Hoe kom ik in contact met customer service Van Moof fietsen?

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
A. Snikkenburg
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mei 2023 11:13

Hoe kom ik in contact met customer service Van Moof fietsen?

Ongelezen bericht door A. Snikkenburg »

De van Moof fiets van onze dochter heeft een foutmelding en daarom is de fiets naar de van Moof reparatie afdeling gebracht aan de Mauritskade in Amsterdam. Daar staat de fiets, al sinds januari (vier maanden) te wachten, want wij hebben een verschil van inzicht over de garantie en de uit te voeren reparatie. Om tot een eerlijke oplossing te komen zou ik door de customer service van Van Moof worden gebeld. Dat is mij toegezegd in de Van Moof reparatieshop aan de Mauritskade, via de Van Moof Chat, e-mail met customer service en uiteindelijk Twitter. Overal heb ik mijn telefoongegevens achtergelaten, maar nog steeds niets.
Daarom deze oproep op het platform van Radar;
"Van Moof, wij weten dat u de fiets in uw bezit heeft en onze dochter mist haar fiets.
Wij zijn ervan overtuigd dat wij tot een eerlijke oplossing komen.
Neem alstublieft contact met ons op!"

Mochten toehoorders van deze oproep informatie hebben over de verblijfplaats van Van Moof customer service of informatie op welke wijze met hen in contact te komen, laat het ons, middels deze topic weten.

Nevyn
Berichten: 1279
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Hoe kom ik in contact met customer service Van Moof fietsen?

Ongelezen bericht door Nevyn »

Perscontact
For press inquiries, please reach out to our press team. For any other questions, our support team is here for you – contact VanMoof

###################
Director of Communications & PR
[email protected]

VanMoof HQ
Mauritskade 55
1092 AD Amsterdam
Netherlands

Probeer dit eens, is wel perscontact maar misschien worden ze wakker

J. Deltoer
Berichten: 3052
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Hoe kom ik in contact met customer service Van Moof fietsen?

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Vier maanden is erg lang, al die tijd kan uw dochter niet elektrisch fietsen. Is dat niet een probleem want nu moet ze ieder dag met de tram of taxi naar school. Is het niet handiger om de reparatie uit te laten voeren conform de oplossing van Van Moof, onder protest betalen, zodat de reiskosten niet verder oplopen en daarna het geld terugeisen?

Lucas96
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 mei 2023 11:30

Re: Hoe kom ik in contact met customer service Van Moof fietsen?

Ongelezen bericht door Lucas96 »

U kunt de chat gebruiken op hun officiële website.

A. Snikkenburg
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mei 2023 11:13

Re: Hoe kom ik in contact met customer service Van Moof fietsen?

Ongelezen bericht door A. Snikkenburg »

Hartelijk dank voor de reacties!

Inmiddels bijna zes maanden verder en de fiets van mijn dochter staat nog steeds in de werkplaats van Van Moof en daarvan hieronder een korte impressie;

In de chat van Van Moof draaide ik voortdurend rondjes en kwam ik geen steek verder.
Een e-mail naar hoofd communicatie bleef ook onbeantwoord. Uiteindelijk trof ik een Van Moof medewerker aan op Twitter. Van Moof wenste het euvel op dat platform te bespreken, maar dat vind ik niet de correcte weg en vroeg hen mij de bellen. Dat kon niet. Na vier maanden kreeg ik toch een telefoontje van Van Moof. Ik heb geen idee welke weg daartoe heeft geleid, enfin, ik heb contact met een mens van Van Moof. Het gesprek verliep moeizaam en alles behalve klantvriendelijk. Ik schreef een verslag van mijn ervaringen met Van Moof en stuurde deze naar TROS RADAR. Een lang verhaal kort, van de week is Fons Hendriks van TROS RADAR thuis op bezoek geweest en op camera hebben mijn dochter en ik ons verhaal over onze teleurstellingen over Van Moof uitgesproken. Ons verhaal dat vanaf maandag 12 juni overal op social media platforms zal worden gedeeld.
Wellicht zet dat Van Moof aan om mij nog een keer te bellen. Met een passende oplossing dan wel te verstaan.

Met vriendelijke groet,
Andy Snikkenburg

Dirkie
Berichten: 2925
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Hoe kom ik in contact met customer service Van Moof fietsen?

Ongelezen bericht door Dirkie »

Proficiat.
Na 6 maanden hebt U nog steeds geen contact gekregen met de klantenservice maar wel met TROS Radar die daar ongetwijfeld weer een leuk item van gaan maken. Maar zo te lezen heeft ook dat nog steeds geen oplossing opgeleverd.
Wel ben ik eigenlijk best wel nieuwsgierig naar het eigenlijke probleem. Alleen de tekst wij hebben een verschil van inzicht over de garantie en de uit te voeren reparatie is namelijk best wel vaag.

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Hoe kom ik in contact met customer service Van Moof fietsen?

Ongelezen bericht door kuklos »

A. Snikkenburg schreef:
08 jun 2023 12:14
Ons verhaal dat vanaf maandag 12 juni overal op social media platforms zal worden gedeeld.
Wellicht zet dat Van Moof aan om mij nog een keer te bellen. Met een passende oplossing dan wel te verstaan.
Nee. Dat zal niet gebeuren. De klantenerservice van Van Moof is dusdanig slecht dat ze in verschillende media als zijn gekielhaald en op Geenstijl zelfs een eigen dossier hebben.

Plaats reactie