Geld terug na accepteren van vervangend product garantie

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
koeliga
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 sep 2022 17:42

Geld terug na accepteren van vervangend product garantie

Ongelezen bericht door koeliga »

Ik had een product gebracht naar de mediamarkt voor reparatie, maar het bleek dat het product niet herstelbaar was. Ze gaven me de keuze voor geld terug of een vervangend product en ik koos voor vervangend product. Nu bedenk ik me dat ik toch liever mijn geld terug heb. Is dit nog een mogelijkheid? Het vervangend product is nog onderweg naar de mediamarkt en heb het nog niet fysiek aangenomen?

Alvast bedankt voor de reacties

Seinhuis
Berichten: 2359
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18
Beste antwoord
Gekozen door koeliga

Re: Geld terug na accepteren van vervangend product garantie

door Seinhuis » 01 okt 2022 15:53

Mijn advies is om deze vraag aan MediaMarkt te stellen.

U heeft een keuze gemaakt en het is wettelijk niet mogelijk om deze keuze te veranderen. Wie weet wat met een vriendelijke vraag of een brutale bek mogelijk is.
Seinhuis
Berichten: 2359
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Geld terug na accepteren van vervangend product garantie

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Mijn advies is om deze vraag aan MediaMarkt te stellen.

U heeft een keuze gemaakt en het is wettelijk niet mogelijk om deze keuze te veranderen. Wie weet wat met een vriendelijke vraag of een brutale bek mogelijk is.

rvjapio
Berichten: 994
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Geld terug na accepteren van vervangend product garantie

Ongelezen bericht door rvjapio »

@Seinhuis heeft de wet gelezen, maar daar zou ik me niks van aantrekken. Bel ze maandag op en zeg dat u toch liever geld terug wil. De mediamarkt heeft permanent 7000 klachten open staan over hun klantenservice en dat is al jaren zo, dus ik zou het wel weten.

rwolters
Berichten: 1446
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Geld terug na accepteren van vervangend product garantie

Ongelezen bericht door rwolters »

rvjapio schreef:
01 okt 2022 17:46
@Seinhuis heeft de wet gelezen, maar daar zou ik me niks van aantrekken. Bel ze maandag op en zeg dat u toch liever geld terug wil. De mediamarkt heeft permanent 7000 klachten open staan over hun klantenservice en dat is al jaren zo, dus ik zou het wel weten.
Veel klachten als je zo groot bent is niet zo raar. Je kunt daar pas een oordeel over geven als je het aantal klachten per klant weet. Een winkeltje op de hoek zal per definitie nooit zoveel klachten kunnen krijgen als MM maar dat wil niet zeggen dat ze daardoor beter zijn.

Lady1234
Berichten: 26851
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Geld terug na accepteren van vervangend product garantie

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Seinhuis schreef:
01 okt 2022 15:53
Mijn advies is om deze vraag aan MediaMarkt te stellen.

U heeft een keuze gemaakt en het is wettelijk niet mogelijk om deze keuze te veranderen. Wie weet wat met een vriendelijke vraag of een brutale bek mogelijk is.
Een brutale bek is een slecht advies.

Dirkie
Berichten: 2921
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Geld terug na accepteren van vervangend product garantie

Ongelezen bericht door Dirkie »

Seinhuis schreef:
01 okt 2022 15:53
Mijn advies is om deze vraag aan MediaMarkt te stellen.

U heeft een keuze gemaakt en het is wettelijk niet mogelijk om deze keuze te veranderen. Wie weet wat met een vriendelijke vraag of een brutale bek mogelijk is.
Dit is wel een heel ander advies dan dat we nornaal van Seinhuis lezen :mrgreen:

Jablan
Berichten: 6162
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Geld terug na accepteren van vervangend product garantie

Ongelezen bericht door Jablan »

Lady1234 schreef:
01 okt 2022 19:40
Een brutale bek is een slecht advies.
Het gaat wel om MediaMarkt :mrgreen:

151074
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 mei 2017 10:31

Re: Geld terug na accepteren van vervangend product garantie

Ongelezen bericht door 151074 »

Je heb nog geluk gehad Bij mij wilde ze na vier reparaties wat niet geholpen had van een automatische koffie machine nog een keer opsturen voor reparatie Terwijl er bij hun in de beschrijving staat Na drie reparatie je geld terug krijg Of een nieuwe machine Heeft na vele mails na zes weken mijn geld terug gehad Ik koop er niet zo gouw meer iets

Plaats reactie