_pineut
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 feb 2016 16:50

Re: Car audio expert

Ongelezen bericht door de_pineut »

Zo te zien lijkt er een hoop modder over en weer gegooid te worden. Niet bepaald een professionele uitstraling als je het mij vraagt en niemand kan checken dat wat er staat, ook daadwerkelijk klopt.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Car audio expert

Ongelezen bericht door kokka »

net als niet valt te controleren valt of jij niet toevallig een van de moddergooiende partijen ben waar hij op doelt in deze waarschuwing

de_pineut
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 feb 2016 16:50

Re: Car audio expert

Ongelezen bericht door de_pineut »

Geef ik je gelijk in, dat valt niet te checken. Alleen ben ik wel degene die een apparaat van car audio expert koopt waarvan achteraf blijkt dat het van geen kant deugt en waarvan ik vervolgens compleet het vertrouwen in zowel het product als de verkoper kwijt ben. Ik koop geen product om modder te gooien, dat is complete waanzin. Dan had ik het product wel kunnen houden en de klacht kunnen plaatsen. Het enige wat ik wilde was een werkend entertainmentsysteem. Ik stuur het terug omdat het product niet deugt en verwacht dat de verkoper het verzoek van koopontbinding binnen de 14 dagen termijn honoreert.

de_pineut
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 feb 2016 16:50

Re: Car audio expert

Ongelezen bericht door de_pineut »

Tot op heden geen cent teruggezien of een reactie ontvangen. Al meer dan een maand laat car audio expert niets meer van zich horen en is er dus vandoor met het product en het geld. Z'n klant laat hij met niets achter.

Jan_53
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 apr 2016 18:40

Re: Car audio expert

Ongelezen bericht door Jan_53 »

Tsja moddergooien lijkt het niet

[tekst verwijderd]
Laatst gewijzigd door Radar op 24 aug 2016 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Gebrek aan onderbouwing

Petrolhead
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jun 2016 12:40

Re: Car audio expert

Ongelezen bericht door Petrolhead »

Geachte,

ik denk dat er ergens sprake is van een mis verstand. Ik heb bij het bedrijf Car Audio Expert in Spijkenisse een vervangend nav/radio systeem besteld. Echter na de bestelling kwam ik deze recensies tegen. Deze hebben mij onnodig bang gemaakt. Ik heb door mijn angst het systeem laten afhalen in Spijkenisse. Ondanks dat meneer op vakantie was stond het keurig klaar op het afgesproken adres en tijdstip. Door drukte van mijn zijde ben ik er pas 8 dagen na ontvangst van product aan toe gekomen om het te testen/in te bouwen. Hierdoor ontstonden er bij mij wat vragen. Ik heb de eigenaar van Car Audio Expert inmiddels al een paar keer gesproken door de telefoon. Ik snap niet waar alle nativiteit vandaan komt! Meneer is kundig, rustig en service gericht. Hij maakt er geen probleem om iets uit te leggen. Ik had per ongeluk een verkeerde versie van het nav systeem mee gekregen. Deze werd zonder moeilijk doen na gestuurd.

Kortom, een gewoon internet bedrijf, een aardige vent die zijn brood probeert te verdienen en in de weg wordt gezeten door negatieve recensies. Een positieve recensie is dan zeker op zijn plaats!

Met vriendelijke groet.

Radar
Site Admin
Berichten: 5504
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Car audio expert

Ongelezen bericht door Radar »

Beste mensen,

We hebben wat reacties in dit topic verwijderd.

Het staat eenieder vrij om zijn/haar ervaringen te delen op het Radar Forum. Ook (of misschien wel juist) als u zich niet in andere ervaringen herkent.

