Recht bij garantie artikel van Lidl
Re: Recht bij garantie artikel van Lidl
De boormachine bij het filiaal van de Lidl brengen is de beste oplossing. Dat vinden de buren zeker.
-
- Berichten: 24407
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Recht bij garantie artikel van Lidl
Het voordeel om hem naar de Lidl te brengen is dat je ter plekke kunt laten zien wat er wel of niet werkt.
-
- Berichten: 8691
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Recht bij garantie artikel van Lidl
Een Supermarktmedewerker heeft, in het algemeen, niet de kennis van dergelijke apparaten. De klant heeft een probleem met het apparaat, deze moet zijn problemen proberen kenbaar te maken aan iemand die er geen kennis van heeft die dat weer moet gaan vertalen naar een fabrikant/reparatiecenter toe. Hoe meer schakels, hoe meer ruis en hoe meer kans op fouten. De fabrikant/reparatiedienst heeft wel kennis van zijn product en kan met gerichte vragen de oorzaak of probleem vaak al achterhalen.witte angora schreef: ↑17 jul 2020 07:50Het voordeel om hem naar de Lidl te brengen is dat je ter plekke kunt laten zien wat er wel of niet werkt.
-
- Berichten: 24407
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Recht bij garantie artikel van Lidl
Volgens mij herkende je de kwinkslag niet. Proefondervindelijk laten zien dat je geen gat in de muur kan boren omdat hij niet werkt zal niet zo gewaardeerd worden.NeoDutchio schreef: ↑17 jul 2020 08:23Een Supermarktmedewerker heeft, in het algemeen, niet de kennis van dergelijke apparaten.witte angora schreef: ↑17 jul 2020 07:50Het voordeel om hem naar de Lidl te brengen is dat je ter plekke kunt laten zien wat er wel of niet werkt.
