Keepershandschoenen na een uur versleten, geen garantie

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
tttlocke

Re: Keepershandschoenen na een uur versleten, geen garantie

Ongelezen bericht door tttlocke »

alfatrion schreef:
09 aug 2020 08:34
tttlocke schreef:
08 aug 2020 23:29
16again schreef:
08 aug 2020 22:58
Maar het "meer lezen" knopje an sich toont niet de voornaamste kenmerken. Daarvoor moet je er eerst op klikken.
Oftewel: is het moeten doorklikken op te vatten als "onmiddelijk …. tonen" ?
Het antwoord daarop zou in dit geval best een volmondig 'ja' kunnen zijn.
Dat lijkt mij althans een goed te verdedigen antwoord.
Ik zou zeggen doe een poging. Het argument "ik heb de voornaamste kenmerken op een in het oogspringde manier getoond, omdat ik deze informatie onder het knopje 'meer tonen' had verborgen" vind ik niet sterk.
alfatrion schreef:
Rb Amstersdam, 12 mei 2020, ECLI:NL:RBAMS:2020:2519, r.o. 4 en 5
4. (...) Op grond van artikel 6:230m jo. 6:230v lid 1 BW was Energiedirect daarom verplicht om voorafgaand aan het sluiten van de overeenkomst – kort gezegd – op passende, duidelijke [...]
Ik vind jouw verhaal allerminst sterk.
De wet is duidelijk. De aangehaalde jurisprudentie bevestigt wat in de wet staat, maar heeft geen toevoegde waarde voor jouw standpunt dat de ondernemer hier de wet overtreedt. Maar om dat punt gaat het juist.

Maar je laat dat niet zien. In plaats daarvan probeer je een niet naar voren gebracht argument voor de tegenovergestelde opvatting dat de ondernemer zich aan de wet houdt, te ridiculiseren door te spelen met taal.
Iemand die krachtige argumenten heeft vóór zijn standpunt, heeft dat soort taalkundige spitsvondigheid niet nodig, zou ik zeggen.
Ook dat verzwakt jouw verhaal.

De terminologie die jij en anderen (16again bijvoorbeeld) gebruiken in eerdere bijdragen om de feiten te beschrijven (je kunt het 'framing' noemen) vind ik op zijn zachts gezegd dubieus. Het overtuigt daarom niet.
Dat brengt mij tot de volgende vraag: heb jij de website in kwestie onderzocht voordat je je standpunten formuleerde of ga je louter af op de informatie die hier in dit topic gedeeld wordt?

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

Maar even een " break " nu: ( :idea: )
wat gaat TS MarBelen nu doen met al deze informatie?
Heeft zij hier verder iets aan?

tttlocke

Ongelezen bericht door tttlocke »

fonsflons schreef:
09 aug 2020 13:29
Het gevolg is dat de gemiddelde klant luier en luier wordt, want even verder lezen voor een aankoop is wettelijk niet meer nodig, het moet in hapklare brokken aangeboden worden. Je moet een klant zelfs onmiskenbaar vertellen dat als hij op de knop kopen drukt hij ook iets koopt.
En het is nog erger.
Als het dan 'mis' gaat, wordt in plaats van de consument te wijzen op de 'eigen verantwoordelijkheid' ('een ezel stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen'), geroepen om meer regelgeving die de consument nog beter moet beschermen, wat de consument weer bevestigt in de opvatting dat hem geen blaam treft. De bekende consumentenprogramma's (Radar!) lopen daarbij dan voorop natuurlijk.

MarBelén

Ongelezen bericht door MarBelén »