Groeten,

Radar Forummoderatie

de_pineut
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 feb 2016 16:50

Re: Car audio expert

Ongelezen bericht door de_pineut »

[Ongefundeerde tekst verwijderd door de moderator] heeft ons tot op heden nog steeds niet terugbetaald. Het gaat hier om een bedrag van bijna 500 euro! Na meer dan een half jaar nog steeds geen enkele reactie gehad op de mails die we hebben verstuurd. Er is al aangifte gedaan tegen deze man en het zal me niks verbazen als er meer lopen.

en om anderen vast te waarschuwen: doe alsjeblieft geen zaken met [Ongefundeerde tekst verwijderd door de moderator] . Je krijgt er geheid spijt van. Wij zijn 476 (exclusief verzend/retourkosten) euro lichter en hebben niet eens het product (deze is teruggestuurd vanwege defecten). Daarna nooit meer iets van deze man gehoord.
Laatst gewijzigd door Radar op 08 jul 2016 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde teksten verwijderd

vlinder66
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 apr 2012 16:21

Re: Car audio expert

Ongelezen bericht door vlinder66 »

Ik had al meerdere malen via de mail contact gehad alvorens wij de slechte recensies van dit bedrijf tegen kwamen, echter door snelle reacties en expertise konden wij ons niet voorstellen dat dit bedrijf zo slecht kon zijn, wij hebben het bedrijf toch het voordeel van de twijfel gegeven en tot nu toe heeft het bedrijf zichzelf waargemaakt.

Wij hebben dus geen slechte ervaring met Car Audio Expert, apparaat netjes ingebouwd en alle functies werken. Alle mailtjes werden netjes beantwoord en en de gemaakte afspraken zijn netjes waar gemaakt. Ook het inbouw station waar regelmatig over geklaagd wordt heeft alles netjes ingebouwd, zeer net bedrijfje waar hard gewerkt wordt.

Kortom er zijn blijkbaar slechte ervaringen maar zeker ook goede.

Dvc72500
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 apr 2018 19:45

Re: Car audio expert

Ongelezen bericht door Dvc72500 »

Inderdaad ben professioneel actief in de handel met 43 jaar ervaring maar vanaf heden ben ik tot het besluit gekomen dat deze handelaars zich niet storen aan waarborg en of gebreken,daarbij nog arrogant opmerkingen maken over terechte klachten,ik had de gedachte dat dit niet meer kon om reden dat ik geregeld via ebay allerlei zaken doe en altijd correct behandeld ben, ook door soms verkeerde bestellingen van mijnentwege,uiteraard bij ebay heb je doorgaans koperbescherming wat bij deze zeker niet van toepassing is, vind het zielig om op deze manier Uw brood te moeten verdienen,mijn grieven staan op klacht.nl
Mvg Dirk

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Car audio expert

Ongelezen bericht door Moneyman »

Dvc72500 schreef:Inderdaad ben professioneel actief in de handel met 43 jaar ervaring maar vanaf heden ben ik tot het besluit gekomen dat deze handelaars zich niet storen aan waarborg en of gebreken,daarbij nog arrogant opmerkingen maken over terechte klachten,ik had de gedachte dat dit niet meer kon om reden dat ik geregeld via ebay allerlei zaken doe en altijd correct behandeld ben, ook door soms verkeerde bestellingen van mijnentwege,uiteraard bij ebay heb je doorgaans koperbescherming wat bij deze zeker niet van toepassing is, vind het zielig om op deze manier Uw brood te moeten verdienen,mijn grieven staan op klacht.nl
Mvg Dirk
En wat is precies je punt?

Dvc72500
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 apr 2018 19:45

Re: Car audio expert

Ongelezen bericht door Dvc72500 »

Goedemiddag,

Heb navigatie gekocht en laten plaatsen bij dynavin benelux in oberonweg 260 te spijkenisse doch niet tevreden over aankoop en of eventuele plaatsing,mijn klacht staat te lezen op klacht.nl geplaatst op 9 april 2018 onder slecht werkende navigatie dynavin n6 bmw x1 geplaatst door verkoper,

mvg

dirk

Dvc72500
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 apr 2018 19:45

Re: Car audio expert

Ongelezen bericht door Dvc72500 »

