LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lader e-bike bij een ander bestellen?

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
hvdben
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 okt 2020 14:42

Lader e-bike bij een ander bestellen?

Ongelezen bericht door hvdben »

Ik heb een e-bike gekocht. ben helaas de lader onderweg verloren. Ik bestel op 25-09-2020 een lader bij de leverancier. Deze meld mij dat de lader niet op voorraad is en ze hem opsturen zodra er weer voorraad is. Op 12-10-2020 bel ik om te informeren of er al voorraad is. Er wordt aangegeven dat er pas eind oktober weer voorraad is.
Ik wil graag gebruik maken van mijn e-bike en wil de lader met dezelfde specifikatie van dezelfde leverancier (Bafang 43,2v model SSLC100V49) bij een ander bestellen. Indien ik dit doe vertelt Amslod dat ik mijn garantie verlies.
Mag dit.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Lader e-bike bij een ander bestellen?

Ongelezen bericht door mahadma »

Als Armslot een heel klein beetje zou nadenken dan pakken ze van één van de voorraad fietsen een lader en verkopen die aan de vraagsteller. Kennelijk snappen ze niet dat je met een electrische fiets ook een opgeladen accu moet hebben. En zonder acculader sta je stil ......................

de auditu
Berichten: 772
Lid geworden op: 24 okt 2008 12:27

Re: Lader e-bike bij een ander bestellen?

Ongelezen bericht door de auditu »

hvdben schreef:
12 okt 2020 16:10
IIk wil graag gebruik maken van mijn e-bike en wil de lader met dezelfde specifikatie van dezelfde leverancier (Bafang 43,2v model SSLC100V49) bij een ander bestellen. Indien ik dit doe vertelt Amslod dat ik mijn garantie verlies.
Mag dit.
Dan vertelt u dat de lader weer gevonden is. Vervolgens bestelt u een lader bij een ander.

Gesloten