Na het lezen van alle reacties, wil ik iets toelichten. Ik ben een consument die alles goed doorneemt voordat ik op het knopje ‘bestellen’ druk. Het liefst doe ik mijn aankopen nog ouderwets in een ‘echte’ winkel. Maar je kunt niet meer om het online-kopen heen. Daarom zou het fijn zijn als online-winkels je gewoon eerlijk online adviseren. Ik ben het helemaal eens met wat Erthanax zegt: “Dat er allerhande specificaties achter een knopje ‘toon meer’ zitten is natuurlijk niet te vermijden en daar zal ook niemand bezwaar tegen hebben. Maar voor een zeer bijzondere en beperkende eigenschap, zoals hier een extreem korte levensduur, vind ik dat niet passend.” Ik ben zo iemand die altijd op het knopje ‘productspecificaties’ drukt om het globaal door te nemen. Meestal staat daar niets bijzonders in. Ook hier lijkt het te gaan om productspecificaties, want net boven het knopje “laat meer zien” staat iets over foam, Passvorm en Upper. Ik vraag me dan ook af waarom in plaats van deze woorden de verkoper niet gekozen heeft voor: “Let op! Belangrijke informatie over het product.” Of zo iets dergelijks. Had hier toch echt makkelijk gekund. Het is maar waar de verkoper voor kiest. In vergelijking met de rest van het assortiment keepershandschoenen op de site zijn dit handschoenen die daar van af wijken. Want, deze handschoenen zijn eigenlijk niet bedoeld/geschikt voor de doorsnee consument, maar voor profvoetballers die voetbal als beroep hebben. Daarom gaat het hier niet zomaar om ‘gewone productspecificaties’ die je onder een knop kunt verwachten.

Mijn dochter, die al jaren keepster is en op een vrij hoog niveau speelt, is wat dit onderwerp betreft de ‘kenner’. Uiteindelijk kijk ik naar hetgeen zij heeft gekozen en bepaal ik wat er gekocht wordt, nadat ik de site heb doorgenomen. Om eerlijk te zijn ben ik er dan ook van overtuigd, dat op het moment dat wij de handschoenen kochten (midden in coronatijd) de betreffende melding onder de knop nog niet op de site stond, maar pas later is toegevoegd. Los daarvan, ben ik van mening dat de informatievoorziening van deze webwinkel toch echt beter kan en ook moet.

sake1987

Ongelezen bericht door sake1987 »

MarBelén schreef:
09 aug 2020 14:43
Na het lezen van alle reacties, wil ik iets toelichten. Ik ben een consument die alles goed doorneemt voordat ik op het knopje ‘bestellen’ druk. Het liefst doe ik mijn aankopen nog ouderwets in een ‘echte’ winkel. Maar je kunt niet meer om het online-kopen heen. Daarom zou het fijn zijn als online-winkels je gewoon eerlijk online adviseren. Ik ben het helemaal eens met wat Erthanax zegt: “Dat er allerhande specificaties achter een knopje ‘toon meer’ zitten is natuurlijk niet te vermijden en daar zal ook niemand bezwaar tegen hebben. Maar voor een zeer bijzondere en beperkende eigenschap, zoals hier een extreem korte levensduur, vind ik dat niet passend.” Ik ben zo iemand die altijd op het knopje ‘productspecificaties’ drukt om het globaal door te nemen. Meestal staat daar niets bijzonders in. Ook hier lijkt het te gaan om productspecificaties, want net boven het knopje “laat meer zien” staat iets over foam, Passvorm en Upper. Ik vraag me dan ook af waarom in plaats van deze woorden de verkoper niet gekozen heeft voor: “Let op! Belangrijke informatie over het product.” Of zo iets dergelijks. Had hier toch echt makkelijk gekund. Het is maar waar de verkoper voor kiest. In vergelijking met de rest van het assortiment keepershandschoenen op de site zijn dit handschoenen die daar van af wijken. Want, deze handschoenen zijn eigenlijk niet bedoeld/geschikt voor de doorsnee consument, maar voor profvoetballers die voetbal als beroep hebben. Daarom gaat het hier niet zomaar om ‘gewone productspecificaties’ die je onder een knop kunt verwachten.

Mijn dochter, die al jaren keepster is en op een vrij hoog niveau speelt, is wat dit onderwerp betreft de ‘kenner’. Uiteindelijk kijk ik naar hetgeen zij heeft gekozen en bepaal ik wat er gekocht wordt, nadat ik de site heb doorgenomen. Om eerlijk te zijn ben ik er dan ook van overtuigd, dat op het moment dat wij de handschoenen kochten (midden in coronatijd) de betreffende melding onder de knop nog niet op de site stond, maar pas later is toegevoegd. Los daarvan, ben ik van mening dat de informatievoorziening van deze webwinkel toch echt beter kan en ook moet.
Dan is het nu aan u om dit in gang te zetten, neem een advocaat in de arm en begin een procedure tegen de site.
U zorgt voor een uitspraak en we hebben voor latere kopers jurisprudentie.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Hoezo zijn die handschoenen alleen geschikt voor profvoetballers? Die opvatting is gewoon al fout. Bijna iedere keeper die ik ken of die ik getraind heb die hebben een paar wedstrijdhandschoenen en een paar voor de training. En deze vallen onder de eerste categorie en daar kun je gerust een wedstrijd of 15 mee keepen.