Goedemiddag,

Heb op 10/03/2018 een navigatie aangekocht en laten inbouwen bij inbouwnavigatie oberonweg te spijkenisse,doch deze werkt niet volgens de regels der kunst,intussen tientallen mails ,aangetekende brieven en toestel laten aanbieden door dhl doch zonder resultaat vanwege inbouwnavigatie,deze firma is gewoon ONBETROUWBAAR in zijn handelingen en nog arragant erbij.

in bijlage de mails waarvan sprake hopend dat er nog niet meer slachtoffers gemaakt worden door deze onbetrouwbare firma

Het ganse klachtenverhaal staat ook te lezen op KLACHT.NL onder de rubriek slecht werkende navigatie bmw x1

mvg

dirk

Poverino
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jan 2019 10:57

Re: Car audio expert

Ongelezen bericht door Poverino »

Beste allemaal,

Helaas voel ik mij benadeeld door dit bedrijf, inbouwnavigatie uit Spijkenisse.
Voor uitgebreide info wil ik u verzoen mijn BLOG te lezen en zonnodig te reageren om samen dit bedrij voor het gerecht aan te pakken.

https://mikewvdbeek.blogspot.com/2019/0 ... t.html?m=1

Het is gewoon jammer dat het allemaal op deze manier moet gaan. Waarom niet gewoon eerlijk zaken doen en hè verantwoordelijkheid nemen.

Ik zie uit naar berichten van mensen die ook benadeeld zijn.
Hartelijke groet Mike

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Car audio expert

Ongelezen bericht door berndv »

Poverino schreef:
25 jan 2019 11:07
Beste allemaal,

Helaas voel ik mij benadeeld door dit bedrijf, inbouwnavigatie uit Spijkenisse.
Voor uitgebreide info wil ik u verzoen mijn BLOG te lezen en zonnodig te reageren om samen dit bedrij voor het gerecht aan te pakken.

https://mikewvdbeek.blogspot.com/2019/0 ... t.html?m=1

Het is gewoon jammer dat het allemaal op deze manier moet gaan. Waarom niet gewoon eerlijk zaken doen en hè verantwoordelijkheid nemen.

Ik zie uit naar berichten van mensen die ook benadeeld zijn.
Hartelijke groet Mike
Ik heb geprobeerd in uw blog? wijs te worden op wat er dan mis is gegaan, op basis waarvan u meent te gaan procederen. Allereerst zoekt u hier medestanders, dat is mooi, maar u hebt een geschil met hen, u meent in uw recht te staan, dus waarom wachten met de gang naar de rechter, u heeft een geschil met hen, dat zult u met hen moeten uitvechten. Dat er wel vaker zaken mis gaan bij dat bedrijf lijkt mij duidelijk. Maar ik vermoed dat u meer zult behalen door uw geschil individueel uit te vechten dan om hier iets collectiefs te gaan doen.

Als ik het goed begrijp heeft u een radio gekocht en laten inbouwen, deze werkt niet naar behoren en het bedrijf laat niet of weinig van zich horen. Waar die kostenpost van de VW garage vandaan komt is mij totaal niet duidelijk.

Daarnaast zou ik, als ik u was, in ieder geval het mobiele nummer dat u in uw blog vermeld en de persoonsgegevens van de beller niet zomaar openbaar zetten.

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Car audio expert

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Poverino schreef:
25 jan 2019 11:07
Beste allemaal,

Helaas voel ik mij benadeeld door dit bedrijf, inbouwnavigatie uit Spijkenisse.
Voor uitgebreide info wil ik u verzoen mijn BLOG te lezen en zonnodig te reageren om samen dit bedrij voor het gerecht aan te pakken.

https://mikewvdbeek.blogspot.com/2019/0 ... t.html?m=1

Het is gewoon jammer dat het allemaal op deze manier moet gaan. Waarom niet gewoon eerlijk zaken doen en hè verantwoordelijkheid nemen.

Ik zie uit naar berichten van mensen die ook benadeeld zijn.
Hartelijke groet Mike
Uw eigen woorden: bezint eer gij begint. Wat heeft u met alle eerdere waarschuwingen gedaan?

Gesloten