Samsung Galaxy Active 2 reparatie

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
bcduin
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jun 2022 21:55

Samsung Galaxy Active 2 reparatie

Ongelezen bericht door bcduin »

Ongeveer 2,5 jaar geleden een smartwatch Active 2 gekocht van Samsung. Helaas zit na de garantietermijn er nu vocht in. Dit moet niet kunnen voor een waterdicht horloge... Ik stuur het horloge voor reparatie op en krijg netjes bericht van Dynafix voor de kosten. Die bedragen maar liefst €348 Ter vergelijking kan ik nu hetzelfde horloge nieuw kopen voor €220.
Ik heb 3 opties. Ik betaal de reparatie en krijg mijn horloge terug. Ik betaal €37 en krijg mijn horloge ongerepareerd terug. Of ik laat het horloge bij Dynafix en dan wordt hij kostenloos vernietigd. (Of wellicht doorverkocht)
Wederom contact met Samsung gehad en ze kunnen niets voor me betekenen.
Wat ik niet snap is dat een bedrijf als @Samsung.nl met zo'n bedrijf als Dynafix samenwerkt.

JozJan
Berichten: 1022
Lid geworden op: 04 mar 2011 10:08

Re: Samsung Galaxy Active 2 reparatie

Ongelezen bericht door JozJan »

Hebben ze je niet vooraf verteld dat die de opties waren bij een reparatie van je apparaat buiten de garantietermijn?
Is vrij gangbare praktijk hoor, Je kunt twisten over de kosten om je horloge ongerepareerd terug te krijgen, maar die zijn ongetwijfeld ook voor de tijd die is besteed aan het onderzoek. Zo gek is dat niet.

Plaats reactie