sylvesterb

Ongelezen bericht door sylvesterb »

alfatrion schreef:
4. (...) Op grond van artikel 6:230m jo. 6:230v lid 1 BW was Energiedirect daarom verplicht om voorafgaand aan het sluiten van de overeenkomst – kort gezegd – op passende, duidelijke en begrijpelijke wijze de in artikel 6:230m lid 1 BW opgesomde informatie aan de consument te verstrekken. Voor wat betreft:
Deze zaak heeft niets te maken met een "lees meer" knopje. Het merendeel hier vind dat passend en duidelijk en begrijpelijk. Waarom zou een rechter dit niet vinden?

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

Keepersport.nl schreef:De meest smalle en moderne keeperhandschoenen ooit! Na de Revival in 2018 en enkele kleurupdates in 2019 zijn de Predator keepershandschoenen vanaf januari 2020 volledig nieuw in alle opzichten! Niet voor niets vertrouwen wereldtoppers zoals David de Gea, Marc-Andre ter Stegen, Manuel Neuer, Keylor Navas, Iker Casillas en Jasper Cillessen al jaren op de handschoenen van adidas.
Foam: "Urg 1.0"
LAAT MEER ZIEN
De kleurupdates vindt de leverancier kennelijk belangrijker dan de extreem snelle slijtage. Nou, laat maar meer zien:
Keepersport.nl schreef:
Foam: "Urg 1.0"
Pasvorm: Negatief naad pasvorm
Upper: Knitted materiaal, zeer licht
Overige:
- Demonskin
- 360 Control - 360 Design
- Flex-Zonen
- geen klittebandsluiting

Bedrukking mogelijk! Let op! De grip is fantastisch maar daardoor is de slijtage ook aanzienlijk hoger en sneller dan normaal. De slijtage kan al ontstaan na 1-2 keer uw handschoenen te hebben gebruikt en deze slijtage kan ook direct sterk aanwezig zijn. De URG 1.0 foam is qua grip sensationeel goed maar u dient dan wel rekening te houden met de snelle en hevige slijtage. Garantie zal niet worden gegeven op slijtage van de foam.
LAAT MINDER ZIEN
Dus als Keepersport.nl meer laat zien, gaat het eerst om acht regels specificaties, en dan een massief blokje tekst dat begint met (bij mij) op de eerste regel
Bedrukking mogelijk! Let op! De grip is fantastisch

Ja, achter het knopje staat de waarschuwing, maar ik vind hem eerder vakkundig onopvallend dan "niet te missen".

(Ik vraag me nu wel af of er ook handschoenen met of voor Flex-Dochters. :wink:)

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

tttlocke schreef:
09 aug 2020 14:20
De wet is duidelijk. De aangehaalde jurisprudentie bevestigt wat in de wet staat, maar heeft geen toevoegde waarde voor jouw standpunt dat de ondernemer hier de wet overtreedt. Maar om dat punt gaat het juist.
Volgens mij erkent iedereen dat de waarschuwing niet in beeld is tot de consument op een knop drukt. De discussie gaat over de vraag wat onder een in het oog springende manier moet worden volstaan. Volgens een aantal is geeft de verkoper de waarschuwing op een in het oog springende manier, ondank dat de tekst verborgen is.
tttlocke schreef:
Maar je laat dat niet zien. In plaats daarvan probeer je een niet naar voren gebracht argument voor de tegenovergestelde opvatting dat de ondernemer zich aan de wet houdt, te ridiculiseren door te spelen met taal.
Mag het een onsje minder persoonlijk? Volgens mij heb je last van de hitte.
tttlocke schreef:
Dat brengt mij tot de volgende vraag: heb jij de website in kwestie onderzocht voordat je je standpunten formuleerde of ga je louter af op de informatie die hier in dit topic gedeeld wordt?
Zeker. De waarschuwing wordt niet op een in het oog springende manier getoond.
Bijlagen
Screenshot_20200809-175039_Chrome.jpg
Screenshot_20200809-175039_Chrome.jpg (58.87 KiB) 445 keer bekeken

alfatrion

sylvesterb schreef:
09 aug 2020 15:10
alfatrion schreef:
4. (...) Op grond van artikel 6:230m jo. 6:230v lid 1 BW was Energiedirect daarom verplicht om voorafgaand aan het sluiten van de overeenkomst – kort gezegd – op passende, duidelijke en begrijpelijke wijze de in artikel 6:230m lid 1 BW opgesomde informatie aan de consument te verstrekken. Voor wat betreft:
Deze zaak heeft niets te maken met een "lees meer" knopje. Het merendeel hier vind dat passend en duidelijk en begrijpelijk. Waarom zou een rechter dit niet vinden?
De rechter is een jurist en de ervaring leert dat juristen er nog wel eens een andere mening er op na houden dan de doorsnee burger.

