Slechte bevestiging glasplaten Broeikas van TecTake: mag dit zo worden verkocht?

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
Tadl
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 feb 2022 15:48

Slechte bevestiging glasplaten Broeikas van TecTake: mag dit zo worden verkocht?

Ongelezen bericht door Tadl »

Vanaf windkracht 3 waaien de polycarbonaat platen, inclusief klemmetjes, uit het frame, door te weinig geleverde en vooral te lichte klemmetjes.
Via Amazon moet ik maar betere bevestigingsmateriaal kopen 😳
Dan is het probleem opgelost en oh ja schade via uw verzekeraar 😳

Volgens mij is de constructie niet deugdelijk. Te weinig klemmetjes en ze drukken de plaat niet goed in frame
Is tecTake hiervan op de hoogte, echter op de website lees je hier niets over

Mijn vraag is mag dit zo worden verkocht
Telefonisch stuur maar een e-mail
E-mail niet ons probleem
Probleem los je op door bij iemand (Amazone) anders versterving te kopen.
Laatst gewijzigd door Radar op 08 feb 2022 13:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Er mag geen link naar een webshop worden geplaatst/commerciële link

Seinhuis
Berichten: 2373
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Slechte bevestiging glasplaten Broeikas van TecTake: mag dit zo worden verkocht?

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Je hebt recht op een deugdelijke product. Het lijkt alsof het geen deugdelijke product is.

Op www.juridischloket.nl/aankopen-en-garan ... k-product/ en www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-g ... jn-rechten staat wat je kunt doen. Naast hun kan je ook contact opnemen met je rechtsbijstandverzekering.

Moneyman
Berichten: 30040
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Slechte bevestiging glasplaten Broeikas van TecTake: mag dit zo worden verkocht?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Tadl schreef:
07 feb 2022 16:09
Is tecTake hiervan op de hoogte, echter op de website lees je hier niets over
Die vraag moet je niet aan ons, maar aan hen stellen. Dat er niet op de website staat dat het product blijkbaar slechte kwaliteit is, lijkt me niet zo verbazingwekkend...
Tadl schreef:
07 feb 2022 16:09
...versterving ...
:?: :?:

Veel concreets valt er niet over te zeggen, omdat we niet weten over welk product het gaat.

Gesloten