LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Massagekussen van Tw supply group kapot

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
Bronko
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 sep 2019 20:38

Massagekussen van Tw supply group kapot

Ongelezen bericht door Bronko »

Begin juli kochten wij een massage kussen op de hippie market in Lelystad. Tijdens de verkoop werd een datum geschreven op een voorgedrukt a5je, wat als garantiebewijs moest dienen. Het zakelijke emailadres van dit bedrijf was een hotmail adres 🤐. En als ik er wat mee zou zijn dan konden we ook gewoon volgend jaar weer terug komen want dan zouden ze weer op deze markt staan.
Nog geen 2 maand verder doet het kussen niks meer. Helaas kreeg ik geen reactie op een mail naar bovengenoemd adres. Toen contact gezocht met de organisatie van deze markt. Zij gaven mij direct de bedrijfsgegevens en de opmerking dat ik niet de eerste was die een klacht had over deze "standhouder".
Helaas voicemail bij het gekregen mobiele nummer en ook op emailadres 2 geen reactie.

Wie heeft er ervaring met tw supply group?
Of wie heeft er een tip voor ons ?

Mvg bronko

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Massagekussen van Tw supply group kapot

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Recht hebben is helaas iet hetzelfde als recht krijgen. Als het bedrijf nergens te vinden is, dan blijft er niet veel meer over dan het verlies nemen. Of toch maar na 12 maanden weer terug gaan in de hoop dat ze er weer staan. Of even langsgaan op het verkregen adres. Wie weet is daar iemand te vinden.

BL2
Berichten: 4834
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Massagekussen van Tw supply group kapot

Ongelezen bericht door BL2 »

Je hebt nog wel de kassabon ?

Bronko
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 sep 2019 20:38

Re: Massagekussen van Tw supply group kapot

Ongelezen bericht door Bronko »

Ja de bon hebben we. Veranderd dat iets ?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Massagekussen van Tw supply group kapot

Ongelezen bericht door berndv »

u bent niet de eerste met klachten over dit bedrijf:
garantie-f2/bamboe-kussen-vt-wonenbeurs ... 83345.html
Ook bekend van de bamboekussens. Typische handelaar die op beurzen en braderieën te vinden is. Of u ooit iets van uw geld terug gaat zien? Ik denk van niet.

Gesloten