Die zaak heeft duiding aan de achtergrond. Bovendien, als je de tekst niet mag verstoppen op een andere pagina, waarom zou je die tekst dan wel mogen verstoppen op deze pagina?
alfatrion schreef:
Rb Amstersdam, 12 mei 2020, ECLI:NL:RBAMS:2020:2519, r.o. 5
5. Het doel van artikel 6:230m lid 1 BW is om de consument de mogelijkheid te geven een weloverwogen besluit te nemen over zijn aankoop. Een verwijzing achteraf naar waar de informatie als bedoeld in artikel 6:230m lid 1 BW op de website dan wel in de algemene voorwaarden kan worden gevonden is, gelet op voornoemd doel, in beginsel niet afdoende.
Dat is precies wat er hier gebeurt. De verkoper wijst er achteraf op waar de informatie staat. De consument heeft die informatie niet gezien, omdat zij niet op die knop heeft gedrukt. Dat had zij ook niet hoeven doen, omdat de wet voorschrijft dat deze informatie op een in hey oog springende manier moet worden volstaan getoond.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

alfatrion schreef:
09 aug 2020 18:13
alfatrion schreef:
Rb Amstersdam, 12 mei 2020, ECLI:NL:RBAMS:2020:2519, r.o. 5
5. Het doel van artikel 6:230m lid 1 BW is om de consument de mogelijkheid te geven een weloverwogen besluit te nemen over zijn aankoop. Een verwijzing achteraf naar waar de informatie als bedoeld in artikel 6:230m lid 1 BW op de website dan wel in de algemene voorwaarden kan worden gevonden is, gelet op voornoemd doel, in beginsel niet afdoende.
Dat is precies wat er hier gebeurt. De verkoper wijst er achteraf op waar de informatie staat. De consument heeft die informatie niet gezien, omdat zij niet op die knop heeft gedrukt. Dat had zij ook niet hoeven doen, omdat de wet voorschrijft dat deze informatie op een in hey oog springende manier moet worden volstaan getoond.
Achteraf? De verkoper wijst in de omschrijving waar de rest staat, namelijk onder de tekst die je al aan het lezen bent. Verder is 6:230m lid 1 BW hier niet aan de orde. Als alle punten benoemd in 6:230m lid 1 BW op dezelfde pagina gezet moeten worden, dan weet je dus niet meer wat je gaat kopen. Dat zal een ellenlange lijst worden. Vandaar dat deze ondernemen apart benoemd worden in de Algemene Voorwaarden. Of mag dat ook niet meer van u?
alfatrion schreef:
07 aug 2020 20:10
Op grond van art. 6:230v jo 6:230m lid 1 sub a BW is het verplicht om de voornaamste kenmerken op een duidelijke en in het oog springende manier en onmiddellijk voordat de consument zijn bestelling plaatst te tonen. Als dat niet is gebeurt dan is er sprake van een misleidende ommissie op grond van art 6:193d lid 3 jo 6:193f sub b BW en is de overeenkomst te vernietigen.
Vreemd, als ik deze tekst erbij neem staat er:
1.Voordat de consument gebonden is aan een overeenkomst op afstand of een overeenkomst buiten de verkoopruimte, dan wel aan een daartoe strekkend aanbod, verstrekt de handelaar de consument op duidelijke en begrijpelijke wijze de volgende informatie:
a. de voornaamste kenmerken van de zaken of de diensten, in de mate waarin dit gezien de gebruikte drager en de zaken of diensten passend is;
Waar leest u dat het op 1 pagina moet zijn zonder dat het ingekort is? Duidelijke en begrijpelijke wijze, dat staat er wel. Een lees meer button is toch wel duidelijk genoeg, in mijn ogen dan.

alfatrion

NeoDutchio schreef:
09 aug 2020 19:10
Achteraf?
Ja, achteraf.
NeoDutchio schreef:
Verder is 6:230m lid 1 BW hier niet aan de orde.
Artikel 6:230m lid 1 BW is van toepassing, omdat het hier een koop op afstand beteft.
NeoDutchio schreef:
Als alle punten benoemd in 6:230m lid 1 BW op dezelfde pagina gezet moeten worden, (...).
De handelaar moet vier van die punten tonen op een duidelijke en in het oog springende manier en onmiddellijk voordat de consument zijn bestelling plaatst.
NeoDutchio schreef:
Dat zal een ellenlange lijst worden. Vandaar dat deze ondernemen apart benoemd worden in de Algemene Voorwaarden. Of mag dat ook niet meer van u?
De vier punten mag je van de wetgever en rechter niet (uitsluitend) zetten in de algemene voorwaarden.
NeoDutchio schreef:
alfatrion schreef:
07 aug 2020 20:10
Op grond van art. 6:230v jo 6:230m lid 1 sub a BW is het verplicht om de voornaamste kenmerken op een duidelijke en in het oog springende manier en onmiddellijk voordat de consument zijn bestelling plaatst te tonen. Als dat niet is gebeurt dan is er sprake van een misleidende ommissie op grond van art 6:193d lid 3 jo 6:193f sub b BW en is de overeenkomst te vernietigen.
Vreemd, als ik deze tekst erbij neem staat er:
1.Voordat de consument gebonden is aan een overeenkomst op afstand of een overeenkomst buiten de verkoopruimte, dan wel aan een daartoe strekkend aanbod, verstrekt de handelaar de consument op duidelijke en begrijpelijke wijze de volgende informatie:
a. de voornaamste kenmerken van de zaken of de diensten, in de mate waarin dit gezien de gebruikte drager en de zaken of diensten passend is;
Waar leest u dat het op 1 pagina moet zijn zonder dat het ingekort is? Duidelijke en begrijpelijke wijze, dat staat er wel. Een lees meer button is toch wel duidelijk genoeg, in mijn ogen dan.
Als je nu verder kijkt dan je neus lang is. Ik heb vier wetsartikels genoemd in groepjes van twee. Jij citeert opzettelijk art. 6:230v BW niet.
Artikel 6:230v lid 2 BW
Voordat op elektronische wijze een overeenkomst op afstand wordt gesloten waaruit een betalingsverplichting voor de consument voortvloeit, wijst de handelaar de consument op een duidelijke en in het oog springende manier en onmiddellijk voordat de consument zijn bestelling plaatst, op de in artikel 230m lid 1, onderdelen a, e, o en p, genoemde informatie.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

alfatrion schreef:
09 aug 2020 19:40
NeoDutchio schreef:
Als je nu verder kijkt dan je neus lang is. Ik heb vier wetsartikels genoemd in groepjes van twee. Jij citeert opzettelijk art. 6:230v BW niet.
Artikel 6:230v lid 2 BW
Voordat op elektronische wijze een overeenkomst op afstand wordt gesloten waaruit een betalingsverplichting voor de consument voortvloeit, wijst de handelaar de consument op een duidelijke en in het oog springende manier en onmiddellijk voordat de consument zijn bestelling plaatst, op de in artikel 230m lid 1, onderdelen a, e, o en p, genoemde informatie.
Op een duidelijke en in het oog springende manier: hoe duidelijk wil men het hebben?

En daarna refereert uw wetsartikel naar de tekst:
Voordat de consument gebonden is aan een overeenkomst op afstand of een overeenkomst buiten de verkoopruimte, dan wel aan een daartoe strekkend aanbod, verstrekt de handelaar de consument op duidelijke en begrijpelijke wijze de volgende informatie:
Dus de starheid in uw eerste aangehaalde wetsartikel wordt teniet gedaan in het tweede. Daarbij geldt er ook nog iets als hoe het wetsartikel bedoeld zou moeten zijn. Ook dat kan de nodige discussies opleveren, maar pas na een rechtszaak waarin de rechter, net als u, starrig blijft vasthouden aan dat ene woorden "onmiddellijk", dan zal ik u gelijk gaan geven. Maar in geen van de andere 3 wetsartikelen staat dit woordje.
Heel simpel, voordat je de bestelling plaatst heb je op deze site de mogelijkheid om alle informatie tot je te nemen. Op 1 pagina, echter, zoals bij zo vele verkoper, onderverdeeld.

16again

Ongelezen bericht door 16again »

NeoDutchio schreef:
09 aug 2020 20:49
Heel simpel, voordat je de bestelling plaatst heb je op deze site de mogelijkheid om alle informatie tot je te nemen. Op 1 pagina, echter, zoals bij zo vele verkoper, onderverdeeld.
(on)mogelijkheid on die info op de site te vinden staat niet ter discusie.
Waar het om gaat: Kun je koop sluiten, zonder dat die info getoond wordt ?

riddert

Ongelezen bericht door riddert »

16again schreef:
09 aug 2020 20:56
NeoDutchio schreef:
(on)mogelijkheid on die info op de site te vinden staat niet ter discusie.
Waar het om gaat: Kun je koop sluiten, zonder dat die info getoond wordt ?
Dat kun je. Zoals bij iedere winkel. Zojuist een wasmachine bij Coolblue en een airco bij bol in de mand gemikt, geen enkele productspecificaties gezien. Terwijl de airco veel te klein is voor de kamer....
Ik geloof niet dat het standpunt van ' niet gelezen' overeind blijft voor een rechter.

alfatrion

NeoDutchio schreef:
Op een duidelijke en in het oog springende manier: hoe duidelijk wil men het hebben?
Wat zijn de voornaamste kenmerken? In ieder geval:
- topprestatie; en
- slijt snel.
NeoDutchio schreef:
Dus de starheid in uw eerste aangehaalde wetsartikel wordt teniet gedaan in het tweede.
Dan begrijp je de teksten niet. Een vult de ander aan.
NeoDutchio schreef:
Daarbij geldt er ook nog iets als hoe het wetsartikel bedoeld zou moeten zijn. Ook dat kan de nodige discussies opleveren, maar pas na een rechtszaak waarin de rechter, net als u, starrig blijft vasthouden aan dat ene woorden "onmiddellijk", dan zal ik u gelijk gaan geven.
Ik heb al een rechtzaak aangehaald. Het doel is dat de consument daadwerkelijk wordt geïnformeerd. Het verbergen van deze informatie is daarom uit den boze.
NeoDutchio schreef:
Maar in geen van de andere 3 wetsartikelen staat dit woordje.
Dus mag je de andere informatie, die je moet verstrekken, met andere pagina's verstekken of dichtklappen.

16again

Ongelezen bericht door 16again »

riddert schreef:
09 aug 2020 21:10
Dat kun je. Zoals bij iedere winkel. Zojuist een wasmachine bij Coolblue en een airco bij bol in de mand gemikt, geen enkele productspecificaties gezien. Terwijl de airco veel te klein is voor de kamer....
Ik geloof niet dat het standpunt van ' niet gelezen' overeind blijft voor een rechter.
Het standpunt is ook "niet getoond."

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

NeoDutchio schreef:
In jouw ogen mogelijk wel, in de ogen van de wetgever en de rechter niet. Het is heersend recht dat deze informatie zonder enige verdere handeling (dus niet pas zichtbaar na doorklikken) voor de consument zichtbaar moet zijn.

En als je even een stap terug doet en nadenkt over de gedachte áchter deze wetgeving, is dat ook niet meer dan logisch.

fonsflons

Ongelezen bericht door fonsflons »

Een bekend probleem is dat het niet mogelijk is om alle info direct in 1 oogopslag te laten zien. Foto, prijs, headers, info, etc. Daarom gebruikt men de lees meer knop.

Vraag: als de tekst nu geen meer lees knop had ,maar gewoon volledig getoond werd, echter logischerwijze moet de klant dan even scrollen omdat niet alles boven de vouw past (zeker op tablet of mobiel)...is dat wel ok?

alfatrion

fonsflons schreef:
10 aug 2020 10:28
Vraag: als de tekst nu geen meer lees knop had ,maar gewoon volledig getoond werd, echter logischerwijze moet de klant dan even scrollen omdat niet alles boven de vouw past (zeker op tablet of mobiel)...is dat wel ok?
Dan geldt nog steeds de eis dat de voornaamste kenmerken in het oog springen. Als de waarschuwing (deels) in het vet is gedrukt dan wordt daar m.i. wel aan voldaan. (Het plaatsen van 40 A4tjes tekst met daar in verstopt de belangrijkste kenmerken voldoet daar uiteraard niet aan.)

Plaats reactie